Een mod hoort de bagger niet te openen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Zie die knul een ander topic openen.
Gevochten tegen priesters?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik er 8 jaar tegen gevochten heb en zonder resultaat
Zo'n hekel aan als er meteen drie van die knulletjes ook een topic openenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Zie die knul een ander topic openen.
Undercover mod heeft andere regels.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Een mod hoort de bagger niet te openen.
Grootheidswaanzinquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan als er meteen drie van die knulletjes ook een topic openen
Beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
Nog een paar weken en ik heb weer gevulde week programma's. Van de maand nog wat opdrachten binnen gehad, dus gaat wel prima.
Gelukkig ben je al-machtig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Hij is er zelf ook in gaan geloven he"quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Undercover mod heeft andere regels.
Wow man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
Maar Demon is gewoon alles wat verkeerd is in deze wereld.
Sorry, dacht dat ik lapo had.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee leek maar zo omdat er posts verwijderd waren.quote:
quote:
Niet waar, kijk maar naar de tijd in de OP.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef eend112 het volgende:
Deadprez ben je nieuw hier ofzo? Dit had nachtbagger moeten heten.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef eend112 het volgende:
Deadprez ben je nieuw hier ofzo? Dit had nachtbagger moeten heten.
Wil je me nu dan wel neuken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
Maar Demon is gewoon alles wat verkeerd is in deze wereld.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wil je me nu dan wel neuken?
Tinder range op 500 km?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna Frans meisje gehosseld
Bijnaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ging er fout?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij begint er steeds over dat ik allemaal vunzige berichtjes aan 'm stuur, maar vanavond ben ik 'm eens voor.quote:
Hehequote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet waar, kijk maar naar de tijd in de OP.
Al had je je helemaal om laten bouwen dat je een levensechte vrouw was, nog steeds niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wil je me nu dan wel neuken?
waarom schiet je zo in de verdedigingquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al had je je helemaal om laten bouwen dat je een levensechte vrouw was, nog steeds niet.
Succes met je opblaaspop dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al had je je helemaal om laten bouwen dat je een levensechte vrouw was, nog steeds niet.
Alsof dit gek is ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je onzeker over je vermeende heteroseksualiteit hoink?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hij begint er steeds over dat ik allemaal vunzige berichtjes aan 'm stuur, maar vanavond ben ik 'm eens voor.
Ik kan meestal wel lachen om mongolen maar om hem niet.quote:
Nee, de reden dat ik een hekel heb aan demon is een hele andere, dat lollige gezeur over z'n kontebonkerij is een vervelende bijkomstigheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je onzeker over je vermeende heteroseksualiteit hoink?
Leg eens uit dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de reden dat ik een hekel heb aan demon is een hele andere, dat lollige gezeur over z'n kontebonkerij is een vervelende bijkomstigheid.
[/quote]quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Tepel!
quote][ afbeelding ] Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef Paardlants het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik zal je steunen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de reden dat ik een hekel heb aan demon is een hele andere, dat lollige gezeur over z'n kontebonkerij is een vervelende bijkomstigheid.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ben ook wel bischierigquote:
watquote:
was maar een garpje.. bedoelde nieuwsgierigquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje flikkers.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje flikkers.
Bij jullie weet je toch nooit hoe je partner er uit ziet? Met die darkrooms en zo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Aiciu het volgende:
Kijk iedereen gifs posten van chicks die ze nooit zullen bangen.
Moeten we dan allemaal pics van jouw moeder gaan posten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Aiciu het volgende:
Kijk iedereen gifs posten van chicks die ze nooit zullen bangen.
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg gingquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De voulez coucher avec moi kwam er niet zo soepel uit.
Ik moet dit beoordelen tegenover de mijnequote:
Wil je nou zeggen dat jij twee keer nodig hebt om in actie te komen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg ging
Oftewel het was een flikker die dacht grappig te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg ging
Niet geklikt.quote:
hou gewoonje bekquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik moet dit beoordelen tegenover de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |