Ja, heb ik ook. Had best wel een goede classificatie. Ook best een grote lening (is dus nu geen voordeel). Nou ja, we gaan wel zien wat er van komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik loop nog steeds achter, even in de gaten houden.
Zie nu ook dat Eureka CaterWare geel is en de laatste keer niet heeft betaald. Hebben meer mensen hier die hier?
Ik heb hem ook maar bij mij is hij gewoon groen en betalingen zijn keurig op tijd binnen gekomen. De laatste op 12-8.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik loop nog steeds achter, even in de gaten houden.
Zie nu ook dat Eureka CaterWare geel is en de laatste keer niet heeft betaald. Hebben meer mensen hier die hier?
Ik wil het feestje niet nóg meer bederven, maar als je meeneemt in je overweging wat een ondernemer allemaal moet doen voor een CF-campagne, dan is het ook nog eens een stuk minder arbeidsintensief om naar de bank te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:09 schreef SeLang het volgende:
Ik wil het feestje hier niet bederven, maar volgens mij zijn de geboden rentes over het algemeen te laag. En al helemaal als je de fee van het platform er nog vanaf trekt. Je moet je afvragen waarom een bank die leningen niet wil verstrekken tegen de geboden rentes terwijl een bank veel lagere kapitaalkosten heeft dan een particulier. 12-maand Euribor is 0,48%. De 12-maand kapitaalkosten voor een particulier zijn ongeveer 2% (je had het uitgeleende geld voor 2% 12-maanden risicoloos kunnen vastzetten op een deposito, verzekerd onder het DGS). De kosten voor de bank zullen daar dus ergens tussenin liggen, afhankelijk van hoe ze zelf inleent.
vergis je niet in alle informatie je bij een bank moet inleveren en vaak de verschillende gesprekken die gevoerd moeten worden, ook dat kost tijd en geld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wil het feestje niet nóg meer bederven, maar als je meeneemt in je overweging wat een ondernemer allemaal moet doen voor een CF-campagne, dan is het ook nog eens een stuk minder arbeidsintensief om naar de bank te gaan.
En toch gaat niet iedereen naar de bank. Wij ook niet. Al ben ik er redelijk van overtuigd dat we de lening zo zouden krijgen. Maar dan missen we wel de hele rest van het feestje...
Ik weet het; been there, done that. Maar valt in het niet bij de voorbereidingen van een CF-campagne.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:55 schreef Horsemen het volgende:
vergis je niet in alle informatie je bij een bank moet inleveren en vaak de verschillende gesprekken die gevoerd moeten worden, ook dat kost tijd en geld.
Ik heb niet echt het idee dat er veel campagne wordt gedaan bij de gve-projecten..quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik weet het; been there, done that. Maar valt in het niet bij de voorbereidingen van een CF-campagne.
Je kan gelijk hebben; we zullen het nooit wetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat er veel campagne wordt gedaan bij de gve-projecten..
Ik in de meeste gevallen ook niet. Een leuke incentive mis ik ook veel te vaak. Dat hoeft voor mij niet iets duurs te zijn maar bijvoorbeeld een voorbeeld van iets dat het desbetreffende bedrijf produceert. Als een bedrijf een band wil ontwikkelen met zijn beleggers/investeerders is dat echt van belang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat er veel campagne wordt gedaan bij de gve-projecten..
Ik zal het al fijn vinden als er een periodieke update is of zo. Van sommige projecten zie ik nog niet eens een website online of zoiets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik in de meeste gevallen ook niet. Een leuke incentive mis ik ook veel te vaak. Dat hoeft voor mij niet iets duurs te zijn maar bijvoorbeeld een voorbeeld van iets dat het desbetreffende bedrijf produceert. Als een bedrijf een band wil ontwikkelen met zijn beleggers/investeerders is dat echt van belang.
Bij mij ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar bij mij is hij gewoon groen en betalingen zijn keurig op tijd binnen gekomen. De laatste op 12-8.
Dan nemen ze de campagne ook niet echt serieus. Denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:19 schreef athlonkmf het volgende:
Ik zal het al fijn vinden als er een periodieke update is of zo. Van sommige projecten zie ik nog niet eens een website online of zoiets.
Ok mooi, denk dat het nog niet helemaal glad loopt bij mij door dat IBAN gedoe in week 1.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar bij mij is hij gewoon groen en betalingen zijn keurig op tijd binnen gekomen. De laatste op 12-8.
Ben benieuwd, kom maar op. Tenzij het project me heel erg tegenstaat heb je alvast één (kleine) investeerder :-)quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef Queller het volgende:
Morgen gaan wij pre-launchen. Dat doen we met een bericht aan iedereen die heeft aangegeven ons en het project te willen volgen. We delen een indrukwekkend filmpje en vragen mensen ons een steuntje in de rug te geven door het te delen. We zullen nog een aantal berichten sturen, waardoor het verhaal zich opbouwt tot het moment dat we echt live gaan.
Denk het ook, bij mij nu alles op groen en de afgelopen week veel betalingen gekregenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ok mooi, denk dat het nog niet helemaal glad loopt bij mij door dat IBAN gedoe in week 1.
Even in de gaten houden.
We doen een pre-sales campagne met een vrij specifiek product dat op zich voor jullie waarschijnlijk helemaal niet boeiend is. Hoewel we (als dat überhaupt mogelijk blijkt te zijn) wel een optie zullen hebben voor kleine donaties, is investeren (als in: geld uitlenen en het met rente terugkrijgen) niet mogelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:34 schreef BartNH het volgende:
Ben benieuwd, kom maar op. Tenzij het project me heel erg tegenstaat heb je alvast één (kleine) investeerder :-)
Succes vandaag Queller!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef Queller het volgende:
[..]
We doen een pre-sales campagne met een vrij specifiek product dat op zich voor jullie waarschijnlijk helemaal niet boeiend is. Hoewel we (als dat überhaupt mogelijk blijkt te zijn) wel een optie zullen hebben voor kleine donaties, is investeren (als in: geld uitlenen en het met rente terugkrijgen) niet mogelijk.
Ik heb me er niet héél erg in verdiept, maar wat ik begrepen heb was dat in ons geval ook niet mogelijk. Een lening was alleen mogelijk als we een optie op aandelen konden aanbieden en dat is door de bedrijfsstructuur niet mogelijk. Hang me er niet aan op, maar dat is wat ik ervan begrepen heb. Maar sowieso was het de bedoeling voor pre-sales te gaan, dus verder ook niet echt een punt van discussie.
Ik heb je een DM gestuurd. Mocht je het uit interesse willen volgen, dan kan dat natuurlijk altijd.
Ah, je gaat dus niet via GvE geld ophalen. GvE eist toch niet dat je aandelen moet uitgeven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:15 schreef Queller het volgende:
[..]
We doen een pre-sales campagne met een vrij specifiek product dat op zich voor jullie waarschijnlijk helemaal niet boeiend is. Hoewel we (als dat überhaupt mogelijk blijkt te zijn) wel een optie zullen hebben voor kleine donaties, is investeren (als in: geld uitlenen en het met rente terugkrijgen) niet mogelijk.
Ik heb me er niet héél erg in verdiept, maar wat ik begrepen heb was dat in ons geval ook niet mogelijk. Een lening was alleen mogelijk als we een optie op aandelen konden aanbieden en dat is door de bedrijfsstructuur niet mogelijk. Hang me er niet aan op, maar dat is wat ik ervan begrepen heb. Maar sowieso was het de bedoeling voor pre-sales te gaan, dus verder ook niet echt een punt van discussie.
Ik heb je een DM gestuurd. Mocht je het uit interesse willen volgen, dan kan dat natuurlijk altijd.
Ik weet niet precies wat de eisen bij GvE zijn eigenlijk, maar wij gaan via een ander platform. Ik weet ook eerlijk gezegd niet wat de achtergrond is van het verplicht openhouden van de optie tot converteren. En misschien heb ik het zelfs verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef BartNH het volgende:
Ah, je gaat dus niet via GvE geld ophalen. GvE eist toch niet dat je aandelen moet uitgeven?
Ik denk dat iedereen die hier aan begint (aan het op de markt brengen van een nieuw product) er absoluut en heilig in gelooft. En dat doe ik even goed. Maar het is ook een gek ding: het trekt enorm veel aandacht en het laat zich aanzien dat het zichzelf verkoopt. Er is letterlijk (en ongelogen) nog niemand geweest die 'm geprobeerd heeft en er niet enthousiast over was. Het doet gewoon écht wat het belooft te doen en heeft daarmee een enorme impact op het leven van onze doelgroep.quote:De via DM ontvangen link bekeken en dat ziet er best goed uit. Prima product denk ik waar een behoorlijke markt voor is schat ik in (zonder enige kennis van zaken). Zelf hoor ik (nu) niet tot de doelgroep.
Zodra wel live zijn zal ik het melden! Wie de aanloop wil volgen is uiteraard van harte welkom.quote:Ongeveer elk nieuw project op GvE wordt hier gemeld en soms uitgebreid besproken. Eerdere geldzoekers die zich hier melden (zoals Monkeytown) werden zeker niet als spammers aangemerkt. Dus denk ik dat het geen spammen is als je éénmalig een mogelijkheid voor investering kenbaar maakt. Daarnaast denk ik dat je eerder al meer mensen nieuwsgierig hebt gemaakt.
Dank je wel. Ik hoop voor je dat het nog héél lang duurtquote:Succes, ik ga niet voorinschrijvingen op je product maar wie weet komt dat nog. :-)
Ik kijk even hoe die morgen staat anders stuur ik even een mailtje,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk het ook, bij mij nu alles op groen en de afgelopen week veel betalingen gekregen
Via welke site kunnen we het volgen of meer info vinden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef BartNH het volgende:
[..]
Ongeveer elk nieuw project op GvE wordt hier gemeld en soms uitgebreid besproken. Eerdere geldzoekers die zich hier melden (zoals Monkeytown) werden zeker niet als spammers aangemerkt. Dus denk ik dat het geen spammen is als je éénmalig een mogelijkheid voor investering kenbaar maakt. Daarnaast denk ik dat je eerder al meer mensen nieuwsgierig hebt gemaakt.
Bij mij staat dat stoplicht(?) ook nog op oranje vandaag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk even hoe die morgen staat anders stuur ik even een mailtje,
Maar weet iemand zo wat die verschillende kleuren betekenen?
Nog vreemder. Op de site staat dat er juli het laats is betaald en dus ook het stoplicht op oranje. Echter op de giro heb ik ook op de twaalfde dat bedrag ontvangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef Goesten het volgende:
Eureka heeft mij gewoon de 12de van deze maand betaald.
Stoplicht staat dan ook op groen
Nou, vooruit dan. Omdat ik er zo godvergeten trots op ben!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef Horsemen het volgende:
Via welke site kunnen we het volgen of meer info vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. Omdat ik er zo godvergeten trots op ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
[..]
Nou, vooruit dan. Omdat ik er zo godvergeten trots op ben!FraaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
( alleen: is "ik word" zonder T )![]()
[..]
Nou, vooruit dan. Omdat ik er zo godvergeten trots op ben!Complimenten. Mooie locatie ook, het Stedelijk zal niet zomaar iedereen toestemming geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet zeer aan je oogballen hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef AnneX het volgende:
Fraai![]()
( alleen: is "ik word" zonder T )
Ze waren erg enthousiast en hebben er (als als absolute eerste in NL) inmiddels twee om uit te lenen aan bezoekers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef k_man het volgende:
Complimenten. Mooie locatie ook, het Stedelijk zal niet zomaar iedereen toestemming geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |