abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143294839
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, waar dan? :(
bij Amsterdam.

Laat me in de waan dat jij het was want het was echt een hottie en zometeen ben je een deceptie vergeleken met dat schatje ;(
pi_143294842
Is die weer :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143294848
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe is het?
Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
pi_143294861
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
Oeii,ja dat is zeker kut..
(she/her)
pi_143294877
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef CookieSlikker het volgende:
Is die weer :')
:?
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:02:44 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294891
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

bij Amsterdam.

Laat me in de waan dat jij het was want het was echt een hottie en zometeen ben je een deceptie vergeleken met dat schatje ;(
:'( was niet in Amsterdam
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:02:59 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294900
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
Dat noemen we ook wel een maandag :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294905
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( was niet in Amsterdam
verdomme ;(
pi_143294907
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( was niet in Amsterdam
:'( :'(
pi_143294923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat noemen we ook wel een maandag :P
normaal maandag geen problemen. Maar dit keer heb ik echt opstartproblemen :')
pi_143294934
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( was niet in Amsterdam
:'(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:03:51 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294936
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294943
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
_O-
pi_143294973
Sommige FOK!sters zijn best geefbaar hoor :)
pi_143294975
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
verstopte pareltjes heb je altijd ;(

Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
pi_143295003
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

verstopte pareltjes heb je altijd ;(

Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
:') Als je maar niet a la WcPot wordt :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:06:21 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143295012
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

verstopte pareltjes heb je altijd ;(

Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
* Maraca annuleert game-avond ;(

quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef appelen het volgende:
Sommige FOK!sters zijn best geefbaar hoor :)
Het is ook de combinatie met FF he :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143295026
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef appelen het volgende:

[..]

:') Als je maar niet a la WcPot wordt :)
ben je mal, gekkie. Nooit
pi_143295034
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

ben je mal, gekkie. Nooit
Dan is het goed O+
pi_143295035
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

* Maraca annuleert game-avond ;(

[..]

Het is ook de combinatie met FF he :+
neeeeeeee ;(
pi_143295118
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
Vrouw 2 hier
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143295133
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:09 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Vrouw 2 hier
meisje eerder.
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:10:20 #98
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143295138
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

neeeeeeee ;(
Ja, anders ga je de hele avond huilen :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143295155
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

meisje eerder.
Zie UI
pi_143295221
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, anders ga je de hele avond huilen :'(
nee hoor. Ik neem het op als een man, de tranen komen later wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')