abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:56:20 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_143298231
quote:
17s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Even mijn ongezouten en tevens ongefundeerde mening;

99,99 % van de hondeeigenaren zijn tokkies.

99,99 % van de pubers zijn etters.

100 % van de ouders van pubers zeggen dat doet mijn kind niet! :(

100 % van de hondenbezitters zeggen dat doet mijn hond niet! :(

99,99 % van de wijkagenten zegt tja probeer maar te praten met de ouders wij kunnen niets voor u doen.

Game on!
Als wetenschapper onderschrijf ik deze percentages.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_143298341
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:47 schreef nietzman het volgende:
Jezus. :').

M'n geboortedorp komt ook alleen maar in het nieuws als er een potloodventer bij de basisschool staat, de lokale jeugd met een luchtbuks de homo's op de cruiseplaats aan het tjeukemeer loopt te beschieten, als er boeren overlijden dankzij gas uit de gierkelder, of als men op kids in loopt te rijden. Toppertjes.
Hoho, ook die leraar (ben zijn naam ff kwijt) die er bij liep/ loopt alsof hij uit de eerste de beste headbangers moshpit is getrokken is in het verleden ook nog wel eens in het nieuws geweest. :P
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:03:41 #78
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_143298511
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:59 schreef AchJa het volgende:
Hoho, ook die leraar (ben zijn naam ff kwijt) die er bij liep/ loopt alsof hij uit de eerste de beste headbangers moshpit is getrokken is in het verleden ook nog wel eens in het nieuws geweest. :P
Oh, en dokter Schat natuurlijk. Een van de eerste grote euthanasie-zaken. Place to be.
Ik ga naar huis.
pi_143298578
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef nietzman het volgende:

[..]

Oh, en dokter Schat natuurlijk. Een van de eerste grote euthanasie-zaken. Place to be.
Shit, die was ik zelfs al vergeten! _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143298602
quote:
6s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:16 schreef incoherent het volgende:

[..]

Iemand moet het voor de dieren opnemen. Wat voor minderwaardige mensen moeten dat soort kinderen wel niet worden? Ruzie hebben met een mens en dan de huisdieren maar aanpakken. Lafaards. :r
Die vrouw nam het dus op voor haar hond? En aanrijden (met mogelijk de dood tot gevolg) valt daaronder, omdat iemand het nou eenmaal moet doen?. Het is dus maar goed dat zulke vrouwen er zijn.. O-)
-- <br />Pinpoint
pi_143298675
Rijbewijs afpakken van dat wijf en ff lekker 10 jaar in de bak pleuren. Weg met zulke mensen.
pi_143298709
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het AD meldt geen leeftijden, zegt alleen 'kinderen'. Sterker nog, ze hadden 'tieners' moeten zeggen als ik me niet vergis.
Niet als ze dat nog niet weten.
-- <br />Pinpoint
pi_143298855
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:02 schreef superniger het volgende:
Hadden die kinderen maar normaal moeten doen.

Als ouders hun kinderen niet fatsoenlijk opvoeden dan doen andere het wel voor ze. Die jongens zullen het geen 2de keer doen.
Ah, opvoeden met de auto. Tja, veel anders zit er niet op, want waar koop je tegenwoordig nog een karwats? Heb jij deze week je burgerplicht al gedaan? Er zijn vast wel tieners in jouw buurt die wel eens een hond sarren. Of heb je geen auto?
-- <br />Pinpoint
pi_143299047
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:43 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Maar er staat toch 'mogelijk' expres? Dus nog helemaal niet zeker.

Misschien staat er daarom ook wel "Lijkt me een poging tot moord"
quote:
En hebben die ouders hun kinderen niet geleerd dan dat je geen gestoorde mensen gaat pesten, dat doe je alleen bij zachtaardige homo's, toch.
Kinderen doen niet altijd wat ouders ze leren. Zelfs in Sint Nicolaasga komt dat voor.
-- <br />Pinpoint
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:24:30 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143299142
dus ze kent de slachtoffers
ze gebruikt een auto als wapen
delict vindt plaats op voor auto verboden gebied

