Nieuwe reclame van volgens mij KPN, zo'n vrouwtje die aan het strijken is en dan zit Alberto Stegeman daarnaast op de wasmachine heel droog haar aan te staren.quote:
ohquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nieuwe reclame van volgens mij KPN, zo'n vrouwtje die aan het strijken is en dan zit Alberto Stegeman daarnaast op de wasmachine heel droog haar aan te staren.
Ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef tralalala het volgende:
Die Alberto Stegeman reclame op die wasmachine
Ga naar huis danquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef Studiotje het volgende:
Al m'n collega's hebben me verlaten
Bij Emiclaer C1000quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Thuis nu hoor. Boodschapjes gedaan.
Ik maak het hier goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
Hoe maken jullie het?
inb4 zeg ik niet anders maak jij het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |