quote:
Doe ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rot nou eens op mijn postgeschiedenis te kijken kut hoer.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
kutuser die in elk topic waar ik plaats mij irriteert
onterechte klachtquote:Vrouw
02-05-1995
mooi zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
alsof ze hier komt poste . ze was hier alleen om mij te irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |