En als Vitesse nog 2x scoort hebben ZE punten verlorenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Ajax nou nog een keer scoort staan we gelijk op plek 1
heb medelijden met zijn geldpakhuisquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moet hij Blind ook nog een wedstrijdpremie gaan uitbetalen. Hij krijgt al zoveel
Waar komt dat gegeil op Daley vandaan bij vrouwen? Bij mij op het werk ook al 2 vrouwen die hem het lekkerst vonden tijdens het WKquote:
Doen ze in ieder geval nog iets met het geld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moet hij Blind ook nog een wedstrijdpremie gaan uitbetalen. Hij krijgt al zoveel
Lekker voor je. Moet je maar legaal kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, net nu Blind erin komt stopt mijn stream er mee.
Pelle>>>Daleyquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar komt dat gegeil op Daley vandaan bij vrouwen? Bij mij op het werk ook al 2 vrouwen die hem het lekkerst vonden tijdens het WK
fox abo opgezegd omdat die meer haperde dan de 'officieuze' streamsquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker voor je. Moet je maar legaal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |