SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Ohjee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat -god achter spelersnamen zetten. De eerstvolgende die dit doet heeft een groot probleem.
Godo'oquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat -god achter spelersnamen zetten. De eerstvolgende die dit doet heeft een groot probleem.
Ach en als het toevallig nog wel zo is dan maakt het ook niet zo veel uit; jij geeftnamelijk niks meer om Heracles.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef hafcfan het volgende:
Wij staan niet meer laatste na deze wedstrijd
Sowieso.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een speler. Maar, Boetius is beter.
PSV speelt niet tegen Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef pablo1989 het volgende:
PSV gaat de 10-0 tegen Feyenoord verbeteren.
LR zei dit over Dordrecht gisteren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Pascalus het volgende:
Johan Derksen gaat zeggen dat Willem II geen wedstrijden gaat winnen dit seizoen.
Ja dat tegen FC Dordrecht zeggen gaat een beetje moeilijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Pascalus het volgende:
Johan Derksen gaat zeggen dat Willem II geen wedstrijden gaat winnen dit seizoen.
LR zei ook dat ADO ging winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR zei dit over Dordrecht gisteren.
Rekik, Willems en Arias komen nogquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
Waarom heeft PSV nog steeds zo'n zwakke verdediging?
Neem meteen een stofzuiger mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben op zoek naar de platte kar jongens
platter kargodquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onder 200 kg stof, met lege banden ergens achter in een schuur. Geen dank.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |