abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 23:37:54 #51
163650 Greys
pi_143285069
Maar kijk dan naar die C-rots ;)
Zal ik die ook nog ff omcirkelen? :@ Ben nou toch aan het prutsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143285074
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor mij is die roodomcirkelde steen in de bovenste foto de steen waar Kris op de onderste foto op staat.
Dat idee had ik ook ja. Lijkt een beetje een driehoekige steen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:38:03 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143285079
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:36 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik denk ook te zien dat de stenen niet hetzelfde liggen. Als naar de neus vd schoen van Kris kijkt, wijst die naar iets wat op een vierkant openingetje lijkt. Bij de reconstructie foto ligt de platte steen waar ze op zou staan, een stuk lager. Maar kan dat niet door het stromen vh water komen. Kan in het regenseizoen nogal tekeer gaan
Het waterpeil is iig hoger op de 2e foto :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143285092
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:37 schreef Greys het volgende:
Pak ff die foto's zonder logo als je wilt.
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:38:47 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143285122
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat het dezelfde plek is, maar ik mis net als Rubella en Stupidisco 1 steen ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 23:40:01 #56
163650 Greys
pi_143285196
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Pak ff die foto's zonder logo als je wilt.
Oke.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143285236
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben het er wel mee eens dat het dezelfde plek is, maar ik mis net als Rubella en Stupidisco 1 steen ;)
Maar goed, dan zijn we er in principe uit toch. Het ging er uiteindelijk om om de bevestiging te hebben dat de foto's beiden van dezelfde locatie zijn toch?

Of willen we ook het mysterie van 'de steen' nog oplossen? ;-)
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:43:20 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143285321
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Maar goed, dan zijn we er in principe uit toch. Het ging er uiteindelijk om om de bevestiging te hebben dat de foto's beiden van dezelfde locatie zijn toch?

Kennelijk :) Nee joh, volgens mij zijn een aantal mensen gewoon nog niet overtuigd. En kwaad kan het niet, het is niet dat er op dit moment nieuws is (waar wij van weten).

Greys en ik waren het meteen al eens dat het dezelfde plek is hoor (lees maar terug). :D
pi_143285375
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Voor problemen met stenen missen wij iemand op dit moment ;) . Maar even zonder gekheid het lijkt wel of de groepjes stenen ook anders eruit zien. Begroeiing verandert, stenen niet.
pi_143285387
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kennelijk :) Nee joh, volgens mij zijn een aantal mensen gewoon nog niet overtuigd. En kwaad kan het niet, het is niet dat er op dit moment nieuws is (waar wij van weten).

Greys en ik waren het meteen al eens dat het dezelfde plek is hoor (lees maar terug). :D
Ok, heel goed. Nou dan trek ik me weer even terug, tot dat er weer nieuws is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 23:45:59 #61
163650 Greys
pi_143285452
Vooral blauw omlijnd is voor mij toch wel héél overduidelijk dezelfde rots.
Dus geen twijfel of dit wel op de juiste plaats is, eerlijk gezegd.
En met de rode denk (!) ik dat jullie je vergissen en dat het toch echt dezelfde is, maar omdat het vanuit een iets andere hoek genomen is, lijkt het anders (en door nat-droog en licht-donker).

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143285468
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken, aangezien ik morgen vroeg weer verwacht word in mijn leven buiten het forum.
Welterusten allemaal.
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:47:02 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143285500
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Greys het volgende:
Vooral blauw omlijnd is voor mij overduidelijk dezelfde rots.
En met de rode denk (!) ik dat jullie je vergissen en dat het toch echt dezelfde is, maar omdat het vanuit een iets andere hoek genomen is, lijkt het anders (en door nat-droog en licht-donker).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Blauw = eens
Rood = oneens

Niks veranderd eigenlijk :P
pi_143285504
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Rubella het volgende:

[..]

Voor problemen met stenen missen wij iemand op dit moment ;) . Maar even zonder gekheid het lijkt wel of de groepjes stenen ook anders eruit zien. Begroeiing verandert, stenen niet.
Dat vraag ik me af, zouden in het regenseizoen stenen ook niet verplaatst kunnen worden door de wilde stroming?
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:47:42 #65
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143285525
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:44 schreef Rubella het volgende:

[..]

Begroeiing verandert, stenen niet.
Ja, ik weet het niet... Kunnen die quebrada's ook overstromen, of zijn die altijd zo idyllisch? :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 23:47:59 #66
163650 Greys
pi_143285536
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Blauw = eens
Rood = oneens

Niks veranderd eigenlijk :P
Maar zelfs bij rood = oneens is blauw zó overduidelijk dat er geen twijfel meer hoeft te bestaan (niet bij jou, maar bij de poster die daaraan twijfelde) over dezelfde locatie iig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:48:56 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143285579
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, zouden in het regenseizoen stenen ook niet verplaatst kunnen worden door de wilde stroming?
Dat denk ik wel:
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij ook (al ben ik niet 100% zeker). En misschien zijn die planten gesneuveld door een nog hogere waterstand en "rotzooi" (takken, keien, etc) die de rivier toen verplaatste. Een foto uit dezelfde hoek zou wel makkelijk zijn :P (ja, ik weet het: wensdenken).
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat val wel mee, al lijkt bijv die steen linksvoor op de 2e foto wat verder af te liggen van de stenen erachter. Maar dat kan ook komen de andere hoek en de donkerder kleur (want nat), of door het regenseizoen en wat de rivier toen heeft meegesleept wat eea enigszins verplaatst/meegesleept kan hebben. Maar ik mis idd wel de steen die jij ook mist.
pi_143285629
Willen jullie alsjeblieft niet zulke interessante dingen blijven posten? Anders kom ik nooit mijn mand in.

Maar op de bovenste foto van Greys steekt de rots een flink eind boven het waterpijl uit, bij de onderste in deze veel platter. Dat is onlogisch aangezien het waterpeil in het regenseizoen stijgt.
pi_143285633
Dit wil dus zeggen dat het een ander beekje is, of dat stenen kunnen wegdrijven/verplaatsen?
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:50:46 #70
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143285653
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Greys het volgende:
Vooral blauw omlijnd is voor mij toch wel héél overduidelijk dezelfde rots.
Dus geen twijfel of dit wel op de juiste plaats is, eerlijk gezegd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo had ik het ook gezien ja. Ik denk dat de steen waar ze op staat, op de andere foto iets gekanteld is.
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:52:05 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143285706
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Rubella het volgende:
Willen jullie alsjeblieft niet zulke interessante dingen blijven posten? Anders kom ik nooit mijn mand in.

Maar op de bovenste foto van Greys steekt de rots een flink eind boven het waterpijl uit, bij de onderste in deze veel platter. Dat is onlogisch aangezien het waterpeil in het regenseizoen stijgt.
:D Goed, dan zeg ik gewoon "welterusten en slaap lekker!" tegen je :W
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 23:53:00 #72
163650 Greys
pi_143285746
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Rubella het volgende:
Rood of blauw?
(Maakt op zich niet uit, voor mijn gevoel kloppen ze allebei met de waterstand, maar blauw LIJKT op de onderste foto door het standpunt minder hoog boven het water dan hij echt is volgens mij).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143286039
|:( De blauwe dus. Ook is de vorm van de steen die er naast ligt anders.
pi_143286071
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Rubella het volgende:
|:( De blauwe dus. Ook is de vorm van de steen die er naast ligt anders.
Die eerste smiley was voor mijzelf bedoeld omdat ik nog steeds aan het forum geplakt zit in plaats met een kat op bed proberen te pitten.
pi_143286106
Even terugkomende op waarom niemand kris en Lisanne heeft gezien op de 1e april, MeloD die de Pianistentrail heeft gelopen zegt dat het zo'n 10 a 15 minuten is vanaf Boquete naar het begin van de Pianistentrail.
Met de taxi welteverstaan!
En aangezien er geen taxichauffeur is geweest die zegt dat de meiden bij hem in de taxi hebben gezeten en er vanaf hun hostel ook niemand is geweest die hen vanaf daar heeft zien lopen. Niet in het stadje zelf en ook niet op de trail zelf (dus de hele tijd sowieso tussen 10 en 13 niet) is het volgens mij geen rare veronderstelling van me dat ze dat stuk dus niet hebben gelopen.
twee van deze westerse meiden met lange benen in ultra korte broekjes zouden echt wel opgemerkt zijn door iemand.
  maandag 11 augustus 2014 @ 00:04:50 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143286204
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef jackie12 het volgende:
Even terugkomende op waarom niemand kris en Lisanne heeft gezien op de 1e april, MeloD die de Pianistentrail heeft gelopen zegt dat het zo'n 10 a 15 minuten is vanaf Boquete naar het begin van de Pianistentrail.
Met de taxi welteverstaan!
En aangezien er geen taxichauffeur is geweest die zegt dat de meiden bij hem in de taxi hebben gezeten en er vanaf hun hostel ook niemand is geweest die hen vanaf daar heeft zien lopen. Niet in het stadje zelf en ook niet op de trail zelf (dus de hele tijd sowieso tussen 10 en 13 niet) is het volgens mij geen rare veronderstelling van me dat ze dat stuk dus niet hebben gelopen.
twee van deze westerse meiden met lange benen in ultra korte broekjes zouden echt wel opgemerkt zijn door iemand.
Plinio Montenegro heeft ze gezien op de trail meent hij (zie vorige topic), en op een tijdstip dat goed kan kloppen met de huidige tijdlijn (middaguur).

En er rijdt dus ook nog een bus (a 75 dollarcent).
pi_143286545
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Plinio Montenegro heeft ze gezien op de trail meent hij (zie vorige topic), en op een tijdstip dat goed kan kloppen met de huidige tijdlijn (middaguur).

En er rijdt dus ook nog een bus (a 75 dollarcent).
Daar is hij lang niet zeker van zegt hij. Bovendien is het sowieso van hem een raar verhaal.
Hij als gids moet dan ook toeristen met zich mee moeten hebben gehad. Wat doe je daar anders in je eentje als gids? En dan zouden de toeristen ook wel gevraagd zijn of zij hen hadden gezien.
En met de bus zouden ze ZEKER wel door iemand zijn herkend of onthouden.
pi_143286777
Volgens mij is het niet dezelfde plek, de vegetatie klopt niet
pi_143287282
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Za op 11-08-2014 00:52:16 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 00:41:41 #80
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143287407
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef jackie12 het volgende:
[knip]
En aangezien er geen taxichauffeur is geweest die zegt dat de meiden bij hem in de taxi hebben gezeten ...
[knip]
Een van de vermeende getuigen is een taxichauffeur die in een Volkskrantartikel uit juni met name wordt genoemd:
quote:
Dan vertrekken ze. Iets voor half twee ziet taxichauffeur Leonardo Mastinu hen langs de weg staan bij de afslag van de talenschool. Hij heeft dan al twee Panamese klanten, maar het is gebruikelijk iedereen mee te nemen. Lisanne en Kris stappen achterin. 'Ik
vroeg in het Engels waar ze naartoe wilden', zegt Mastinu.
'A la entrada del Pianista', antwoordt een van hen in het Spaans.
Mastinu zet de Panamezen af bij hun bestemming en rijdt verder omhoog, naar het begin van El Pianista. Omdat hij telefoontjes krijgt onderweg, spreekt hij de meisjes nauwelijks.
[geciteerd van Websleuths]
Het probleem is natuurlijk, zoals met alle vermeende getuigen, het tijdstip dat hij noemt.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143287429
zal hier dan allemaal niks van waar zijn, dit poste mr. Ping in het vorige topic #245

ticle in the Volkskrant it says:
"Alleen voor die dinsdagmiddag is er nog geen plan. In de infomap van Spanish by the River-Boquete is de Pianistatrail de eerste wandeling die wordt aangeraden als mooie tocht. De tekst is letterlijk gekopieerd uit backpackersbijbel Lonely Planet. Ook staan er foto's van de ingang bij. Op de computer zoeken Lisanne en Kris naar extra informatie.

Dan vertrekken ze. Iets voor half twee ziet taxichauffeur Leonardo Mastinu hen langs de weg staan bij de afslag van de talenschool. Hij heeft dan al twee Panamese klanten, maar het is gebruikelijk iedereen mee te nemen. Lisanne en Kris stappen achterin. 'Ik
vroeg in het Engels waar ze naartoe wilden', zegt Mastinu.
'A la entrada del Pianista', antwoordt een van hen in het Spaans.
Mastinu zet de Panamezen af bij hun bestemming en rijdt verder omhoog, naar het begin van El Pianista. Omdat hij telefoontjes krijgt onderweg, spreekt hij de meisjes nauwelijks.

'Ik schat dat ze om 13.40 uur zijn uitgestapt. Ze vroegen waar de wandelroute precies begint en ik wees hen de pizzeria Il Pianista aan. Ze betaalden me 5 dollar voor de rit en ik ben vertrokken.'

Ook andere getuigen melden hen te hebben gezien, maar op tegenstrijdige tijdstippen en richtingen. Zo passeert gids Plinio Montenegro rond het middaguur twee vrouwen op het pad. 'Ze zeiden 'good morning' met een Europees accent.' Ze lijken op Kris en Lisanne, maar hij is niet zeker. 'Sorry, maar jullie lijken allemaal op elkaar: lang, wit, licht haar en dezelfde kleren. En altijd met zijn tweeën. Wij kunnen al die toeristen echt niet uit elkaar houden.'
Het verklaart waarom dorpsgenoten denken de meisjes gezien te hebben op tegenstrijdige plekken."

It is NOT sure if the girls are seen after 13.40 o'clock, when they started to walk the trail. I have the feeling not, maybe on the trail by the guide. I think, because you are not sure when you are on the Pianista Trail top, that they didn't recognize the top, walked on and walked on, thinking: we walk the water downwards, so we will come at houses after a while. And then came at the ropes over the water. Maybe an accident happened there, maybe they walked on and got lost, maybe an accident happened on their way back.
Vind ik leukVind ik leuk · · Delen
pi_143287550
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Een van de vermeende getuigen is een taxichauffeur die in een Volkskrantartikel uit juni met name wordt genoemd:

[..]

Het probleem is natuurlijk, zoals met alle vermeende getuigen, het tijdstip dat hij noemt.
je was me net ff voor :)
pi_143287824
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef Gorraay het volgende:

[..]

[..]

nee was de dag ervoor op 31 maart
pi_143288069
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

nee was de dag ervoor op 31 maart
als je het hele artikel leest, wat ik net plaatste gaat het over de dinsdag, dat was toch 1 april?
pi_143288191
Taxi
Getuigen melden dat twee jonge vrouwen dinsdag uit een taxi stapten nabij het startpunt van de wandeling, aldus Lommers op Facebook. Andere getuigen zeggen dat ze de vrouwen op het pad hebben gezien, na 15.00 uur 's middags.

http://nos.nl/artikel/632556-getuigen-zagen-vrouwen-panama.html
pi_143288202
Alle getuigenissen die er zijn geweest konden allemaal de prullenbak in nadat bekend werd dat de foto van Lisanne op de Mirador genomen was op 1 april om 13.00 smiddags.
De getuigenis van de lerares van de taalschool,Frank Rojas, Oliva de Kam, Lorenzo Gonzalez en getuige bij Can san Pedro blijken allemaal niet te kloppen. Ze hebben hen wel gezien maar niet op 1 april. Tot nu toe is er niemand die zeker weet hen op 1 april gezien te hebben.
En het is ook in Panama in het nieuws geweest want ook daar is het een grote zaak.
Niemand is echter naar voren gekomen die zeker weet hen te hebben gezien
En het kwam niet pas weken later in het nieuws maar al vrij snel
pi_143288239
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Za het volgende:
Taxi
Getuigen melden dat twee jonge vrouwen dinsdag uit een taxi stapten nabij het startpunt van de wandeling, aldus Lommers op Facebook. Andere getuigen zeggen dat ze de vrouwen op het pad hebben gezien, na 15.00 uur 's middags.

http://nos.nl/artikel/632556-getuigen-zagen-vrouwen-panama.html
Zoals je ziet nieuws van 6 april die dus niet klopte
  maandag 11 augustus 2014 @ 01:12:57 #88
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143288277
De hypothese van Mata (een paar topics terug) is: de getuigenverklaringen gaan in feite over 31 maart en niet over 1 april. In dat geval hoef je ze niet allemaal overboord te gooien, en kunnen ze qua tijdstip (en bv. ook beschrijving van kleding) nog steeds kloppen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 01:14:26 #89
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143288344
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef Domnivoor het volgende:
De theorie van Mata (een paar topics terug) is: de getuigenverklaringen gaan in feite over 31 maart en niet over 1 april. In dat geval hoef je ze niet allemaal overboord te gooien, en kunnen ze qua tijdstip (en bv. ook beschrijving van kleding) nog steeds kloppen.
1 april 2014
• ochtend - Kris en Lisanne kochten "grote hoeveelheden" antimuggenspray en -melk
• ~13:10 - getuige - lerares van de taalschool heeft ze nog gezien
• ~14:00 - getuige - Casa San Pedro - verkeerde trail opgelopen (Sendero Alto Lino)
• ~14:30-15:00 - getuige - Frank Abadiel Rojas
• ~16:15 - getuige Oliva de Kam - waarschuwde ze NIET naar boven te gaan
• ? - laatste getuige - herkenning niet volledig

allemaal na 1300 uur. Toen waren ze al op de Mirador
  maandag 11 augustus 2014 @ 01:30:37 #91
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143288685
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef Domnivoor het volgende:
De hypothese van Mata (een paar topics terug) is: de getuigenverklaringen gaan in feite over 31 maart en niet over 1 april. In dat geval hoef je ze niet allemaal overboord te gooien, en kunnen ze qua tijdstip (en bv. ook beschrijving van kleding) nog steeds kloppen.
Het alternatief is nog altijd dat het tijdstip van 1 uur op de Mirador niet klopt. Er zijn al zoveel "feiten" heilig verklaard die later niet bleken te kloppen, dat ik niet voetstoots ga aannemen dat dat tijdstip wel klopt. Het komt tenslotte ook maar van één bron.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143288708
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:30 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het alternatief is nog altijd dat het tijdstip van 1 uur op de Mirador niet klopt. Er zijn al zoveel "feiten" heilig verklaard die later niet bleken te kloppen, dat ik niet voetstoots ga aannemen dat dat tijdstip klopt. Het komt tenslotte ook maar van één bron.
ja van het NFI. En die heb ik hoog zitten
pi_143288870
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:31 schreef jackie12 het volgende:

[..]

ja van het NFI. En die heb ik hoog zitten
Ben je dan van gedachten veranderd want hier zei je het zelf dat het tijdstip niet zeker was BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #59 - encubrimiento? #185. Niet om je aan te vallen hoor, maar ik snap niet helemaal waarom je nu anders denkt :?
pi_143289197
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ben je dan van gedachten veranderd want hier zei je het zelf dat het tijdstip niet zeker was BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #59 - encubrimiento? #185. Niet om je aan te vallen hoor, maar ik snap niet helemaal waarom je nu anders denkt :?
Schreef ik idd. Maar toen ik het teruglas wie dat schreef (een journalist) twijfelde ik gelijk niet meer. Het NFI heeft de camera onderzocht en zegt dat de foto gemaakt is om 13.00 uur.
En tja, ik denk dat het NFI idd rekening heeft gehouden met het tijdsverschil en de zomertijd die inging eind maart.
  maandag 11 augustus 2014 @ 01:56:00 #95
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143289307
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:30 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het alternatief is nog altijd dat het tijdstip van 1 uur op de Mirador niet klopt. Er zijn al zoveel "feiten" heilig verklaard die later niet bleken te kloppen, dat ik niet voetstoots ga aannemen dat dat tijdstip wel klopt. Het komt tenslotte ook maar van één bron.
Voor mij is niets heilig.
Aangenomen dat 1 uur op de Mirador niet klopt, en de getuigenverklaringen (deels) wel: wat voor tijdlijn heb je in gedachten voor 1 april?
pi_143289319
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:51 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Schreef ik idd. Maar toen ik het teruglas wie dat schreef (een journalist) twijfelde ik gelijk niet meer. Het NFI heeft de camera onderzocht en zegt dat de foto gemaakt is om 13.00 uur.
En tja, ik denk dat het NFI idd rekening heeft gehouden met het tijdsverschil en de zomertijd die inging eind maart.
Oke dan snap ik het. Misschien een stomme vraag maar kan de klok van een digitale camera ook gewoon helemaal verkeerd staan, dus zomaar een paar uur of zo? bv als de batterij leeg is geweest..
pi_143289573
We zitten hier allemaal om dezelfde reden: wat is er gebeurd met Kris en Lisanne?

Ik ben geen rechercheur maar om een zaak of mogelijk scenario rond te krijgen moet je volgens mij bij het begin beginnen en zo verder naar stap 2,3 enz.

Mijn scenario waarbij ik een rol toedichtte voor Feliciano viel bij velen van jullie niet goed. Begrijpelijk, want ook bij mij komt hij over als een aardige,goedwillend persoon.
Wat ik wel vind is dat mijn scenario een antwoord geeft op alle belangrijke vragen die er zijn.
Voor mij zijn in het hele verhaal de 3 belangrijkste
1-Waarom belden ze 911
2-Waarom belden ze in de 11 dagen daarna ook nog 911 maar nooit naar huis
en 3 -waarom hebben ze niks maar dan ook helemaal niks achtergelaten voor de achterblijvers? Hier hadden ze dus 11 dagen de tijd voor deze iphone-generatiemeiden waarvan 1 zelfs in het dagelijks leven een dagboek bijhield.

Verder zijn er nog -tig vragen van 'waarom heeft niemand ze 100% zeker gezien op 1 april tot aan waarom was de rugzak nog zo in tact en de vele vragen daar tussen.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog geen verdwaalscenario gelezen die antwoord geeft op de eerste 3 vragen laat staan op de vele vragen daar tussen.
Het heeft niks met sensatie te maken maar ik denk echt aan een misdrijf.
pi_143289792
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef jackie12 het volgende:
We zitten hier allemaal om dezelfde reden: wat is er gebeurd met Kris en Lisanne?

Ik ben geen rechercheur maar om een zaak of mogelijk scenario rond te krijgen moet je volgens mij bij het begin beginnen en zo verder naar stap 2,3 enz.

Mijn scenario waarbij ik een rol toedichtte voor Feliciano viel bij velen van jullie niet goed. Begrijpelijk, want ook bij mij komt hij over als een aardige,goedwillend persoon.
Wat ik wel vind is dat mijn scenario een antwoord geeft op alle belangrijke vragen die er zijn.
Voor mij zijn in het hele verhaal de 3 belangrijkste
1-Waarom belden ze 911
2-Waarom belden ze in de 11 dagen daarna ook nog 911 maar nooit naar huis
en 3 -waarom hebben ze niks maar dan ook helemaal niks achtergelaten voor de achterblijvers? Hier hadden ze dus 11 dagen de tijd voor deze iphone-generatiemeiden waarvan 1 zelfs in het dagelijks leven een dagboek bijhield.

Verder zijn er nog -tig vragen van 'waarom heeft niemand ze 100% zeker gezien op 1 april tot aan waarom was de rugzak nog zo in tact en de vele vragen daar tussen.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog geen verdwaalscenario gelezen die antwoord geeft op de eerste 3 vragen laat staan op de vele vragen daar tussen.
Het heeft niks met sensatie te maken maar ik denk echt aan een misdrijf.
Ik sluit een misdrijf ook zeker niet uit. Alleen of ze ook andere nummers hebben gebeld of een boodschap achter hebben gelaten weten we niet. De ouders hebben alleen de gegevens van de noodoproepen gekregen maar eventuele andere zaken mbt de telefoons nog niet. Dat zeggen ze ook in de video van de reconstructie. Kan zijn in het belang van het onderzoek
pi_143289894
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:10 schreef jackie12 het volgende:
Er wordt gezegd door Feliciano dat hij direct na de verdwijning wilde zoeken NA de Mirador maar van hogerhand niet mocht. Waarom heeft hij, als kenner van het gebied dan er niet bij hen op aangedrongen dat ze juist wel daar moesten zoeken. Of als hij zo begaan was en het zeker wist, waarom is hij dan toch niet wel gegaan?
Feliciano's werk bestaat uit het bewandelen van dat gebied, had hij toestemming nodig daar nog te komen? Kon hij niet langer uit eigen beweging na de Mirador komen, was dat gebied geheel afgesloten?

Wat deed Feliciano op de taalschool dinsdag ochtend? (toen hij daar Kris en Lisanne zag). Bvd.
pi_143289905
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik sluit een misdrijf ook zeker niet uit. Alleen of ze ook andere nummers hebben gebeld of een boodschap achter hebben gelaten weten we niet. De ouders hebben alleen de gegevens van de noodoproepen gekregen maar eventuele andere zaken mbt de telefoons nog niet. Dat zeggen ze ook in de video van de reconstructie. Kan zijn in het belang van het onderzoek
heb je 100% gelijk in en loop ik idd voor de troepen uit.
Maar ik denk dat als straks die gegevens wel naar buiten komen dat het is zoals ik zeg. Sterker nog, hans kremers mag niks zeggen in het belang van het onderzoek over de telefoongegevens. Ik denk dat hij dit oa. niet mag zeggen en daarom zelf ook geloofd dat er derden in het spel zijn.
Anders gezegd; stel die meiden zouden WEL in alle 11 dagen naar huis hebben proberen te bellen en ook een soort van afscheidsbericht hebben achtergelaten of een bericht van "we zijn verdwaald"dan zou Hans Kremers denk ik niet denken dat er derden in het spel zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')