Och och aan het eind speelde hij 4x leuk en we zijn de rest weer vergeten..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arias matig?
Eén van de twee spelers in deze selectie die een bal aan kan nemen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik afgelopen seizoen 2e gedeelte echt wel aardig spelen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och och aan het eind speelde hij 4x leuk en we zijn de rest weer vergeten..
Steeds vaker tegenwoordig. Zou zo in een Andrelonreclame mee kunnen doen. Die gelukzalige blik als mijzelf onder spuit. Iedereen zou verkocht zijn. Nou figuurlijk dan want het is de droogshampoo die verkocht zou worden, maar dat geheel terzijdequote:
Jij was een van de mensen die Boëtius beter vond dan Depay, dus jouw mening neem ik met een korreltje zout. Of een flinke zak.quote:
Vond ja, maar ik voel me niet te groot deze mening te herzien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij was een van de mensen die Boëtius beter vond dan Depay, dus jouw mening neem ik met een korreltje zout. Of een flinke zak.
GGMM is niet zo objectief als het om PSV gaatquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij was een van de mensen die Boëtius beter vond dan Depay, dus jouw mening neem ik met een korreltje zout. Of een flinke zak.
Dat siert je. Depay is de beste speler v/d Eredivisie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ja, maar ik voel me niet te groot deze mening te herzien.
Zelfs ik maak wel eens een foutje.
PSV'ers zijn niet zo objectief als het om PSV gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM is niet zo objectief als het om PSV gaat
Gras is groen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM is niet zo objectief als het om PSV gaat
Klopt, we zitten collectief te zeiken over hoe slecht het wel niet is, wat voor 'n matige trainer Cocu is, dat het volgende rampjaar aanstaande is, maar we zijn objectief.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet zo objectief als het om PSV gaat.
Moeten we nog even afwachten, afgelopen seizoen was hij het zeker nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat siert je. Depay is de beste speler v/d Eredivisie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Steeds vaker tegenwoordig. Zou zo in een Andrelonreclame mee kunnen doen. Die gelukzalige blik als mijzelf onder spuit. Iedereen zou verkocht zijn. Nou figuurlijk dan want het is de droogshampoo die verkocht zou worden, maar dat geheel terzijde
Mwah, ik ben vrij negatief over PSV denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet zo objectief als het om PSV gaat.
Van wat er nu nog speelt was hij afgelopen seizoen samen met Blind en Immers wel de beste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten we nog even afwachten, afgelopen seizoen was hij het zeker niet
Immers?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat er nu nog speelt was hij afgelopen seizoen samen met Blind en Immers wel de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |