Dat willen de meeste mensen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
Rijtsma wil PSV graag zien verliezen.
Sommige Twentenaren vonden hem beter dan Siemquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakte ooit een goede actie bij Twente.
Daar kan hij nog jaren op teren.
Net zo duur als Mokotjo xdquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1.5 miljoen vind ik eigenlijk helemaal niet zo veel.
Oja. 'Luukinho'quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakte ooit een goede actie bij Twente.
Daar kan hij nog jaren op teren.
Ik wil graag dat Reitsema zijn dementie in controle houdt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
Rijtsma wil PSV graag zien verliezen.
Luukinhoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Bij Twente noemden ze Luuk de Jong Bambi. Voor meer nutteloze feitjes mag je GGMM DM'en.
Allebei pure bagger.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige Twentenaren vonden hem beter dan Siem
Het was een door het lot ingegeven verraad. het zou mij niks verbazen als de Hahn het meesterbrein was achter de geniepige opzet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ongefundeerd. Het was Petrus die Jezus verraadde, niet de haan.
voor de acclimatisatie van luukinhoquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom loopt PSV in het Twente-shirt van vorig jaar?
Twee provincieclubs zonder eigen identiteit. Past er prima bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Omdat Nike lui is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
die heeft anders gewoon 2 punten gepakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
xd
Ik was te laat om Mokotjo uit mijn team te halen.
madquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut ik wilde precies deze grap makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor de acclimatisatie van luukinho
uh, oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee provincieclubs zonder eigen identiteit. Past er prima bij.
Echt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Bij Twente noemden ze Luuk de Jong Bambi. Voor meer nutteloze feitjes mag je GGMM DM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |