quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef appelen het volgende:
[..]
Heb je nu serieus 1,5 uur gewacht tot er weer iemand postte?
Viquote:
je moeders kut niet TT vindenquote:
ok.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moeders kut niet TT vinden
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moeders kut niet TT vinden
Hoe gaat het met de emailsquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef Studiotje het volgende:
Al m'n collega's hebben me verlaten
Heh?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef tralalala het volgende:
Die Alberto Stegeman reclame op die wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |