Rijbewijs Gekocht is toch wel (bijna) de grootstequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
voor wie zich verveelt, er is een één tegen de rest bezig op Rijbewijs gekocht: https://www.facebook.com/groups/183478658474462
ik snap niks van heel die discussies daar.De lamme tegen de blindequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:09 schreef boriq het volgende:
[..]
Rijbewijs Gekocht is toch wel (bijna) de grootstevan de Nederlandse Facebookgroepen. Ze delen er trouwens ook meer plaatjes van Adolf Hitler dan het gemiddelde Neo-nazi forum.
Was ze nou zwanger of niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:52 schreef marshmallow het volgende:
[ afbeelding ]
En dat kan zich voortplanten..![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:56 schreef Fett het volgende:
Leer nieuwe mensen kennen!
Wat een pagina vol aids is dat zeg
Inclusief reacties als "zij is van mij"quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:58 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Eén meisje dat vraagt of haar haar bruin of blond moet. Gelijk >150 mensen (lees: wanhopige mannen) die reageren.
Huh wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:31 schreef CookieSlikker het volgende:
Een bericht dat ze wel moeten liken vervolgens niet liken
Je daar druk om makenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:31 schreef CookieSlikker het volgende:
Je niet feliciteren terwijl je het zelf wel altijd doet.
Ze zet dus echt op Facebook dat ze niks op Facebook zet?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zet dus echt op Facebook dat ze niks op Facebook zet?
Hoy.![]()
![]()
Feliciteer je dan alleen maar om zelf gefeliciteerd te worden met je verjaardag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:31 schreef CookieSlikker het volgende:
Je niet feliciteren terwijl je het zelf wel altijd doet.
Ik heb haar een vriendschapsverzoek gestuurd... Ik mis haar dramatische updatesquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vindt zichzelf een artiest
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Hilzillah op 11-08-2014 19:15:48 ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb haar een vriendschapsverzoek gestuurd... Ik mis haar dramatische updates
Edit: fuck yeah geaccepteerd. Ik heb haar denk ik op een dwaalspoor gezet. Ben fotograaf
BwaaaahahahahahaWaarom die balkjes??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb haar een vriendschapsverzoek gestuurdHalf FOK! stuurt jou nu ook een vriendschapsverzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vindt zichzelf een artiest
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |