mooiquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ben net bij psycholoog geweest en m'n spanning is weg dus t gaat prima.
De laatste tijd heb jij er wel meer dan 13 per dagquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
13 per dag. Kom jij aan met je 38
Maakt niet uit. Gaat om het idee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:19 schreef appelen het volgende:
[..]
De laatste tijd heb jij er wel meer dan 13 per dag
Ik heb juist vandaag dat iedereen die ik de afgelopen weken heb gemailed weer terug komenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:18 schreef Maraca het volgende:
Geweldig. Stuur een mailtje naar 15 personen, gelijk 6 out of office meldingen
Sloavink met Sproitenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten
Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
Nou ja, het is gelukkig niet zo heel spannend. Een meeting request dus ze accepteren of ze accepteren het niet. Het is sowieso al kansloos om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb juist vandaag dat iedereen die ik de afgelopen weken heb gemailed weer terug komen
Godverdommequote:Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef WcPot het volgende:
Ik post alleen maar om de kwaliteit en niet om het aantal.
* WcPot Loopt snel weg
Oh ja, dat is helemaal onmogelijk. Zeker nu.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het is gelukkig niet zo heel spannend. Een meeting request dus ze accepteren of ze accepteren het niet. Het is sowieso al kansloos om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten
Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
Nou ja, de meeting is voor in september maar ook dat is nog behoorlijk kansloosquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is helemaal onmogelijk. Zeker nu.
Net kwam er iemand binnen voor een afspraak. Maar diegene met wie die een afspraak had is sinds deze week op vakantielekker geregeld
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen op je vrije dag?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef appelen het volgende:
[..]
Heb je nu serieus 1,5 uur gewacht tot er weer iemand postte?
Viquote:
je moeders kut niet TT vindenquote:
ok.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moeders kut niet TT vinden
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moeders kut niet TT vinden
Hoe gaat het met de emailsquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef Studiotje het volgende:
Al m'n collega's hebben me verlaten
Heh?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef tralalala het volgende:
Die Alberto Stegeman reclame op die wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |