Je kan natuurlijk ook niet veel verwachten van een FOK!ker natuurlijk hequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb één keer iets via V&A verkocht en die gene die die troep kwam ophalen voldeed aan alle vooroordelen.
'Doe je ook aan sport?'quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Echt hè![]()
kom dan uiteindelijk altijd op dingen die niet goed voor je zijn
Ik klik ook nooit op jouw linkjes dus we zijn in evenwicht.quote:
Niets mis met het obscure gedeelte van YouTube.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
ik belande op jouw YouTube kanaal na een FOK video, was pittig raar.
Ligt niet aan die app hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik haat die app, krijg nooit matches.
Doet me pijn ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb één keer iets via V&A verkocht en die gene die die troep kwam ophalen voldeed aan alle vooroordelen.
Sommige wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook niet veel verwachten van een FOK!ker natuurlijk he
Neemt niet weg dat ik hetzelfde probleem heb met Tinderquote:
bij mij zeggen ze nooit wat terugquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik haat die app, krijg nooit matches.
oldbiequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
No way dat jij dat was, dat is ook zeker 8 jaar terug geweest.
Ja dat ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij zeggen ze nooit wat terug
Haha wat zeg je danquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij zeggen ze nooit wat terug
Hallo, alles goed?quote:
Ik heb hetzelfde, heb die kut app ook weer weggedaan, heb nu Paiqquote:
Over de seksualiteit en psychische gesteldheid ben ik misschien te ver gegaan. Al komt dat eerste alleen omdat het altijd over die vage shit van hem moet gaan. Het is niet dat jij nu altijd zo vriendelijk bent over BT en z'n vrouwenverhalen. Zulke shit wordt je zat.quote:
Wat is Paiq?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, heb die kut app ook weer weggedaan, heb nu Paiq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |