Ik was hier eerder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
alsof ze hier komt poste . ze was hier alleen om mij te irriteren
Oude bekede. Wcpot kent mij en karinaquote:
Flikker toch opquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
kutuser die in elk topic waar ik plaats mij irriteert
O. nou welkom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Oude bekede. Wcpot kent mij en karina
Ik ben gisteren niet weggeweest met de auto, dus het lijkt me stugquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet weggeweest met de auto, dus het lijkt me stug
Alhoewel ik niet kan zien of mijn auto er nog staat
Voordeel van een lease-auto. Als die wordt gestolen bel ik gewoon voor een nieuwequote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voordeel van een lease-auto. Als die wordt gestolen bel ik gewoon voor een nieuwe
ziequote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet weggeweest met de auto, dus het lijkt me stug
Alhoewel ik niet kan zien of mijn auto er nog staat
edit: niet waar. Was gisterenochtend weg met de auto
Ja, ook toen ik die kettingbotsing hadquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voordeel van een lease-auto. Als die wordt gestolen bel ik gewoon voor een nieuwe
Tijdens O&N belt mijn moeder ook altijd waar mijn auto staat. Standaard antwoord is dat als ze hem opblazen er niks aan de hand isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |