Misschien kunnen jullie voortaan met de platte kar naar uitwedstrijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al wat leuke posts over een platte kar gepost
Fijn he?
Kom nou, op basis van eerste helft kom je goed weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vergeet ook voor het gemak even alle kansen die Ajax kreeg?
Klinkt wel gezellig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voortaan met de platte kar naar uitwedstrijden.
Ajax had na 2 minuten al voor kunnen staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kom nou, op basis van eerste helft kom je goed weg.
Als Leerdam 'm erin schiet speel je een heel andere wedstrijd!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had na 2 minuten al voor kunnen staan.
Jammer genoeg voor jullie zal hij nooit beter worden dan El Ghazigodquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie niet. Hopelijk wordt hij ooit beter dan Boetius.
Ongeveer gelijke kansen. Had 2-2 kunnen staan, maar Ajax was niet ineens de mindere.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist.quote:
dat is wat anders maar 3 kansen op een doelpunt is niet hetzelfde als 3-0quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als er een vliegtuig was neergestort in de Arena tijdens de wedstrijd kregen we dit seizoen een hele andere kampioen!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Leerdam 'm erin schiet speel je een heel andere wedstrijd!!
Michael Aerts ken ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Lamprou slechter zijn dan Michael Aerts?
Aerts pakt in ieder geval meer puntjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Lamprou slechter zijn dan Michael Aerts?
Ik zou een middenvelder halen om ze beter te laten verdedigen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef GGMM het volgende:
Die verdediging van PSV is echt om te janken zo slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |