bij Amsterdam.quote:
Oeii,ja dat is zeker kut..quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
bij Amsterdam.
Laat me in de waan dat jij het was want het was echt een hottie en zometeen ben je een deceptie vergeleken met dat schatje
Dat noemen we ook wel een maandagquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen
verstopte pareltjes heb je altijdquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
verstopte pareltjes heb je altijd
Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
* Maraca annuleert game-avondquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
verstopte pareltjes heb je altijd
Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
Het is ook de combinatie met FF hequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef appelen het volgende:
Sommige FOK!sters zijn best geefbaar hoor
ben je mal, gekkie. Nooitquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef appelen het volgende:
[..]Als je maar niet a la WcPot wordt
neeeeeeeequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca annuleert game-avond
[..]
Het is ook de combinatie met FF he
Vrouw 2 hierquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen
Ja, anders ga je de hele avond huilenquote:
nee hoor. Ik neem het op als een man, de tranen komen later welquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, anders ga je de hele avond huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |