Die voetbalde qua inzet, met al zijn beperkingen, best goed.quote:
Haha gaaaaayquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Steeds vaker tegenwoordig. Zou zo in een Andrelonreclame mee kunnen doen. Die gelukzalige blik als mijzelf onder spuit. Iedereen zou verkocht zijn. Nou figuurlijk dan want het is de droogshampoo die verkocht zou worden, maar dat geheel terzijde
Misschien kun je je voordoen als vrouw, net als ze bij Bony deden.quote:
Ik vind Blind ook helemaal niet zo goed hoor maar Immers kan er gewoon niks vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die voetbalde qua inzet, met al zijn beperkingen, best goed.
Geen echt talent qua flair en techniek, dat niet. Maar dat is Blind ook niet.
Lekker voor je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemist door m'n brakke internet
Dat ligt niet aan de stream maar aan mijn internet in het algemeen, had ik ook gehad met FOX.quote:
Hij had de Griezelbus nog niet uitgelezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
Pietje was er met zijn gedachten niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet als je digitale televisie via een kabel hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt niet aan de stream maar aan mijn internet in het algemeen, had ik ook gehad met FOX.
Ben niet geweest. Ik had belangrijkere zaken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gister nog gevochten op Nieuw-Noord?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ook zonder spoiler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gevochten op de MI Side dus?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben niet geweest. Ik had belangrijkere zaken.
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:37:20Wijnaldum en Depay in basis bij #PSV Arias begint op de bank. PSV neemt Willem II dus uiterst serieus. #wilpsv reageer retweet
dit kan ook gewoon in een spioler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ohja, liveverslagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kan ook zonder spoiler hoor.
Brenet tegen Ondaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:37:20Wijnaldum en Depay in basis bij #PSV Arias begint op de bank. PSV neemt Willem II dus uiterst serieus. #wilpsv reageer retweet
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
dit kan ook gewoon in een spioler hoor.
Johannes zal voortaan wel naar mij luisteren, met zijn Nickgod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Feyenoord zoekt nog een spits.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
Eto'o zal wel naar een club gaan waar z'n aanwezigheid wel een toegevoegde waarde is.
Word jij ook zo moe van die gimmick?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johannes zal voortaan wel naar mij luisteren, met zijn Nickgod.
Milik moet nog even loskomen denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
Eto'o zal wel naar een club gaan waar z'n aanwezigheid wel een toegevoegde waarde is.
Die is eigenlijk niet zo goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van die gimmick?
Was erg lastig aangezien ik gisteren in een tent was waar (bijna) iedereen 21+ was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog lekkere chicks gescoord? Of weer dom geweest?
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was erg lastig aangezien ik gisteren in een tent was waar (bijna) iedereen 21+ was.
Ah oke.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was erg lastig aangezien ik gisteren in een tent was waar (bijna) iedereen 21+ was.
En dan is het lastig omdat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom niet een frisfeest dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Om 16:20 is mijn visje klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een witte boterham met Tonijn peppadew salade van de Lidl erop.
Jezus wat verwijfd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat klinkt heerlijk. Op dat peppadew na dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik date niet met mede forumgebruikers, sorry.quote:
Smaakt best goed hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk. Op dat peppadew na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |