abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143297018
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

?
heb ge-edit kijk nu
(she/her)
pi_143297024
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

heb ge-edit kijk nu
Verder alles goed met je?
pi_143297057
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Verder alles goed met je?
Ja ben net bij psycholoog geweest en m'n spanning is weg dus t gaat prima.
(she/her)
pi_143297058
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:05 schreef appelen het volgende:

[..]

[..]

13 per dag. Kom jij aan met je 38
pi_143297069
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja ben net bij psycholoog geweest en m'n spanning is weg dus t gaat prima.
mooi
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:18:04 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143297113
Geweldig. Stuur een mailtje naar 15 personen, gelijk 6 out of office meldingen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143297158
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

13 per dag. Kom jij aan met je 38
De laatste tijd heb jij er wel meer dan 13 per dag :{w
pi_143297171
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:19 schreef appelen het volgende:

[..]

De laatste tijd heb jij er wel meer dan 13 per dag :{w
Maakt niet uit. Gaat om het idee.
pi_143297189
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:18 schreef Maraca het volgende:
Geweldig. Stuur een mailtje naar 15 personen, gelijk 6 out of office meldingen :P
Ik heb juist vandaag dat iedereen die ik de afgelopen weken heb gemailed weer terug komen _O-
pi_143297210
Ik post alleen maar om de kwaliteit en niet om het aantal.

* WcPot Loopt snel weg
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143297227
Wat zou ik gaan eten

Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
(she/her)
pi_143297239
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten

Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
Sloavink met Sproiten
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:22:13 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143297241
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik heb juist vandaag dat iedereen die ik de afgelopen weken heb gemailed weer terug komen _O-
Nou ja, het is gelukkig niet zo heel spannend. Een meeting request dus ze accepteren of ze accepteren het niet. Het is sowieso al kansloos om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143297252
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef WcPot het volgende:
Ik post alleen maar om de kwaliteit en niet om het aantal.

* WcPot Loopt snel weg
Godverdomme :')
pi_143297258
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Godverdomme :')
:')_________!
pi_143297271
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou ja, het is gelukkig niet zo heel spannend. Een meeting request dus ze accepteren of ze accepteren het niet. Het is sowieso al kansloos om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen _O-
Oh ja, dat is helemaal onmogelijk. Zeker nu.

Net kwam er iemand binnen voor een afspraak. Maar diegene met wie die een afspraak had is sinds deze week op vakantie :D lekker geregeld :P
pi_143297280
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:21 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten

Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:29:26 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143297447
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh ja, dat is helemaal onmogelijk. Zeker nu.

Net kwam er iemand binnen voor een afspraak. Maar diegene met wie die een afspraak had is sinds deze week op vakantie :D lekker geregeld :P
Nou ja, de meeting is voor in september maar ook dat is nog behoorlijk kansloos :P Niet zozeer vanwege vakanties, maar iedereen plant afspraken in in september dus een aantal mensen zitten een beetje door het land te reizen voor al die afspraken (incl. ik :') )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143297810
rustig hier
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143298601
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef WcPot het volgende:
rustig hier
Oh ja
pi_143298677
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh ja
ja :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143298694
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

ja :Y
Ga je nog wat doen op je vrije dag?
pi_143298776
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:09 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ga je nog wat doen op je vrije dag?
Nee 8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143298818
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:12 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee 8-)
-O-
pi_143299617
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef WcPot het volgende:
rustig hier
Hoi :W

Ken je mij nog?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')