abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143278201
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

In het openbaar ja...
Ah ook hier de ja ze zeggen het wel maar menen het niet. Lekker makkelijk of niet soms?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143278230
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef erodome het volgende:
Ja nu nog even zeg, ja ze keuren het wel af, maar dat menen ze eigenlijk helemaal niet....
Ze menen het vast wel omdat hun luxe leventje mogelijk gemaakt wordt door hun dictator. Maar dat luxe leventje geldt niet voor de gemiddelde Saudi. Daarom is de mening van zo een Saudi geestelijke misschien niet representatief voor wat er onder Moslims leeft. Daarom dus, is het eerlijker te kijken om waar Soenni Moslims voor vechten om er achter te komen wat er onder hen leeft.
pi_143278234
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nutteloos, geen mens die daarvoor gaat geven, waarom ook? Om een oorlog tussen moslims te bekostigen? Daarvoor zijn de moslims al veel te veel uitgekotst.
Humanitaire hulp.
I´m back.
pi_143278246
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het resultaat van beleid van 20 jaar lang wegkijken, incl. van de VVD. Iedereen die een beetje geschiedenis kent weet je dat je heel erg met de radicale islam op moet passen. Maar voor 9/11 deden de Nederlanders net alsof de radicale islam niet bestond. Een volk krijgt wat het verdient.
Had ook al zoiets van gelijke strekking geplaatst, ongelovelijk dat ze dit dan in de schoenen van Wilders willen schuiven, de enige die er altijd tegen gevochten heeft. En nog.
pi_143278254
Die angst voor alles dat anders is ... zoals bijvoorbeeld de islam.. probeer eerst jezelf er in te verdiepen voordat er allemaal bullshit geroepen wordt.Wilders gaat weer zn zin krijgen en kan nu de vruchten gaan plukken van het onruststrooien en haatzaaien
nee echt niet !
pi_143278271
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Humanitaire hulp.
Ja, wat is daarmee? De Koerdische regering heeft gisteren namelijk Iran, Turkije en Frankrijk bedankt.. niet Nederland.
-
pi_143278284
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb je geen neonazi genoemd, tenzij je met neonazi's op de organisatoren van de demonstratie van vandaag doelt.
Ik denk toch wel dat jij die lui als zodanig zult zien, door de manier waarop je mij probeert te kleineren.
I´m back.
pi_143278345
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk toch wel dat jij die lui als zodanig zult zien, door de manier waarop je mij probeert te kleineren.
Dit is kleineren:

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja en als je dan een beetje kritisch wordt, dan is het Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven, maar toch gaat hij de mensen dan beoordelen, wat vreemd is, want als hij alles al heeft opgeschreven dan hoef je niet meer te oordelen...
-
pi_143278348
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niets aangetoond, dat hen ik al eerder uitgelegd.
Je hebt niets uitgelegd, je verlegt de grens gewoon weer tot het zo onzinnig is geworden dat het nergens meer op slaat.

Je zei geen fatwa's: niet waar, aangetoond
Je zei geen openlijke afkeuring: niet waar, aangetoond
Je zei geen moskeeen die zich hier tegen uitspreken: niet waar, aangetoond(wist je dat er zelfs een moskee in dit land is die jongeren die flirte met syrie ganger worden hebben aangegeven, niet dat de gemeente daar wat mee deed, maar toch!).

Nu kom je ineens met als er geen grootschalige hulp vanuit de moslimhoek is georganiseerd dan zijn ze eigenlijk gewoon best wel isis fan, anders hadden ze dat wel gedaan en had ik het moeten weten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143278364
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Precies, had ik er net bij geedit :). Geestelijken uit de Saudi kringen veroordelen ISIS dus niet bepaald vanuit ideologie, maar vanwege hun dictator; de Saudi Royal family.
Ze zijn als de dood dat hun eigen kop eraf gaat.

Even een stel dat: wat als IS SA pakt, gaat Mekka dan de lucht in?
pi_143278413
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niemand verdiend ISIS of honderden Syrie-gangers die terugkeren.
Hoe vaak keken Nederlanders voor 9/11 weg voor de radicale islam? Waarom was 9/11 nodig om de ogen van veel Nederlanders te openen hoe erg de radicale islam (en extreem splintergroepen van andere religies konden) zijn?
pi_143278445
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ja, wat is daarmee? De Koerdische regering heeft gisteren namelijk Iran, Turkije en Frankrijk bedankt.. niet Nederland.
Die hulp kwam inderdaad als geroepen.
pi_143278448
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

IS, islamitische staat, de natte droom van elke moslim.
Ah, weer een boodschappenjongen van Bin Laden die even z'n propaganda komt spuien.
pi_143278452
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dit is kleineren:

[..]

Nee, dat is uit het leven gegrepen. Dat krijg ik te horen als ik met moslims discussieer. Want dat doe ik graag als progressieve Nederlander, praten met mensen uit een andere cultuur irl.
I´m back.
pi_143278464
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Ah ook hier de ja ze zeggen het wel maar menen het niet. Lekker makkelijk of niet soms?
Nee, realiteitszin, oh er zullen er best wezen hoor, die faliekant en gemeend tegen zijn, probleem is dat je niemand meer kan vertrouwen.
pi_143278502
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Humanitaire hulp.
Er zullen er wel weer een zooitje deze kant opkomen ja.
pi_143278528
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niets aangetoond, dat hen ik al eerder uitgelegd.
Waar ik op in ben gegaan en je vervolgens niet meer reageert.
pi_143278564
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef HighVolume het volgende:
Die angst voor alles dat anders is ... zoals bijvoorbeeld de islam.. probeer eerst jezelf er in te verdiepen voordat er allemaal bullshit geroepen wordt.Wilders gaat weer zn zin krijgen en kan nu de vruchten gaan plukken van het onruststrooien en haatzaaien
:')
pi_143278571
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat is uit het leven gegrepen. Dat krijg ik te horen als ik met moslims discussieer. Want dat doe ik graag als progressieve Nederlander, praten met mensen uit een andere cultuur irl.
Het is natuurlijk ook niet juist om alle moslims over 1 kam te scheren.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:36:48 #195
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_143278579
Voor dit achterlijke gedoe,ontweek ik Schilderswijk al vanwege (...)
Maar nu kom ik er echt nooit meer, jezus,dan te bedenken dat als je in de stad loopt,deze figuren er ook zullen rond lopen.

Ik begin echt steeds meer sympathie voor de PVV te krijgen.
"Do the monkey with me"
pi_143278580
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, realiteitszin, oh er zullen er best wezen hoor, die faliekant en gemeend tegen zijn, probleem is dat je niemand meer kan vertrouwen.
Als er iets is dat de PVV-aanhang als de sodemieter af zou moeten zweren dan is het wel die constante slachtofferrol. Dat gehuil... Echt tergend.
pi_143278606
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
Vervolgens maak je hen belachelijk "Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven".
-
pi_143278627
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als er iets is dat de PVV-aanhang als de sodemieter af zou moeten zweren dan is het wel die constante slachtofferrol. Dat gehuil... Echt tergend.
En als die moslims met hun constante slachtofferrol dan?
pi_143278628
Nogmaals, fundamentalisten zoals Taliban, Al Qaida, Isid en andere van zulke groeperingen; zij volgen niet de Koran, maar sommige nep hadith die na de dood van de profeet zijn verzonnen als zijnde dat de profeet Mohammed dat gezegd zou hebben.

In feite zijn het gebruiken waar de profeet Mohammed erg op tegen was.
Deze nep hadith (overleveringen) die niet in de Koran staan zijn ook tegenstrijdig met de Koran.
Vrouwonvriendelijkheid, agressie zijn de grootste voorbeelden.

Kortom:

FUNDAMENTALISTEN

Fundamentalisten zijn niet oprecht
Fundamentalisten zijn agressief en zondaars
Fundamentalisten zijn vrouw onvriendelijk
Fundamentalisten zijn lichamelijk niet schoon
Fundamentalisten zijn beledigend
Fundamentalisten verdienen geld door het vertellen van de Godsdienst
Fundamentalisten vinden de Koran niet genoeg

MOSLIMS

Moslims zijn uiterst vriendelijk
Moslims zijn liefdevol en medelevend
Moslims waarderen vrouwen
Moslims zijn schoon
Moslims zeggen de mooiste woorden
Moslims vertellen het geloof omwille van onze Heer
Moslims gehoorzamen alleen de Koran

Volgens de site van nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar)

www.harunyahya.com
pi_143278646
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef Fett het volgende:

[..]

En als die moslims met hun constante slachtofferrol dan?
Zelfde verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')