abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143294228
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

alsof ze hier komt poste . ze was hier alleen om mij te irriteren
Ik was hier eerder.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143294239
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef appelen het volgende:
wie is cookieslikker? :')
Oude bekede. Wcpot kent mij en karina
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143294249
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

kutuser die in elk topic waar ik plaats mij irriteert
Flikker toch op
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143294257
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef appelen het volgende:

[..]


[..]

onterechte klacht
:* O+
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:45:48 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294356
:O
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294360
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:41 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Oude bekede. Wcpot kent mij en karina
O. nou welkom.
pi_143294371
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef Maraca het volgende:
:O
He :*
pi_143294378
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef Maraca het volgende:
:O
ik zag je gister :@
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:48:06 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294435
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

ik zag je gister :@
Online op de PS4? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294480
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Online op de PS4? :P
op de weg. Zeg dat jij het was *O*
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:50:23 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294509
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef Studiotje het volgende:

[..]

op de weg. Zeg dat jij het was *O*
Ik ben gisteren niet weggeweest met de auto, dus het lijkt me stug :+
Alhoewel ik niet kan zien of mijn auto er nog staat :P

edit: niet waar. Was gisterenochtend weg met de auto :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294514
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben gisteren niet weggeweest met de auto, dus het lijkt me stug :+
Alhoewel ik niet kan zien of mijn auto er nog staat :P
_O_
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:51:34 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294546
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef appelen het volgende:

[..]

_O_
Voordeel van een lease-auto. Als die wordt gestolen bel ik gewoon voor een nieuwe :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294596
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Voordeel van een lease-auto. Als die wordt gestolen bel ik gewoon voor een nieuwe :+
:D
pi_143294609
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben gisteren niet weggeweest met de auto, dus het lijkt me stug :+
Alhoewel ik niet kan zien of mijn auto er nog staat :P

edit: niet waar. Was gisterenochtend weg met de auto :o
zie :o
pi_143294624
Stuuuu
(she/her)
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:54:53 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294647
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef Studiotje het volgende:

[..]

zie :o
Waar was je? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:55:30 #68
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143294665
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:04 schreef CookieSlikker het volgende:
Hoi :W
Hey :W
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:57:12 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294705
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef appelen het volgende:

[..]

:D
Ja, ook toen ik die kettingbotsing had _O- Ik vertelde de politie dat het een lease-auto was. Toen was het "oh, dan is er niks aan de hand" en gingen ze naar de personen die geen lease-auto hadden :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294707
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Voordeel van een lease-auto. Als die wordt gestolen bel ik gewoon voor een nieuwe :+
_O_
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 10:59:32 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294774
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:57 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

_O_
Tijdens O&N belt mijn moeder ook altijd waar mijn auto staat. Standaard antwoord is dat als ze hem opblazen er niks aan de hand is :+

Wat trouwens niet wil zeggen dat ik niet zuinig omga met mijn auto :P Ben er wel voorzichtig mee.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294803
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waar was je? :o
op de weg :o
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:00:40 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294817
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Studiotje het volgende:

[..]

op de weg :o
Ja, waar dan? :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294820
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:54 schreef Fylax het volgende:
Stuuuu
:W
pi_143294829
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:W
Hoe is het?
(she/her)
pi_143294839
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, waar dan? :(
bij Amsterdam.

Laat me in de waan dat jij het was want het was echt een hottie en zometeen ben je een deceptie vergeleken met dat schatje ;(
pi_143294842
Is die weer :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143294848
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe is het?
Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
pi_143294861
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
Oeii,ja dat is zeker kut..
(she/her)
pi_143294877
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef CookieSlikker het volgende:
Is die weer :')
:?
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:02:44 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294891
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

bij Amsterdam.

Laat me in de waan dat jij het was want het was echt een hottie en zometeen ben je een deceptie vergeleken met dat schatje ;(
:'( was niet in Amsterdam
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:02:59 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294900
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Slecht. Aan het werk, heb opstartproblemen.
Dat noemen we ook wel een maandag :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294905
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( was niet in Amsterdam
verdomme ;(
pi_143294907
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( was niet in Amsterdam
:'( :'(
pi_143294923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat noemen we ook wel een maandag :P
normaal maandag geen problemen. Maar dit keer heb ik echt opstartproblemen :')
pi_143294934
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( was niet in Amsterdam
:'(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:03:51 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143294936
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143294943
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
_O-
pi_143294973
Sommige FOK!sters zijn best geefbaar hoor :)
pi_143294975
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
verstopte pareltjes heb je altijd ;(

Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
pi_143295003
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

verstopte pareltjes heb je altijd ;(

Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
:') Als je maar niet a la WcPot wordt :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:06:21 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143295012
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

verstopte pareltjes heb je altijd ;(

Die droom zo kapot gemaakt, allemaal door iemand die zo mooi leek om waar te zijn. Ik huil nu wel een beetje van onmacht. Die chick in die mito was echt hot as hel
* Maraca annuleert game-avond ;(

quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef appelen het volgende:
Sommige FOK!sters zijn best geefbaar hoor :)
Het is ook de combinatie met FF he :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143295026
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef appelen het volgende:

[..]

:') Als je maar niet a la WcPot wordt :)
ben je mal, gekkie. Nooit
pi_143295034
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

ben je mal, gekkie. Nooit
Dan is het goed O+
pi_143295035
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

* Maraca annuleert game-avond ;(

[..]

Het is ook de combinatie met FF he :+
neeeeeeee ;(
pi_143295118
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar jongens.. ik ben een vrouwelijke FOK!ker die op vrijdagavond of op FOK! zit of FF speelt. Ik zou me er sowieso niet teveel bij voorstellen :+
Vrouw 2 hier
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143295133
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:09 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Vrouw 2 hier
meisje eerder.
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:10:20 #98
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143295138
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

neeeeeeee ;(
Ja, anders ga je de hele avond huilen :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143295155
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

meisje eerder.
Zie UI
pi_143295221
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, anders ga je de hele avond huilen :'(
nee hoor. Ik neem het op als een man, de tranen komen later wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')