Nee op je vingers kalf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik typte te snel en draaide 2 letters om. Het schaamrood staat op mijn kaken.
Hij is te ver doorgegaan met zijn sarcasmes. Hij luister nu ook naar alle liedjes van Nicki Minaj. Eerst deed hij het als grap, maar nu vindt hij het echt leukquote:
beter dan feyenoordquote:
Nee, nee. Met dit cynisme kom je niet onder deze afgang uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik typte te snel en draaide 2 letters om. Het schaamrood staat op mijn kaken.
Dat denk ik ook niet nee. Ik zal even op de blaren moeten zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, nee. Met dit cynisme kom je niet onder deze afgang uit.
Nicki Minaj wel. Den Haag kijk ik al 10 jaar tenminste zo fanatiek als Ajax en Ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is te ver doorgegaan met zijn sarcasmes. Hij luister nu ook naar alle liedjes van Nicki Minaj. Eerst deed hij het als grap, maar nu vindt hij het echt leuk
Matigquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben we al een opstelling van PSV?
Arias matig?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matig
Matig slecht zeer matig slecht
matig blindpaard slecht
overrated aardig potentie
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Ik zal even op de blaren moeten zitten.
Hihi gebruik jij dat ook?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig was mijn spuitbus droogshampoo niet leeg. Ruikt heerlijk
Hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki Minaj wel. Den Haag kijk ik al 10 jaar tenminste zo fanatiek als Ajax en Ajax
Sneijder na 2 weken zonder scherenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat de gemiddelde Koerdische kind met zo'n baardgroei gebieden wordt:
[ afbeelding ]
Alleen ik ben speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |