abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143580941
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 04:57 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik in de meeste gevallen ook niet. Een leuke incentive mis ik ook veel te vaak. Dat hoeft voor mij niet iets duurs te zijn maar bijvoorbeeld een voorbeeld van iets dat het desbetreffende bedrijf produceert. Als een bedrijf een band wil ontwikkelen met zijn beleggers/investeerders is dat echt van belang.
Ik zal het al fijn vinden als er een periodieke update is of zo. Van sommige projecten zie ik nog niet eens een website online of zoiets.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 07:23:57 #77
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_143580956
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb hem ook maar bij mij is hij gewoon groen en betalingen zijn keurig op tijd binnen gekomen. De laatste op 12-8.
Bij mij ook.
If you can't beat them, join them.
pi_143581640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:19 schreef athlonkmf het volgende:

Ik zal het al fijn vinden als er een periodieke update is of zo. Van sommige projecten zie ik nog niet eens een website online of zoiets.
Dan nemen ze de campagne ook niet echt serieus. Denk ik :@
pi_143581771
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb hem ook maar bij mij is hij gewoon groen en betalingen zijn keurig op tijd binnen gekomen. De laatste op 12-8.
Ok mooi, denk dat het nog niet helemaal glad loopt bij mij door dat IBAN gedoe in week 1.
Even in de gaten houden.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:34:56 #80
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_143582181
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef Queller het volgende:
Morgen gaan wij pre-launchen. Dat doen we met een bericht aan iedereen die heeft aangegeven ons en het project te willen volgen. We delen een indrukwekkend filmpje en vragen mensen ons een steuntje in de rug te geven door het te delen. We zullen nog een aantal berichten sturen, waardoor het verhaal zich opbouwt tot het moment dat we echt live gaan.
Ben benieuwd, kom maar op. Tenzij het project me heel erg tegenstaat heb je alvast één (kleine) investeerder :-)
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_143582466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ok mooi, denk dat het nog niet helemaal glad loopt bij mij door dat IBAN gedoe in week 1.
Even in de gaten houden.
Denk het ook, bij mij nu alles op groen en de afgelopen week veel betalingen gekregen :)
pi_143582826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:34 schreef BartNH het volgende:

Ben benieuwd, kom maar op. Tenzij het project me heel erg tegenstaat heb je alvast één (kleine) investeerder :-)
We doen een pre-sales campagne met een vrij specifiek product dat op zich voor jullie waarschijnlijk helemaal niet boeiend is. Hoewel we (als dat überhaupt mogelijk blijkt te zijn) wel een optie zullen hebben voor kleine donaties, is investeren (als in: geld uitlenen en het met rente terugkrijgen) niet mogelijk.

Ik heb me er niet héél erg in verdiept, maar wat ik begrepen heb was dat in ons geval ook niet mogelijk. Een lening was alleen mogelijk als we een optie op aandelen konden aanbieden en dat is door de bedrijfsstructuur niet mogelijk. Hang me er niet aan op, maar dat is wat ik ervan begrepen heb. Maar sowieso was het de bedoeling voor pre-sales te gaan, dus verder ook niet echt een punt van discussie.

Ik heb je een DM gestuurd. Mocht je het uit interesse willen volgen, dan kan dat natuurlijk altijd.
pi_143583226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef Queller het volgende:

[..]

We doen een pre-sales campagne met een vrij specifiek product dat op zich voor jullie waarschijnlijk helemaal niet boeiend is. Hoewel we (als dat überhaupt mogelijk blijkt te zijn) wel een optie zullen hebben voor kleine donaties, is investeren (als in: geld uitlenen en het met rente terugkrijgen) niet mogelijk.

Ik heb me er niet héél erg in verdiept, maar wat ik begrepen heb was dat in ons geval ook niet mogelijk. Een lening was alleen mogelijk als we een optie op aandelen konden aanbieden en dat is door de bedrijfsstructuur niet mogelijk. Hang me er niet aan op, maar dat is wat ik ervan begrepen heb. Maar sowieso was het de bedoeling voor pre-sales te gaan, dus verder ook niet echt een punt van discussie.

Ik heb je een DM gestuurd. Mocht je het uit interesse willen volgen, dan kan dat natuurlijk altijd.
Succes vandaag Queller!
pi_143583477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
Succes vandaag Queller!
Dank je wel :*
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:03:44 #85
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_143585637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef Queller het volgende:

[..]

Ah, je gaat dus niet via GvE geld ophalen. GvE eist toch niet dat je aandelen moet uitgeven?

De via DM ontvangen link bekeken en dat ziet er best goed uit. Prima product denk ik waar een behoorlijke markt voor is schat ik in (zonder enige kennis van zaken). Zelf hoor ik (nu) niet tot de doelgroep.

Ongeveer elk nieuw project op GvE wordt hier gemeld en soms uitgebreid besproken. Eerdere geldzoekers die zich hier melden (zoals Monkeytown) werden zeker niet als spammers aangemerkt. Dus denk ik dat het geen spammen is als je éénmalig een mogelijkheid voor investering kenbaar maakt. Daarnaast denk ik dat je eerder al meer mensen nieuwsgierig hebt gemaakt.

Succes, ik ga niet voorinschrijvingen op je product maar wie weet komt dat nog. :-)
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_143587276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef BartNH het volgende:
Ah, je gaat dus niet via GvE geld ophalen. GvE eist toch niet dat je aandelen moet uitgeven?
Ik weet niet precies wat de eisen bij GvE zijn eigenlijk, maar wij gaan via een ander platform. Ik weet ook eerlijk gezegd niet wat de achtergrond is van het verplicht openhouden van de optie tot converteren. En misschien heb ik het zelfs verkeerd begrepen.

quote:
De via DM ontvangen link bekeken en dat ziet er best goed uit. Prima product denk ik waar een behoorlijke markt voor is schat ik in (zonder enige kennis van zaken). Zelf hoor ik (nu) niet tot de doelgroep.
Ik denk dat iedereen die hier aan begint (aan het op de markt brengen van een nieuw product) er absoluut en heilig in gelooft. En dat doe ik even goed. Maar het is ook een gek ding: het trekt enorm veel aandacht en het laat zich aanzien dat het zichzelf verkoopt. Er is letterlijk (en ongelogen) nog niemand geweest die 'm geprobeerd heeft en er niet enthousiast over was. Het doet gewoon écht wat het belooft te doen en heeft daarmee een enorme impact op het leven van onze doelgroep.

quote:
Ongeveer elk nieuw project op GvE wordt hier gemeld en soms uitgebreid besproken. Eerdere geldzoekers die zich hier melden (zoals Monkeytown) werden zeker niet als spammers aangemerkt. Dus denk ik dat het geen spammen is als je éénmalig een mogelijkheid voor investering kenbaar maakt. Daarnaast denk ik dat je eerder al meer mensen nieuwsgierig hebt gemaakt.
Zodra wel live zijn zal ik het melden! Wie de aanloop wil volgen is uiteraard van harte welkom.

quote:
Succes, ik ga niet voorinschrijvingen op je product maar wie weet komt dat nog. :-)
Dank je wel. Ik hoop voor je dat het nog héél lang duurt :*
pi_143588402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Denk het ook, bij mij nu alles op groen en de afgelopen week veel betalingen gekregen :)
Ik kijk even hoe die morgen staat anders stuur ik even een mailtje,

Maar weet iemand zo wat die verschillende kleuren betekenen?
pi_143591318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef BartNH het volgende:

[..]

Via welke site kunnen we het volgen of meer info vinden?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:32:49 #89
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_143591360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik kijk even hoe die morgen staat anders stuur ik even een mailtje,

Maar weet iemand zo wat die verschillende kleuren betekenen?
Bij mij staat dat stoplicht(?) ook nog op oranje vandaag.

Heel speculatief zou het kunnen zijn dat ze een deel hebben betaald in augustus en dus ook maar een deel van de investeerders nog niet. De laatste betaling was -ook volgens GvE- begin juli. Mijn investering is slechts 100 Euro.
pi_143591719
Eureka heeft mij gewoon de 12de van deze maand betaald.
Stoplicht staat dan ook op groen
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:25:40 #91
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_143593031
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Goesten het volgende:
Eureka heeft mij gewoon de 12de van deze maand betaald.
Stoplicht staat dan ook op groen
Nog vreemder. Op de site staat dat er juli het laats is betaald en dus ook het stoplicht op oranje. Echter op de giro heb ik ook op de twaalfde dat bedrag ontvangen.

Database dus niet up to date.
pi_143604488
Bij mij staan er twee op geel, maar ik heb de betaling wel binnen gekregen deze maand.
pi_143606709
Ik heb wel eentje op geel, maar ja.. zo makkelijk is het niet terug te vinden welke betaling dat is..

waarom kan GVE niet gewoon projectnaam doorgeven op de betalingen...

Edit: toch gevonden. Project dat geel was, had al op 13-8 betaald.

ik dacht net trouwens: SHIT, bedrijf waar ik geinvesteerd had is flink beschadigd door een plofkraak.

"Gelukkig" is dat een andere vestiging. Toch wel grappig dart de naam je toch bij blijft.

[ Bericht 31% gewijzigd door athlonkmf op 19-08-2014 21:47:08 ]
pi_143613024
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Horsemen het volgende:
Via welke site kunnen we het volgen of meer info vinden?
Nou, vooruit dan. Omdat ik er zo godvergeten trots op ben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143613411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Queller het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ tof
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143613564
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef CaLeX het volgende:

^O^ tof
Dank je :)
pi_143613726
quote:

[..]

SPOILER
Fraai _O_

( alleen: is "ik word" zonder T ) :*
pi_143613783
quote:

[..]

SPOILER
Complimenten. Mooie locatie ook, het Stedelijk zal niet zomaar iedereen toestemming geven.
pi_143613999
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef AnneX het volgende:
Fraai _O_

( alleen: is "ik word" zonder T ) :*
Doet zeer aan je oogballen hè :D
Je hebt helemaal gelijk en ze zullen het er nog wel uithalen. Hoop ik ;)
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef k_man het volgende:

Complimenten. Mooie locatie ook, het Stedelijk zal niet zomaar iedereen toestemming geven.
Ze waren erg enthousiast en hebben er (als als absolute eerste in NL) inmiddels twee om uit te lenen aan bezoekers.

De film is overigens gemaakt door een FOK!-er. Niet die ene, maar een relatief onbekende (volgens mij). Een genot om mee te werken. Een vakman met bijna onmenselijk respect voor de mensen die hij voor de camera heeft. Ik ben een fan. Helemaal!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:58:02 #100
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_143620597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Queller het volgende:
enthousiast
Terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')