Dat had ik ook. En dat de stream achterliep. Maar dat was bij mijn schoonouders. Thuis gaat het echter best goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Adames het volgende:
[..]
fox abo opgezegd omdat die meer haperde dan de 'officieuze' streams
Ik schakel net pas in.quote:
Heel onverzorgd juist. Met nekbaard en weinig bezoekjes aan de kapper.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon mooie jongen, leuk fris koppie, prima lichaam.
oh nee, ik had het op meerdere locaties.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat had ik ook. En dat de stream achterliep. Maar dat was bij mijn schoonouders. Thuis gaat het echter best goed.
Dit kan ik bevestigenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat Littlerabbit heel erg op Daley Blind lijkt?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Volgens de commentator is Vitesse is grote delen van de wedstrijd veel beter dan Ajax.
DM me eens linkquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Adames het volgende:
[..]
fox abo opgezegd omdat die meer haperde dan de 'officieuze' streams
picsquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijkt naar mezelf;
Check, check en check..
Beter dan die negertjes die elke week een nieuwe streep in hun kapsel laten knippenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heel onverzorgd juist. Met nekbaard en weinig bezoekjes aan de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |