SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boeiend, we hebben ligeonquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe lang is Van Rhijn nog uit de roulatie?
Thijsie heeft gesproken.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:07:14#nostradamus is ook terug van vakantie en denkt dat #psv dankzij de sterke aanvalslinie met 1-4 gaat winnen. #wilpsv reageer retweet
Dat wordt dus weer puntverlies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thijsie heeft gesproken.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:07:14#nostradamus is ook terug van vakantie en denkt dat #psv dankzij de sterke aanvalslinie met 1-4 gaat winnen. #wilpsv reageer retweet
PSV gaat het tyfus moeilijk hebben met de muur van Willem2, 1-1quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willem II wint dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat de gemiddelde Koerdische kind met zo'n baardgroei gebieden wordt:quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef ajacied4lf het volgende: [..] Ik heb geen Pirlo baardgroei helaas, maar van Royston en Kishna kan ik nog wel winnen. Een koerd zonder baardgroei.
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kan alles hebben. Maar ik zou het je toch afraden.
Dit vind ik er nog serieus tof uit zienquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat de gemiddelde Koerdische kind met zo'n baardgroei gebieden wordt:
[ afbeelding ]
Alleen ik ben speciaal
Ik heb niks met Love. Mensen vinden hem alleen goed, omdat hij blank is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die ring is overigens een formaliteit. Dynasty is coming.
Ik weet wat het is, ik ga niet googlenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krentenbaard is anno 2014 wel hot. Kijk maar op Google.
Uh, oke.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik ben speciaal
babyfoto van Billy Maysquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit vind ik er nog serieus tof uit zien
Lol, wat? 26/12 man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb niks met Love. Mensen vinden hem alleen goed, omdat hij blank is.
HI BILLY MAYS HEREquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik ben speciaal
Vrij chanant hoe hij zijn objectiviteit altijd laat varen als het om PSV gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, oke.
gebieden = geboren. autocorrect waarschijnlijk.
Was garpje. Check zijn wedstrijden niet eens :pquote:
Die gaat gewoon C spelen onder Blatt. Supersmallball.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was garpje. Check zijn wedstrijden niet eens :p
Slechte troll is slechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:11 schreef RubenSosa het volgende:
Hoe bedoel je tegen de verhouding in![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax had inderdaad al veel eerder een goal verdiend
Zijn schouder duwt..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:12 schreef Scorpie het volgende:
Dat is toch geen schouderduwdas een heupzwaai.
De op één na beste linksbuiten van de Eredivisie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
Je ziet dat Kishna veel kwaliteit heeft.
Jammer dat Wiggens weg moestquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gaat gewoon C spelen onder Blatt. Supersmallball.
Wie is de beste?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De op één na beste linksbuiten van de Eredivisie.
Davy is het hier mee eens.
Vind ik ook, maar de enige die ik écht wilde in deze draft was Embiid en die heeft een verneukte voet.quote:
Boetius beter inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De op één na beste linksbuiten van de Eredivisie.
Davy is het hier mee eens.
Ik zit nog steeds met woede in mijn lichaamquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Makkelie was echt helemaal de weg kwijt.
Maar is het zeker dat love langer dan een jaar blijft?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar de enige die ik écht wilde in deze draft was Embiid en die heeft een verneukte voet.
Faalquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
[spoiler] Hahahahaha[/spioler]
Eh...quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
Mooie spoiler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
Spiolerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voetbal is een mannelijke sport, dat schijnen ze in Amsterdam nog niet te weten.
spiolerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
Hij schijnt volgende zomer voor vijf jaar te tekenen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is het zeker dat love langer dan een jaar blijft?
Spiolerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
SPIOLER HAHAHAquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
Kut, ik spelde spoiler verkeerd.
Klotezooi dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spioler XD XD XD XDquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:15 schreef GGMM het volgende:
Kut, ik spelde spoiler verkeerd.
Klotezooi dit.
Dan is het wel goed. Zeker een leuke team om te kijken. En volgens mij wil lebron ook meer pg spelen. Check hoeveel hij afgevallen is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij schijnt volgende zomer voor vijf jaar te tekenen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler] ajax 1-0 [/spioler]
GGMM vindt dit leuk
En een nieuwe hype is geborenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler] ajax 1-0 [/spioler]
GGMM vindt dit leuk
Niet spiolen wat je gaat drinken XDquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
Het is rust, ik ga wat drinken pakken. Zo Turuc.
LOL XDquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ok tot zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een faalquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boetius.
Sinds wanneer ben je zo ADO?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met woede in mijn lichaam
Lachwekkend inderdaadquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga even thee zetten, doe mij maar even spec.
Nee op je vingers kalf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik typte te snel en draaide 2 letters om. Het schaamrood staat op mijn kaken.
Hij is te ver doorgegaan met zijn sarcasmes. Hij luister nu ook naar alle liedjes van Nicki Minaj. Eerst deed hij het als grap, maar nu vindt hij het echt leukquote:
beter dan feyenoordquote:
Nee, nee. Met dit cynisme kom je niet onder deze afgang uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik typte te snel en draaide 2 letters om. Het schaamrood staat op mijn kaken.
Dat denk ik ook niet nee. Ik zal even op de blaren moeten zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, nee. Met dit cynisme kom je niet onder deze afgang uit.
Nicki Minaj wel. Den Haag kijk ik al 10 jaar tenminste zo fanatiek als Ajax en Ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is te ver doorgegaan met zijn sarcasmes. Hij luister nu ook naar alle liedjes van Nicki Minaj. Eerst deed hij het als grap, maar nu vindt hij het echt leuk
Matigquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben we al een opstelling van PSV?
Arias matig?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Matig
Matig slecht zeer matig slecht
matig blindpaard slecht
overrated aardig potentie
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Ik zal even op de blaren moeten zitten.
Hihi gebruik jij dat ook?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig was mijn spuitbus droogshampoo niet leeg. Ruikt heerlijk
Hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki Minaj wel. Den Haag kijk ik al 10 jaar tenminste zo fanatiek als Ajax en Ajax
Sneijder na 2 weken zonder scherenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik ben speciaal
Och och aan het eind speelde hij 4x leuk en we zijn de rest weer vergeten..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arias matig?
Eén van de twee spelers in deze selectie die een bal aan kan nemen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik afgelopen seizoen 2e gedeelte echt wel aardig spelen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och och aan het eind speelde hij 4x leuk en we zijn de rest weer vergeten..
Steeds vaker tegenwoordig. Zou zo in een Andrelonreclame mee kunnen doen. Die gelukzalige blik als mijzelf onder spuit. Iedereen zou verkocht zijn. Nou figuurlijk dan want het is de droogshampoo die verkocht zou worden, maar dat geheel terzijdequote:
Jij was een van de mensen die Boëtius beter vond dan Depay, dus jouw mening neem ik met een korreltje zout. Of een flinke zak.quote:
Vond ja, maar ik voel me niet te groot deze mening te herzien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij was een van de mensen die Boëtius beter vond dan Depay, dus jouw mening neem ik met een korreltje zout. Of een flinke zak.
GGMM is niet zo objectief als het om PSV gaatquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij was een van de mensen die Boëtius beter vond dan Depay, dus jouw mening neem ik met een korreltje zout. Of een flinke zak.
Dat siert je. Depay is de beste speler v/d Eredivisie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ja, maar ik voel me niet te groot deze mening te herzien.
Zelfs ik maak wel eens een foutje.
PSV'ers zijn niet zo objectief als het om PSV gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM is niet zo objectief als het om PSV gaat
Gras is groen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM is niet zo objectief als het om PSV gaat
Klopt, we zitten collectief te zeiken over hoe slecht het wel niet is, wat voor 'n matige trainer Cocu is, dat het volgende rampjaar aanstaande is, maar we zijn objectief.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet zo objectief als het om PSV gaat.
Moeten we nog even afwachten, afgelopen seizoen was hij het zeker nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat siert je. Depay is de beste speler v/d Eredivisie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Steeds vaker tegenwoordig. Zou zo in een Andrelonreclame mee kunnen doen. Die gelukzalige blik als mijzelf onder spuit. Iedereen zou verkocht zijn. Nou figuurlijk dan want het is de droogshampoo die verkocht zou worden, maar dat geheel terzijde
Mwah, ik ben vrij negatief over PSV denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV'ers zijn niet zo objectief als het om PSV gaat.
Van wat er nu nog speelt was hij afgelopen seizoen samen met Blind en Immers wel de beste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten we nog even afwachten, afgelopen seizoen was hij het zeker niet
Immers?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat er nu nog speelt was hij afgelopen seizoen samen met Blind en Immers wel de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |