Je moet slechts het juiste publiek vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
V
[..]
Valt het jou ook op dat er werkelijk NIEMAND is die je grappig vindt?
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij vat al mijn posts op alsof ze grappig bedoeld zouden moeten zijn?
Wat was de grap überhaupt? Ik snap 'em niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vat al mijn posts op alsof ze grappig bedoeld zouden moeten zijn?
Dat vind ik wel een compliment
Die was er ook niet nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat was de grap überhaupt? Ik snap 'em niet.
We loten elkaar altijd net misquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Arsenal heeft de pech nooit tegen Ajax te mogen spelen
Ajax koopt hem volgend jaar vast voor 95 miljoen. Bij Ajax ben je tot je 26ste nog eigen jeugd.quote:
Gelukkig maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Vanwaar de extra V? Is dit om verwarring te scheppen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
V
[..]
Valt het jou ook op dat er werkelijk NIEMAND is die je grappig vindt?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Familie van die astronaut.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bas Kuipers ook helaas.
Ik weet niet eens wie dat is.
Dit hoeft helemaal niet in een spioler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Het woord 'buiten' is volledig overbodig in deze zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messiquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie komt er niet uit de Ajax jeugd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwaar de extra V? Is dit om verwarring te scheppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt heel grappig.quote:
Hier gewoon zomer weertje allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zet ik hem ook in een spoiler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit hoeft helemaal niet in een spioler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |