SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Ohjee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat -god achter spelersnamen zetten. De eerstvolgende die dit doet heeft een groot probleem.
Godo'oquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat -god achter spelersnamen zetten. De eerstvolgende die dit doet heeft een groot probleem.
Ach en als het toevallig nog wel zo is dan maakt het ook niet zo veel uit; jij geeftnamelijk niks meer om Heracles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef hafcfan het volgende:
Wij staan niet meer laatste na deze wedstrijd
Sowieso.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een speler. Maar, Boetius is beter.
PSV speelt niet tegen Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef pablo1989 het volgende:
PSV gaat de 10-0 tegen Feyenoord verbeteren.
LR zei dit over Dordrecht gisteren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Pascalus het volgende:
Johan Derksen gaat zeggen dat Willem II geen wedstrijden gaat winnen dit seizoen.
Ja dat tegen FC Dordrecht zeggen gaat een beetje moeilijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Pascalus het volgende:
Johan Derksen gaat zeggen dat Willem II geen wedstrijden gaat winnen dit seizoen.
LR zei ook dat ADO ging winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR zei dit over Dordrecht gisteren.
Rekik, Willems en Arias komen nogquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
Waarom heeft PSV nog steeds zo'n zwakke verdediging?
Neem meteen een stofzuiger mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben op zoek naar de platte kar jongens
platter kargodquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onder 200 kg stof, met lege banden ergens achter in een schuur. Geen dank.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Onder 200 kg stof, met lege banden ergens achter in een schuur. Geen dank.
Kopduivel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kopgod vindt dit echt heel vervelend.
Op deze manier kan je er de klok op gelijkzetten dat PSV potjes die op papier makkelijk gewonnen zouden moeten worden straks weer verloren gaan door blunders achterin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rekik, Willems en Arias komen nogNiet dat het dan wel geweldig is ofzo.
Bic. Pennen leegkrabbelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
Waar werkt Danny Landzaat tegenwoordig?
AZ.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
Waar werkt Danny Landzaat tegenwoordig?
Wie?quote:
Je kon dan ook niet echt wat tegen zijn argumentatie inbrengen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op deze manier kan je er de klok op gelijkzetten dat PSV potjes die op papier makkelijk gewonnen zouden moeten worden straks weer verloren gaan door blunders achterin.
Arias had trouwens kunnen spelen maar Brenet geniet de voorkeur verklaarde Cocu voor de camera.
oh die, da's wel een goeie trouwensquote:
Is van Rhijn alweer fit dan over twee weken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Kopsterk het volgende:
Heel leuk die Depay, maar van Rhijn heeft hem gewoon weer in de zak als PSV tegen Ajax speelt.
Nu Willems nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Kopsterk het volgende:
Heel leuk die Depay, maar van Rhijn heeft hem gewoon weer in de zak als PSV tegen Ajax speelt.
Nee, als een kei.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef Momo... het volgende:
Gaat Willem II weer degraderen als een baksteen?
Oja kut over twee weken al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is van Rhijn alweer fit dan over twee weken?
haha sukkolsquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hierna gaat PSV denken dat ze kampioen kunnen worden
Met bakstenen bouw je juist wat op en wegzinken gaat moeilijk daar waar ze nog niks hebben laten zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef Momo... het volgende:
Gaat Willem II weer degraderen als een baksteen?
Ik heb al wat leuke posts over een platte kar gepostquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, niet zoals Ajax dat met mazzel wint van Vitesse terwijl ze eerste helft met 0-3 achter hadden moeten staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met bakstenen bouw je juist wat op en wegzinken gaat moeilijk daar waar ze nog niks hebben laten zien.
Uh ja die zit ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, niet zoals Ajax dat met mazzel wint van Vitesse terwijl ze eerste helft met 0-3 achter hadden moeten staan.
wat een onzinquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, niet zoals Ajax dat met mazzel wint van Vitesse terwijl ze eerste helft met 0-3 achter hadden moeten staan.
Jij vergeet ook voor het gemak even alle kansen die Ajax kreeg?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voortaan met de platte kar naar uitwedstrijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al wat leuke posts over een platte kar gepost
Fijn he?
Kom nou, op basis van eerste helft kom je goed weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vergeet ook voor het gemak even alle kansen die Ajax kreeg?
Klinkt wel gezellig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voortaan met de platte kar naar uitwedstrijden.
Ajax had na 2 minuten al voor kunnen staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kom nou, op basis van eerste helft kom je goed weg.
Als Leerdam 'm erin schiet speel je een heel andere wedstrijd!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had na 2 minuten al voor kunnen staan.
Jammer genoeg voor jullie zal hij nooit beter worden dan El Ghazigodquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie niet. Hopelijk wordt hij ooit beter dan Boetius.
Ongeveer gelijke kansen. Had 2-2 kunnen staan, maar Ajax was niet ineens de mindere.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist.quote:
dat is wat anders maar 3 kansen op een doelpunt is niet hetzelfde als 3-0quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als er een vliegtuig was neergestort in de Arena tijdens de wedstrijd kregen we dit seizoen een hele andere kampioen!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Leerdam 'm erin schiet speel je een heel andere wedstrijd!!
Michael Aerts ken ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Lamprou slechter zijn dan Michael Aerts?
Aerts pakt in ieder geval meer puntjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Lamprou slechter zijn dan Michael Aerts?
Ik zou een middenvelder halen om ze beter te laten verdedigen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef GGMM het volgende:
Die verdediging van PSV is echt om te janken zo slecht
Leuk hè?quote:
piep piepquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef Caland het volgende:
Domme overtreding van Depay zeg. En dan gebeurt het buiten de 16 en fluit hij wel
Nee.quote:
ben je al over de nederlaag heen?quote:
Nee. Kut weekend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben je al over de nederlaag heen?
haha daar heb je echt kanjerveel voor betaald.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die spits van Willem II voelt zich een beetje Ontdaan
Ja leukquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die spits van Willem II voelt zich een beetje Ontdaan
Allemaal even lachen mensen.quote:
PSV dik verslaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat doet Willem II in de eredivisie?
Dat we zulke grappen makken kun je toch wel onderhAnd rade?quote:
Hetzelfde als PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat doet Willem II in de eredivisie?
zn mamaquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie heeft er ooit verteld aan Lamprou dat het een goed idee is dat hij keeper zou worden?
Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie heeft er ooit verteld aan Lamprou dat het een goed idee is dat hij keeper zou worden?
Hahn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald Koemanquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
1.5 miljoen vind ik eigenlijk helemaal niet zo veel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha daar heb je echt kanjerveel voor betaald.
Ongefundeerd. Het was Petrus die Jezus naaide, niet de haan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahnen staan dan ook bekend om hun verraad. niemand die er 3x om kraait xD
Hij's kopsterk ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Kopsterk het volgende:
Kwaliteiten van Luuk de Jong:
-Koppen
-....
Ben gewoon fan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil wel erg graag je ei kwijt over Hahn.
Hij maakte ooit een goede actie bij Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Kopsterk het volgende:
-Koppen
-....
- Scoren tegen Oostenrijkse tweede divisieclubs na anderhalf jaar droogtequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Kopsterk het volgende:
-Koppen
-....
Dat willen de meeste mensen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
Rijtsma wil PSV graag zien verliezen.
Sommige Twentenaren vonden hem beter dan Siemquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakte ooit een goede actie bij Twente.
Daar kan hij nog jaren op teren.
Net zo duur als Mokotjo xdquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1.5 miljoen vind ik eigenlijk helemaal niet zo veel.
Oja. 'Luukinho'quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakte ooit een goede actie bij Twente.
Daar kan hij nog jaren op teren.
Ik wil graag dat Reitsema zijn dementie in controle houdt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
Rijtsma wil PSV graag zien verliezen.
Luukinhoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Bij Twente noemden ze Luuk de Jong Bambi. Voor meer nutteloze feitjes mag je GGMM DM'en.
Allebei pure bagger.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige Twentenaren vonden hem beter dan Siem
Het was een door het lot ingegeven verraad. het zou mij niks verbazen als de Hahn het meesterbrein was achter de geniepige opzet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ongefundeerd. Het was Petrus die Jezus verraadde, niet de haan.
voor de acclimatisatie van luukinhoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom loopt PSV in het Twente-shirt van vorig jaar?
Twee provincieclubs zonder eigen identiteit. Past er prima bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Omdat Nike lui is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
die heeft anders gewoon 2 punten gepakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
xd
Ik was te laat om Mokotjo uit mijn team te halen.
madquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut ik wilde precies deze grap makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor de acclimatisatie van luukinho
uh, oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee provincieclubs zonder eigen identiteit. Past er prima bij.
Echt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Bij Twente noemden ze Luuk de Jong Bambi. Voor meer nutteloze feitjes mag je GGMM DM'en
PEC Zwolle = Arsenal dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen pakt Arsenal zijn tweede prijs van 2014
Bedankt voor de spoiler. Heel mijn dag verpest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen pakt Arsenal zijn tweede prijs van 2014
2 punten is niet genoeg wil je in mijn team spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die heeft anders gewoon 2 punten gepakt.
Nu kan het niet anders zijn dan dat het heel diep zit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler. Heel mijn dag verpest.
Ik mad alles aan elkaar, sjeweet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sssst Grummie, je bent een beetje mad
Hans Hatenboer heeft nul punten gepaktquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
2 punten is niet genoeg wil je in mijn team spelen.
*spiolerquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler. Heel mijn dag verpest.
Die heb ik ook in de manager , wat hatelijk he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hans Hatenboer heeft nul punten gepakt
Bas Kuipers ook helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hans Hatenboer heeft nul punten gepakt
nog altijd beter dan matrassenquote:
Hij komt uit de Ajax jeugd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bas Kuipers ook helaas.
Ik weet niet eens wie dat is.
Ik dacht dat ie fit genoeg zou zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die heb ik ook in de manager , wat hatelijk he.
Valt het jou ook op dat er werkelijk NIEMAND is die je grappig vindt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog altijd beter dan matrassen
dan heb je MIJN matras nog niet gehadquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR gaat nu dus proberen een blok beton te neukenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie komt er niet uit de Ajax jeugd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij komt uit de Ajax jeugd.
Wereldtopper dus.
Arsenal heeft de pech nooit tegen Ajax te mogen spelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, Arsenal heeft Ajax niet verslagen
jijquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie komt er niet uit de Ajax jeugd?
Jij vat al mijn posts op alsof ze grappig bedoeld zouden moeten zijn?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
V
[..]
Valt het jou ook op dat er werkelijk NIEMAND is die je grappig vindt?
Depayquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet slechts het juiste publiek vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
V
[..]
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij vat al mijn posts op alsof ze grappig bedoeld zouden moeten zijn?
Wat was de grap überhaupt? Ik snap 'em niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vat al mijn posts op alsof ze grappig bedoeld zouden moeten zijn?
Dat vind ik wel een compliment
Die was er ook niet nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat was de grap überhaupt? Ik snap 'em niet.
We loten elkaar altijd net misquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Arsenal heeft de pech nooit tegen Ajax te mogen spelen
Ajax koopt hem volgend jaar vast voor 95 miljoen. Bij Ajax ben je tot je 26ste nog eigen jeugd.quote:
Gelukkig maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Vanwaar de extra V? Is dit om verwarring te scheppen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
V
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Familie van die astronaut.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bas Kuipers ook helaas.
Ik weet niet eens wie dat is.
Dit hoeft helemaal niet in een spioler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Het woord 'buiten' is volledig overbodig in deze zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messiquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwaar de extra V? Is dit om verwarring te scheppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt heel grappig.quote:
Hier gewoon zomer weertje allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zet ik hem ook in een spoiler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit hoeft helemaal niet in een spioler.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]Sow! It's on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degraderen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk weet Willem II geen VVV-tje te doen
24 uur buitenspel met van Persiequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Op Sport24 speelt Nederland nu tegen Costa Rica. Einde bericht.
van 0-2 naar 3-2 in 5 minutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
PSV gaat toch geen goal incasseren tegen zo'n matige - laat maarquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van 0-2 naar 3-2 in 5 minuten
piep piepquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Die commentatorJuicht nog net niet keihard mee
PSV gaat dit weggeven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ga nou niet zeggen dat PSV dit gaat weggeven
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV gaat toch geen goal incasseren tegen zo'n matige - laat maar
piep piepquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Die commentatorJuicht nog net niet keihard mee
Brenet speelt in plaats van Arias omdat Brenet speelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef Kopsterk het volgende:
Brenet is een soort nog mindere versie van Ligeon. Snel en verder niks.
Maakt mij niet uit, moet die lekker zelf weten, vind het alleen vreemd.quote:
Aldus jijquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef Scrummie het volgende:
WILLEM 2.
Hey DJ, wat had je nou met je grote tyfus muil net?
Grote mond dichthouden en in 't hoekie zitten janken nu.
quote:
Ohja daar zit wel wat in natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brenet speelt in plaats van Arias omdat Brenet speelt.
- Cocu
Doen ze hun naam eer aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II gaat er zo overheen in de tweede helft
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan mij niet herinneren dat Beckenbauer ook altijd zo slecht speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |