Een mod hoort de bagger niet te openen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Zie die knul een ander topic openen.
Gevochten tegen priesters?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik er 8 jaar tegen gevochten heb en zonder resultaat
Zo'n hekel aan als er meteen drie van die knulletjes ook een topic openenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Zie die knul een ander topic openen.
Undercover mod heeft andere regels.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Een mod hoort de bagger niet te openen.
Grootheidswaanzinquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan als er meteen drie van die knulletjes ook een topic openen
Beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
Nog een paar weken en ik heb weer gevulde week programma's. Van de maand nog wat opdrachten binnen gehad, dus gaat wel prima.
Gelukkig ben je al-machtig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Hij is er zelf ook in gaan geloven he"quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Undercover mod heeft andere regels.
Wow man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
Maar Demon is gewoon alles wat verkeerd is in deze wereld.
Sorry, dacht dat ik lapo had.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee leek maar zo omdat er posts verwijderd waren.quote:
quote:
Niet waar, kijk maar naar de tijd in de OP.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef eend112 het volgende:
Deadprez ben je nieuw hier ofzo? Dit had nachtbagger moeten heten.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef eend112 het volgende:
Deadprez ben je nieuw hier ofzo? Dit had nachtbagger moeten heten.
Wil je me nu dan wel neuken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
Maar Demon is gewoon alles wat verkeerd is in deze wereld.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wil je me nu dan wel neuken?
Tinder range op 500 km?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna Frans meisje gehosseld
Bijnaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ging er fout?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij begint er steeds over dat ik allemaal vunzige berichtjes aan 'm stuur, maar vanavond ben ik 'm eens voor.quote:
Hehequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet waar, kijk maar naar de tijd in de OP.
Al had je je helemaal om laten bouwen dat je een levensechte vrouw was, nog steeds niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wil je me nu dan wel neuken?
waarom schiet je zo in de verdedigingquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al had je je helemaal om laten bouwen dat je een levensechte vrouw was, nog steeds niet.
Succes met je opblaaspop dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al had je je helemaal om laten bouwen dat je een levensechte vrouw was, nog steeds niet.
Alsof dit gek is ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je onzeker over je vermeende heteroseksualiteit hoink?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hij begint er steeds over dat ik allemaal vunzige berichtjes aan 'm stuur, maar vanavond ben ik 'm eens voor.
Ik kan meestal wel lachen om mongolen maar om hem niet.quote:
Nee, de reden dat ik een hekel heb aan demon is een hele andere, dat lollige gezeur over z'n kontebonkerij is een vervelende bijkomstigheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je onzeker over je vermeende heteroseksualiteit hoink?
Leg eens uit dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de reden dat ik een hekel heb aan demon is een hele andere, dat lollige gezeur over z'n kontebonkerij is een vervelende bijkomstigheid.
[/quote]quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Tepel!
quote][ afbeelding ] Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef Paardlants het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik zal je steunen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de reden dat ik een hekel heb aan demon is een hele andere, dat lollige gezeur over z'n kontebonkerij is een vervelende bijkomstigheid.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ben ook wel bischierigquote:
watquote:
was maar een garpje.. bedoelde nieuwsgierigquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje flikkers.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje flikkers.
Bij jullie weet je toch nooit hoe je partner er uit ziet? Met die darkrooms en zo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Aiciu het volgende:
Kijk iedereen gifs posten van chicks die ze nooit zullen bangen.
Moeten we dan allemaal pics van jouw moeder gaan posten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Aiciu het volgende:
Kijk iedereen gifs posten van chicks die ze nooit zullen bangen.
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg gingquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De voulez coucher avec moi kwam er niet zo soepel uit.
Ik moet dit beoordelen tegenover de mijnequote:
Wil je nou zeggen dat jij twee keer nodig hebt om in actie te komen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg ging
Oftewel het was een flikker die dacht grappig te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg ging
Niet geklikt.quote:
hou gewoonje bekquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik moet dit beoordelen tegenover de mijne
Het feit dat je psychisch aan de grond zit maar je jezelf lekker hedonistisch aan laat ontsnappen ipv er wat aan te doen.quote:
Haha Hoink is depressief geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het feit dat je psychisch aan de grond zit maar je jezelf lekker hedonistisch aan laat ontsnappen ipv er wat aan te doen.
Ik vind het serieus schandalig dat je als mens 15 euro per dag wegzuipt en dan doet alsof er niets aan het handje is.
En de manier waarop jij met je seksualiteit omgaat is ook niets meer dan een soort escapisme.
Als een morbide dikzak die z'n problemen wegeet. Bah.
Hou zelf je bek haas. Voordat je in de pan belandquote:
Relax man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het feit dat je psychisch aan de grond zit maar je jezelf lekker hedonistisch aan laat ontsnappen ipv er wat aan te doen.
Ik vind het serieus schandalig dat je als mens 15 euro per dag wegzuipt en dan doet alsof er niets aan het handje is.
En de manier waarop jij met je seksualiteit omgaat is ook niets meer dan een soort escapisme.
Ik vind het schandaliger dat je zo tegen hem tekeer gaat eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
had gewoon bij haar slaapplek afgesproken danquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fixed!quote:
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kansloze rukker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vind het schandaliger dat je zo tegen hem tekeer gaat eerlijk gezegd.
Why not ?quote:
Jammer dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja dit jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kansloze rukker.
Ja sorry dat kan ik niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kansloze rukker.
Je kan mij rukkenquote:
vooe het nageslachquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kanstloze rukker.
Niet geklikt.quote:
Tering man, ik ben 4 jaar lang naar een psychiater gegaan en heb gedurende dat 2 keer 3 maanden binnen gezeten. Alleen deed me dat weinig goed en je kan van een mens niet verwachten daarna nog door te blijven gaan. En volgens mij is mijn seksualiteit niet zo heel bijzonder, alleen het feit dat ik nogal ruim denkend en open ben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets in de foto zegt mij dat het best een bitch kan zijn en dat seks niet fijn afloopt. #Meisjesinstinctquote:
harde gekregenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hou zelf je bek haas. Voordat je in de pan beland
kut kop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan CookieLikker?
Ik snap niet waarom je er op ingaat..quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tering man, ik ben 4 jaar lang naar een psychiater gegaan en heb gedurende dat 2 keer 3 maanden binnen gezeten. Alleen deed me dat weinig goed en je kan van een mens niet verwachten daarna nog door te blijven gaan. En volgens mij is mijn seksualiteit niet zo heel bijzonder, alleen het feit dat ik nogal ruim denkend en open ben.
Ik denk dat ik genoeg heb geprrobeerd.
En waarom is dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef Paardlants het volgende:
Ik vind het schandaliger dat je zo tegen hem tekeer gaat eerlijk gezegd.
Had die avond meteen moeten afmaken jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij twee keer nodig hebt om in actie te komen?
Dat is pijnlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon aan die schaamlippen trekken.
Nu geen zin in een discussie met je.quote:
Volgens mij moet jij gewoon een serieus vriendinnetje gaan zoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had die avond meteen moeten afmaken ja
quote:
Waarom niet, ik zit er niet mee om het er over te hebben. Ik vind zo'n kortzichtige bekrompen eikel eigenlijk wel vermakelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er op ingaat..
Het is duidelijk zat toch dat die gast een probleem met zichzelf heeft?
Of deadprez of voederbietelquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n heel goed plan, aardig aangeboden though.
Ja sorry dat ze ouder is dan 12quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Hoeft voor mij ook niet echt eigenlijk
Is dat zo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry dat ze ouder is dan 12![]()
ze zegt dat ze meerderjarig isquote:
she said she was 18..quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ze zegt dat ze meerderjarig is
Oh dan zal dat wel zo zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ze zegt dat ze meerderjarig is
ach jaquote:
niet al een half jaar vrij hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef eend112 het volgende:
Kk man hele week vrij, dan realiseer je je pas dat je geen leven hebt
Donderdag danzigje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef eend112 het volgende:
'Wat vind ik eigenlijk leuk?'quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef eend112 het volgende:
Racist, met je Zwarte Pietquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu ik iemand veroordeel ben ik de Zwarte Piet geworden?
Wat vind je er zelf van?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu ik iemand veroordeel ben ik de Zwarte Piet geworden?
Volgens mij ben jij niet hele half jaar vrij geweestquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
niet al een half jaar vrij hebben
Zoek een andere eendquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef eend112 het volgende:
Huh?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
Hey jongens,
Ik ga d'r vandoor, vast mentaal voorbereiden op de FOK!ker die morgen langskomt
Als mensen zoiets aan je vragen. Of wat zijn je hobby's. Uhhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Wat vind ik eigenlijk leuk?'
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
Hey jongens,
Naamquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
Hey jongens,
Nee 2 weken niet neequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet hele half jaar vrij geweest
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan? Ik wil ook even lachen.
Heb wat verkochtquote:
houdoequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
Hey jongens,
Verder dan wandelen en sigaretten draaien kom ik meestal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mensen zoiets aan je vragen. Of wat zijn je hobby's. Uhhh
Met mensen bedoel ik tinderchicks
Dag lekkerdingquote:
Beter op zaterdag manquote:
Een horlogequote:
zal ik doenquote:
quote:
Echt hèquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Wat vind ik eigenlijk leuk?'
en gokkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verder dan wandelen en sigaretten draaien kom ik meestal niet.
Je kan natuurlijk ook niet veel verwachten van een FOK!ker natuurlijk hequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb één keer iets via V&A verkocht en die gene die die troep kwam ophalen voldeed aan alle vooroordelen.
'Doe je ook aan sport?'quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Echt hè![]()
kom dan uiteindelijk altijd op dingen die niet goed voor je zijn
Ik klik ook nooit op jouw linkjes dus we zijn in evenwicht.quote:
Niets mis met het obscure gedeelte van YouTube.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
ik belande op jouw YouTube kanaal na een FOK video, was pittig raar.
Ligt niet aan die app hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik haat die app, krijg nooit matches.
Doet me pijn ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb één keer iets via V&A verkocht en die gene die die troep kwam ophalen voldeed aan alle vooroordelen.
Sommige wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook niet veel verwachten van een FOK!ker natuurlijk he
Neemt niet weg dat ik hetzelfde probleem heb met Tinderquote:
bij mij zeggen ze nooit wat terugquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik haat die app, krijg nooit matches.
oldbiequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
No way dat jij dat was, dat is ook zeker 8 jaar terug geweest.
Ja dat ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij zeggen ze nooit wat terug
Haha wat zeg je danquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij zeggen ze nooit wat terug
Hallo, alles goed?quote:
Ik heb hetzelfde, heb die kut app ook weer weggedaan, heb nu Paiqquote:
Over de seksualiteit en psychische gesteldheid ben ik misschien te ver gegaan. Al komt dat eerste alleen omdat het altijd over die vage shit van hem moet gaan. Het is niet dat jij nu altijd zo vriendelijk bent over BT en z'n vrouwenverhalen. Zulke shit wordt je zat.quote:
Wat is Paiq?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, heb die kut app ook weer weggedaan, heb nu Paiq
Vader was alcoholistquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:29 schreef hoink581 het volgende:
Over dat 15 euro per dag wegdrinken is gewoon terecht. Dat een psych niet helpt is geen excuus om daadwerkelijk jezelf op die manier aan een verslaving te helpen onder het mom "ik ben zielig, niets helpt", om vervolgs met je lichamelijke gebreken die eruit voortvloeien naar het ziekenhuis te gaan.
En dit vervolgens vanaf een smartphone postenquote:
Nou, fantastische kwaliteit ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel relaxed met foto's maken.
Is het ook voor -18 of alleen 18+?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
www.paiq.nl
Soort badoo maar dan anders, wel een hoop lelijke wijven tussen hoor.
Nee kan het gewoon niet betalen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En dit vervolgens vanaf een smartphone posten
18+quote:
laten we allemaal geld inzamelen voor deadprezquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee kan het gewoon niet betalen.
Ga stelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee kan het gewoon niet betalen.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:29 schreef hoink581 het volgende:
Het is niet dat jij nu altijd zo vriendelijk bent over BT en z'n vrouwenverhalen. Zulke shit wordt je zat.
Dat van die psych wist ik niet en was voorbarig.
Ik vind daar verder niks van.quote:Over dat 15 euro per dag wegdrinken is gewoon terecht. Dat een psych niet helpt is geen excuus om daadwerkelijk jezelf op die manier aan een verslaving te helpen onder het mom "ik ben zielig, niets helpt", om vervolgs met je lichamelijke gebreken die eruit voortvloeien naar het ziekenhuis te gaan.
Dan kan ik me dus niet aanmelden op die site.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Paardlants het volgende:
[..]
18+
Ja vergeet soms dat ik ouder ben
En ik dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
laten we allemaal geld inzamelen voor deadprez
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
laten we allemaal geld inzamelen voor deadprez
jawelquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan kan ik me dus niet aanmelden op die site.
Boeiend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou, fantastische kwaliteit ook.
jij vult bij drankgigant.nl ook je eigen geboortedatum in ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan kan ik me dus niet aanmelden op die site.
quote:
Ik drink niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jij vult bij drankgigant.nl ook je eigen geboortedatum in ?
Op een oude fiets moet je t leren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dan moet ik dus zeggen dat ik 18+ ben en krijg ik allemaal volwassenen
gewoon doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hou het dan maar gewoon bij schoolfeesten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeldquote:
Heb liever iemand van mijn eigen leeftijdquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Paardlants het volgende:
T
[..]
Op een oude fiets moet je t leren.
ben op zich wel tevreden met mijn normale telefoonquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef RetRy32 het volgende:
DP ga een telefoon stelen op de markt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
gewoon doen.
'ik zie er jonger uit'
hoe oud ben je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb liever iemand van mijn eigen leeftijd
Zulke verhalen hoor ik te vaak gezien mijn beide ouders in de gezondheidszorg werken, dus je wordt daar vanzelf nogal allergisch voor.quote:
ik heb ze ook liever van jouw leeftijdquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb liever iemand van mijn eigen leeftijd
Ik kijk via een wordpress site waarop je alles kan zien, alle premium sites. Dus daar hoef ik niets aan te klikken, op het filmpje na.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld
Bij porno sites klik je toch ook gewoon op ja ik ben 18+ ?
Schoolfeesten van onze schoolquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou het dan maar gewoon bij schoolfeesten.
Snap ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb ze ook liever van jouw leeftijd
Ah.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke verhalen hoor ik te vaak gezien mijn beide ouders in de gezondheidszorg werken, dus je wordt daar vanzelf nogal allergisch voor.
Als dat zo was geweest dan was het nog steeds nogal sneu om er dan alsnog mee te lachen, donslip.quote:
Je moet ook naar de schoolfeesten van een andere school gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Schoolfeesten van onze school
Meiden op onze school
Je zegt dat je KLB mod bent?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
Ik lieg altijd tegen vrouwen want anders regel ik niks
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sletterig, hoef ik niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jij hebt liever zoiets:
[ afbeelding ]
?
Ik vind het al lastig zat om naar eigen schoolfeesten te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet ook naar de schoolfeesten van een andere school gaan.
Fokken helpt zo zie je maar weerquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
Haha wtf krijg nu in 5 minuten ook 4 matches na twee dagen nietskutapp
dit dan:quote:
Ah even foto's van gisteren vragen dan want slefies ben ik slecht inquote:
Liegen over wie of wat je bent?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
Ik lieg altijd tegen vrouwen want anders regel ik niks
Eens. Kon ik maar 14 jarigen hosselenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie wil adt nou niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Kon ik maar 14 jarigen hosselenToen ik de leeftijd had dat het kon zat ik te gamen
15*quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens. Kon ik maar 14 jarigen hosselenToen ik de leeftijd had dat het kon zat ik te gamen
Je hoeft ze ook niet alle 3 toch?quote:
Ik vind het nu ook eng wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom hebben mannen hier toch zo'n obsessie met 14-jarige meisjes?
ik hosselde ze toen ook alquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt. Middelste ziet er wel leuk uit. Maar volgens mij 17/18 dus kan ik niet krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet alle 3 toch?
Gewoon geilquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Pedovobiequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Met deze houding niet nee!quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Middelste ziet er wel leuk uit. Maar volgens mij 17/18 dus kan ik niet krijgen.
efebofiliequote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
Ik krijg moeilijk zat meisjes van 15, meestal komen de meids van 13 met me praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |