Ah ook hier de ja ze zeggen het wel maar menen het niet. Lekker makkelijk of niet soms?quote:
Ze menen het vast wel omdat hun luxe leventje mogelijk gemaakt wordt door hun dictator. Maar dat luxe leventje geldt niet voor de gemiddelde Saudi. Daarom is de mening van zo een Saudi geestelijke misschien niet representatief voor wat er onder Moslims leeft. Daarom dus, is het eerlijker te kijken om waar Soenni Moslims voor vechten om er achter te komen wat er onder hen leeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef erodome het volgende:
Ja nu nog even zeg, ja ze keuren het wel af, maar dat menen ze eigenlijk helemaal niet....
Humanitaire hulp.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nutteloos, geen mens die daarvoor gaat geven, waarom ook? Om een oorlog tussen moslims te bekostigen? Daarvoor zijn de moslims al veel te veel uitgekotst.
Had ook al zoiets van gelijke strekking geplaatst, ongelovelijk dat ze dit dan in de schoenen van Wilders willen schuiven, de enige die er altijd tegen gevochten heeft. En nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het resultaat van beleid van 20 jaar lang wegkijken, incl. van de VVD. Iedereen die een beetje geschiedenis kent weet je dat je heel erg met de radicale islam op moet passen. Maar voor 9/11 deden de Nederlanders net alsof de radicale islam niet bestond. Een volk krijgt wat het verdient.
Ja, wat is daarmee? De Koerdische regering heeft gisteren namelijk Iran, Turkije en Frankrijk bedankt.. niet Nederland.quote:
Ik denk toch wel dat jij die lui als zodanig zult zien, door de manier waarop je mij probeert te kleineren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik heb je geen neonazi genoemd, tenzij je met neonazi's op de organisatoren van de demonstratie van vandaag doelt.
Dit is kleineren:quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk toch wel dat jij die lui als zodanig zult zien, door de manier waarop je mij probeert te kleineren.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja en als je dan een beetje kritisch wordt, dan is het Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven, maar toch gaat hij de mensen dan beoordelen, wat vreemd is, want als hij alles al heeft opgeschreven dan hoef je niet meer te oordelen...
Je hebt niets uitgelegd, je verlegt de grens gewoon weer tot het zo onzinnig is geworden dat het nergens meer op slaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niets aangetoond, dat hen ik al eerder uitgelegd.
Ze zijn als de dood dat hun eigen kop eraf gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Precies, had ik er net bij geedit. Geestelijken uit de Saudi kringen veroordelen ISIS dus niet bepaald vanuit ideologie, maar vanwege hun dictator; de Saudi Royal family.
Hoe vaak keken Nederlanders voor 9/11 weg voor de radicale islam? Waarom was 9/11 nodig om de ogen van veel Nederlanders te openen hoe erg de radicale islam (en extreem splintergroepen van andere religies konden) zijn?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niemand verdiend ISIS of honderden Syrie-gangers die terugkeren.
Die hulp kwam inderdaad als geroepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? De Koerdische regering heeft gisteren namelijk Iran, Turkije en Frankrijk bedankt.. niet Nederland.
Ah, weer een boodschappenjongen van Bin Laden die even z'n propaganda komt spuien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
IS, islamitische staat, de natte droom van elke moslim.
Nee, dat is uit het leven gegrepen. Dat krijg ik te horen als ik met moslims discussieer. Want dat doe ik graag als progressieve Nederlander, praten met mensen uit een andere cultuur irl.quote:
Nee, realiteitszin, oh er zullen er best wezen hoor, die faliekant en gemeend tegen zijn, probleem is dat je niemand meer kan vertrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah ook hier de ja ze zeggen het wel maar menen het niet. Lekker makkelijk of niet soms?
Waar ik op in ben gegaan en je vervolgens niet meer reageert.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niets aangetoond, dat hen ik al eerder uitgelegd.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef HighVolume het volgende:
Die angst voor alles dat anders is ... zoals bijvoorbeeld de islam.. probeer eerst jezelf er in te verdiepen voordat er allemaal bullshit geroepen wordt.Wilders gaat weer zn zin krijgen en kan nu de vruchten gaan plukken van het onruststrooien en haatzaaien
Het is natuurlijk ook niet juist om alle moslims over 1 kam te scheren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is uit het leven gegrepen. Dat krijg ik te horen als ik met moslims discussieer. Want dat doe ik graag als progressieve Nederlander, praten met mensen uit een andere cultuur irl.
Als er iets is dat de PVV-aanhang als de sodemieter af zou moeten zweren dan is het wel die constante slachtofferrol. Dat gehuil... Echt tergend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, realiteitszin, oh er zullen er best wezen hoor, die faliekant en gemeend tegen zijn, probleem is dat je niemand meer kan vertrouwen.
Vervolgens maak je hen belachelijk "Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven".quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, dat is uit het leven gegrepen. Dat krijg ik te horen als ik met moslims discussieer. Want dat doe ik graag als progressieve Nederlander, praten met mensen uit een andere cultuur irl.
En als die moslims met hun constante slachtofferrol dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als er iets is dat de PVV-aanhang als de sodemieter af zou moeten zweren dan is het wel die constante slachtofferrol. Dat gehuil... Echt tergend.
Zelfde verhaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef Fett het volgende:
[..]
En als die moslims met hun constante slachtofferrol dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |