M'n zelfvertrouwen.. wat doe je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
nee hoor. Ik neem het op als een man, de tranen komen later wel
Geen vrij hebben vandaagquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef appelen het volgende:
[..]
hoor hem nou heeft hij ook eens vrij
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ging wel goed
bedankt voor de suc6 nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |