jawel hoor. bij een particuliere schuldhulpverlener..quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef innie.com het volgende:
Lenen met of zonder BKR toetsing , je krijgt het gewoonweg niet!
Ik ben in de schulden gekomen door een particuliere schuldhulpverlener... in plaats van mijn rekeningen te betalen en mijn belasting in te vullen.........is hij er jaren lang met mijn geld vandoor gegaan......Ik zoek nu hulp om elke maand maar 1 bedrag te betalen.....vandaar dat ik een lening zoek.......maar met deze zware BKR notering...krijg ik steeds niets en wordt steeds afgewezen...........laat je niet gek maken, met een zware BKR notering kan je NERGENS geld lenen!
Soms is dat wel verstandig, om het aantal schuldeisers te beperken. Dat is ook de reden dat gemeentelijke kredietbanken daar wel een rol in willen spelen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:46 schreef FredvZ het volgende:
Geld lenen om je leningen te betalen... Lijkt me een heel goed idee
En, al aangifte gedaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef innie.com het volgende:
in plaats van mijn rekeningen te betalen en mijn belasting in te vullen.........is hij er jaren lang met mijn geld vandoor gegaan......
verderfelijk soort mensenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef DeTolk het volgende:
Altijd lachen met die particuliere schuldhulpverleners.
Ik begrijp de reden niet om je daar zo vrolijk over te maken. Helaas gebeurt dat, dat mensen aankloppen bij zo'n schuldhulpverlener om uit de problemen te komen maar dan nog dieper in de ellende komen omdat afspraken niet worden nagekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:49 schreef agter het volgende:
"Ik ben in de schulden gekomen door een particuliere schuldhulpverlener.."
Dus voordat je een schuldhulpverlener had, had je geen schulden?
Vanuit de rol van de gemeentelijke kredietbank kan ik me dat goed voorstellen, maar als particulier heb je dan wel minder schuldeisers, maar je totale schuld loopt op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Soms is dat wel verstandig, om het aantal schuldeisers te beperken. Dat is ook de reden dat gemeentelijke kredietbanken daar wel een rol in willen spelen.
Jij denk dat hij/zij daarvoor geen schulden had, dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp de reden niet om je daar zo vrolijk over te maken. Helaas gebeurt dat, dat mensen aankloppen bij zo'n schuldhulpverlener om uit de problemen te komen maar dan nog dieper in de ellende komen omdat afspraken niet worden nagekomen.
Nee, in principe niet. De lening van de kredietbank komt dan in de plaats van die andere leningen en waarschijnlijk zijn de condities van de kredietbank gunstiger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vanuit de rol van de gemeentelijke kredietbank kan ik me dat goed voorstellen, maar als particulier heb je dan wel minder schuldeisers, maar je totale schuld loopt op.
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:52 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denk dat hij daarvoor geen schulden had, dan?
Dat snap ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Nee, in principe niet. De lening van de kredietbank komt dan in de plaats van die andere leningen en waarschijnlijk zijn de condities van de kredietbank gunstiger.
Waarom schrijft ie dan dat in in de schulden gekomen is door een schuldhulpverlener?quote:
Het is een OP geschreven in emotie en ik zou wat daar staat niet per se te letterlijk nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:55 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom schrijft ie dan dat in in de schulden gekomen is door een schuldhulpverlener?
Maw: Daarvoor had hij geen schulden?
Lijkt mij een beetje sterk, denk je niet?
het blijft fok, he.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een OP geschreven in emotie en ik zou wat daar staat niet per se te letterlijk nemen.
Of schep jij er genoegen in om hem/haar op elk woord te gaan pakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |