abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143297018
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

?
heb ge-edit kijk nu
(she/her)
pi_143297024
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

heb ge-edit kijk nu
Verder alles goed met je?
pi_143297057
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Verder alles goed met je?
Ja ben net bij psycholoog geweest en m'n spanning is weg dus t gaat prima.
(she/her)
pi_143297058
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:05 schreef appelen het volgende:

[..]

[..]

13 per dag. Kom jij aan met je 38
pi_143297069
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja ben net bij psycholoog geweest en m'n spanning is weg dus t gaat prima.
mooi
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:18:04 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143297113
Geweldig. Stuur een mailtje naar 15 personen, gelijk 6 out of office meldingen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143297158
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

13 per dag. Kom jij aan met je 38
De laatste tijd heb jij er wel meer dan 13 per dag :{w
pi_143297171
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:19 schreef appelen het volgende:

[..]

De laatste tijd heb jij er wel meer dan 13 per dag :{w
Maakt niet uit. Gaat om het idee.
pi_143297189
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:18 schreef Maraca het volgende:
Geweldig. Stuur een mailtje naar 15 personen, gelijk 6 out of office meldingen :P
Ik heb juist vandaag dat iedereen die ik de afgelopen weken heb gemailed weer terug komen _O-
pi_143297210
Ik post alleen maar om de kwaliteit en niet om het aantal.

* WcPot Loopt snel weg
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143297227
Wat zou ik gaan eten

Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
(she/her)
pi_143297239
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten

Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
Sloavink met Sproiten
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:22:13 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143297241
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik heb juist vandaag dat iedereen die ik de afgelopen weken heb gemailed weer terug komen _O-
Nou ja, het is gelukkig niet zo heel spannend. Een meeting request dus ze accepteren of ze accepteren het niet. Het is sowieso al kansloos om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143297252
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef WcPot het volgende:
Ik post alleen maar om de kwaliteit en niet om het aantal.

* WcPot Loopt snel weg
Godverdomme :')
pi_143297258
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Godverdomme :')
:')_________!
pi_143297271
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou ja, het is gelukkig niet zo heel spannend. Een meeting request dus ze accepteren of ze accepteren het niet. Het is sowieso al kansloos om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen _O-
Oh ja, dat is helemaal onmogelijk. Zeker nu.

Net kwam er iemand binnen voor een afspraak. Maar diegene met wie die een afspraak had is sinds deze week op vakantie :D lekker geregeld :P
pi_143297280
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten

Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:29:26 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143297447
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh ja, dat is helemaal onmogelijk. Zeker nu.

Net kwam er iemand binnen voor een afspraak. Maar diegene met wie die een afspraak had is sinds deze week op vakantie :D lekker geregeld :P
Nou ja, de meeting is voor in september maar ook dat is nog behoorlijk kansloos :P Niet zozeer vanwege vakanties, maar iedereen plant afspraken in in september dus een aantal mensen zitten een beetje door het land te reizen voor al die afspraken (incl. ik :') )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143297810
rustig hier
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143298601
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef WcPot het volgende:
rustig hier
Oh ja
pi_143298677
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh ja
ja :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143298694
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

ja :Y
Ga je nog wat doen op je vrije dag?
pi_143298776
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:09 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ga je nog wat doen op je vrije dag?
Nee 8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143298818
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:12 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee 8-)
-O-
pi_143299617
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef WcPot het volgende:
rustig hier
Hoi :W

Ken je mij nog?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143299634
Iedereen is druk druk overdag
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143299658
Zometeen naar de AH :')
In de wind :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143299859
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Hoi :W

Ken je mij nog?
Ik ken je nog wel :*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143303457
hoyhoy
pi_143303531
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:24 schreef appelen het volgende:
hoyhoy
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143303558
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:26 schreef WcPot het volgende:

[..]

:W
Heb je nu serieus 1,5 uur gewacht tot er weer iemand postte? :')
pi_143303569
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef appelen het volgende:

[..]

Heb je nu serieus 1,5 uur gewacht tot er weer iemand postte? :')
:@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143303703
Hallon
pi_143303722
Vnv nog wat fatsoenlijks op tv?
pi_143303726
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hallon
Hallon
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:37:24 #186
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143303934
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vnv nog wat fatsoenlijks op tv?
Vi
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143304130
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:37 schreef AF_ het volgende:

[..]

Vi
dat is niet fatsoenlijk.
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 15:44:48 #188
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143304170
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:59 schreef AF_ het volgende:
Dit een kut TT vinden :')
je moeders kut niet TT vinden :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_143304180
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vnv nog wat fatsoenlijks op tv?
groeten van max / was ik maar thuisgebleven en dan vi :)
pi_143304188
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je moeders kut niet TT vinden :')
ok.
pi_143304207
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

dat is niet fatsoenlijk.
Studiotje _O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:46:50 #192
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143304242
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je moeders kut niet TT vinden :')
^O^
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143304569
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:45 schreef WcPot het volgende:

[..]

Studiotje _O_
:W
pi_143304670
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:56 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:W
O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143304961
Al m'n collega's hebben me verlaten ;(
pi_143305080
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef Studiotje het volgende:
Al m'n collega's hebben me verlaten ;(
Hoe gaat het met de emails :D
pi_143305601
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de emails :D
wat denk je zelf :D
pi_143305612
Die Alberto Stegeman reclame op die wasmachine _O-
pi_143305753
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef tralalala het volgende:
Die Alberto Stegeman reclame op die wasmachine _O-
Heh?
pi_143305914
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de emails :D
Veel beantwoord 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')