lijkt me gewoon een poging tot moord
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143299417
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Re het volgende:
dus ze kent de slachtoffers
ze gebruikt een auto als wapen
delict vindt plaats op voor auto verboden gebied

lijkt me gewoon een poging tot moord
Hm.. doodslag, tenzij er voorbedachten rade is. Dat ze in de auto stapte lijkt daar op te wijzen, maar dat weet je niet zeker. Misschien was ze iets anders van plan, en sloegen op het allerlaatst pas de stoppen door. Het kàn in theorie zelfs een ongeluk zijn, dat ze met piepende banden die kids angst aan wilde jagen, en per ongeluk op het gas trapte. :?
Overigens is het woord poging helaas nog hangende, we weten niet of die jongen in het UMCG het zal overleven.
-- <br />Pinpoint
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:34:04 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143299482
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:32 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Hm.. doodslag, tenzij er voorbedachten rade is. Dat ze in de auto stapte lijkt daar op te wijzen, maar dat weet je niet zeker. Misschien was ze iets anders van plan, en sloegen op het allerlaatst pas de stoppen door. Het kàn in theorie zelfs een ongeluk zijn, dat ze met piepende banden die kids angst aan wilde jagen, en per ongeluk op het gas trapte. :?
Overigens is het woord poging helaas nog hangende, we weten niet of die jongen in het UMCG het zal overleven.
die ene is lichtgewond dus dat is iig de poging

hoe liep het ook alweer af met die vrouw die die scootermaroc doodreed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143299942
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:34 schreef Re het volgende:

[..]

die ene is lichtgewond dus dat is iig de poging
Hebben we in Nederland geen apart artikel voor aanvallen met een dodelijk wapen? Dat je daar sowieso een stevige douw voor krijgt, ook als je bedoeling niet is om te doden? Dat zou een boel gedoe schelen met bewijzen, want hoe bewijs je iemands intentie? En aanvallen met iets dat met gemak dodelijk kan zijn, vind ik op zich al een zwaardere straf waard, dan bijv. iemand een klap geven met een tennisracket. Van bepaalde dingen weet je dat iemand een goeie kans loopt om eraan te overlijden, ook al loopt het vaak minder erg af. Van de trap gooien bijvoorbeeld, en ook aanrijden met een auto.
quote:
hoe liep het ook alweer af met die vrouw die die scootermaroc doodreed
Werkstraf en rijontzegging:
quote:
Rotterdam, 6 maart. Germaine C., de vrouw die in 2005 een tasjesdief doodreed, is veroordeeld tot 180 uur werkstraf. De 46-jarige vrouw is veroordeeld wegens gevaarlijk rijden met de dood tot gevolg. Ze is vrijgesproken van doodslag.

Ook krijgt ze een voorwaardelijke ontzegging van haar rijbevoegheid van zes maanden met een proeftijd van twee jaar.
http://vorige.nrc.nl/article1884853.ece
-- <br />Pinpoint
pi_143300700
Normaliter hoor je niks over dit soort conflicten omdat de weggepeste persoon oprot uit het dorp of zichzelf ophangt. En vaak gaat de rest van het dorp dan naar de gevangenis voor stelselmatig treiteren met de dood tot gevolg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143301191
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Normaliter hoor je niks over dit soort conflicten omdat de weggepeste persoon oprot uit het dorp of zichzelf ophangt. En vaak gaat de rest van het dorp dan naar de gevangenis voor stelselmatig treiteren met de dood tot gevolg.
Over dit geval hoor je er ook bijna niks. Voorlopig althans. Alleen dat volgens 1 getuige die jongens een hond zouden hebben getreiterd. Niks over stelselmatig. Verder heb je gelijk, want ik hoor inderdaad nooit dat een dorpsbewoner zich ophangt omdat z'n hond getreiterd wordt. Eigenlijk best logisch, want wie moet mij dat vertellen, als het hele dorp in de bak zit. _O-
-- <br />Pinpoint
pi_143301270
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Over dit geval hoor je er ook bijna niks. Voorlopig althans. Alleen dat volgens 1 getuige die jongens een hond zouden hebben getreiterd. Niks over stelselmatig. Verder heb je gelijk, want ik hoor inderdaad nooit dat een dorpsbewoner zich ophangt omdat z'n hond getreiterd wordt. Eigenlijk best logisch, want wie moet mij dat vertellen, als het hele dorp in de bak zit. _O-
Precies, dat is het grote probleem met dit soort nieuws. Meestal zitten ze allemaal al in de bak en moeten ze ook een geheimhoudingsclausule tekenen. Ik kan het weten want ik heb er zelf ook een getekend. Ik kan er verder dus ook niets over zeggen maar het is allemaal waar.
pi_143301407
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, dat is het grote probleem met dit soort nieuws. Meestal zitten ze allemaal al in de bak en moeten ze ook een geheimhoudingsclausule tekenen. Ik kan het weten want ik heb er zelf ook een getekend. Ik kan er verder dus ook niets over zeggen maar het is allemaal waar.
Toch goed dat je dit naar buiten hebt weten te smokkelen. Maar mijn hond wordt getreiterd door de buurjongen, dus ik moet me ophangen. Veel anders zit er niet op, want het joch is een park ingevlucht waar je met de auto niet kunt komen.
-- <br />Pinpoint
pi_143301456
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Toch goed dat je dit naar buiten hebt weten te smokkelen. Maar mijn hond wordt getreiterd door de buurjongen, dus ik moet me ophangen. Veel anders zit er niet op, want het joch is een park ingevlucht waar je met de auto niet kunt komen.
Met een stevige fiets wil het ook wel lukken. Leen anders een mountainbike van iemand.
pi_143301542
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Met een stevige fiets wil het ook wel lukken. Leen anders een mountainbike van iemand.
Te laat, ik hang al. Had m'n smartphone gelukkig op zak, anders zou je dit niet meer lezen. Nou, doei! :W
-- <br />Pinpoint
pi_143301695
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Als wetenschapper onderschrijf ik deze percentages.
Bon :7
pi_143301966
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:55 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja. En dan als tegenreactie iemand aanrijden met als gevolg zwaargewond zijn. Klinkt gezond, klinkt stabiel.

Maar even serieus: we weten niet wie nou de aanstichter is van deze... gebeurtenis. Mensen hier geven de kinderen al de schuld, terwijl we alleen maar zeker weten dat die vrouw de kinderen heeft aangereden met 1 zwaargewonde als gevolg.

Om dan te zeggen dat je er geen medelijden mee hebt 'omdat ze het verdiend hebben', zoals sommige mensen hier doen, is gewoon achterlijk en vreemd.

Wie weet was deze vrouw inderdaad een gek die de kinderen allang terroriseerde, als we dan toch gaan speculeren.
Inderdaad, dat zwaargewonde kind is toch slachtoffer.
Hoe gestoord moet je zijn om iemand moedwillig te achtervolgen om ze aan te rijden.
Ik lees heel veel op internet dat die ettertjes het wel verdiend zullen hebben, hoe ziek.

Het lijkt of alle 14-jarige jongens niet deugen en bij voorbaat schuldig. Nou er zijn er nog altijd veel meer die wel deugen. Deze jongens misschien ook.

We weten niet wat er gebeurt is maar de jongens zijn niet alleen aangereden door een gestoord wijf, volgens nl. zijn het etterbakkies en net goed... :{w
pi_143303394
Maar hoe is het nu met de honden? :o
  Trouwste user 2022 maandag 11 augustus 2014 @ 15:48:42 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_143304301
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja leer mij die dorpen kennen. Het stikt er hier van in de Bommelerwaard. En dan in de gevangenis hulp zoeken bij God of Jezus Christus. Ze hangen alles op aan de bijbel. Zelfs hun Kerstkaartjes met groeten uit de Bijlmerbajes.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143305087
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:22 schreef meth1745 het volgende:
Maar hoe is het nu met de honden? :o
Die herdershond schaamt zich rot voor zijn bazin en heeft overleg met Martin Gaus of die haar wat goede manieren kan bijbrengen met als thema: Hoe heurt het eigenlijk?
pi_143305231
Waar blijven de adaptaties van de `van-mijn-tas-blijf-je-af' memes?

Edit: zoiets als
maar dan dus voor dr honden.

[ Bericht 27% gewijzigd door trancethrust op 11-08-2014 16:25:55 ]
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')