Pelle>>>Daleyquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar komt dat gegeil op Daley vandaan bij vrouwen? Bij mij op het werk ook al 2 vrouwen die hem het lekkerst vonden tijdens het WK
fox abo opgezegd omdat die meer haperde dan de 'officieuze' streamsquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker voor je. Moet je maar legaal kijken
Snap het ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar komt dat gegeil op Daley vandaan bij vrouwen? Bij mij op het werk ook al 2 vrouwen die hem het lekkerst vonden tijdens het WK
Gewoon mooie jongen, leuk fris koppie, prima lichaam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
mike alleen niet zo goed in balbezit, maar ben al lang blijquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Smoofie het volgende:
Zo slecht speelt mike niet eens, ligeon vooral verdedigend slecht
Commentator is waardeloosquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Volgens de commentator is Vitesse grote delen van de wedstrijd veel beter dan Ajax.
Kijkt naar mezelf;quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon mooie jongen, leuk fris koppie, prima lichaam.
niks van te zien op teletekstquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Volgens de commentator is Vitesse grote delen van de wedstrijd veel beter dan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |