Dat is dus wel het probleem met dit soort acties. Voor je het weet loop je mee in een demonstratie van extremistische idioten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]meteen voor PVV zijn als je tegen extremistische terreurgroepen gaat protesteren
Het is een reflex bij sommigen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]meteen voor PVV zijn als je tegen extremistische terreurgroepen gaat protesteren
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:38:11Het lijkt meer op een stille tocht tot nu toe. Veel mensen doen niet mee met het roepen van leuzen #propatria reageer retweet
een pvv dochterorganisatiequote:
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:46:54De politie ziet de leider van Identitair Verzet als de organisator van de demo. Die rechts-radicale roep zit er dus achter #propatria reageer retweet
Het is (althans voor mij) duidelijk dat dit geen anti islam/buitenlanders demonstratie is maar tegen het verheerlijken en verspreiden van de gedachtengoed van extremistische terreurgroepen die massamoorden plegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is dus wel het probleem met dit soort acties. Voor je het weet loop je mee in een demonstratie van extremistische idioten.
Nee hoor, dat maken enkelingen hier van. Die benoemen alles wat hun niet bevalt onder de categorie PVV en onderbuik. Doe je toch niets tegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is dus wel het probleem met dit soort acties. Voor je het weet loop je mee in een demonstratie van extremistische idioten.
ik heb het ook alleen maar van hun facebook pagina sorry, als je kijkt wat er mee loopt en wat voor leuzen ze dragen, helpt ook mee uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent erg angstig voor de PVV, is het niet?
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat veel van de gasten die daar lopen dat niet zo zien, en je daarom waarschijnlijk ook weinig moslims zult zien meelopen, die wel degelijk tegen terreur zijn, of het opleggen van een stricte sharia of whatever. De overgrote meerderheid dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is (althans voor mij) duidelijk dat dit geen anti islam/buitenlanders demonstratie is maar tegen het verheerlijken en verspreiden van de gedachtengoed van extremistische terreurgroepen die massamoorden plegen.
Zo lang de demonstratie binnen de perken blijft natuurlijk niet. En dat is ook terecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Joanne35 het volgende:
Benieuwd of de TMG groep daar straks net zo kritisch over gaat schrijven als over die pro-Isis demo
vraag me af hoeveel er overblijft als ze de shariadriehoek inlopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
Het zouden er inmiddels toch al 200 zijn.
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:13:56RT @fverhoef: "Zijn twee wereldoorlogen niet genoeg?" vraagt man. Het schilderijtje moet D-Day voorstellen #propatria http://t.co/1O9D7aQiNt reageer retweet
Wordt je al warm van binnen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel er overblijft als ze de shariadriehoek inlopen
Hoe groter de groep is, hoe sneller hij groeit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat veel van de gasten die daar lopen dat niet zo zien, en je daarom waarschijnlijk ook weinig moslims zult zien meelopen, die wel degelijk tegen terreur zijn, of het opleggen van een stricte sharia of whatever. De overgrote meerderheid dan.
Maar die gaan begrijpelijkerwijs niet tussen een stel kaalgeschoren white-power hooligans lopen.
Kan iemand die man even de basisregels van perspectief uitleggen....?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:13:56RT @fverhoef: "Zijn twee wereldoorlogen niet genoeg?" vraagt man. Het schilderijtje moet D-Day voorstellen #propatria http://t.co/1O9D7aQiNt reageer retweet
Dapper, maar ik ben benieuwd hoe ze ontvangen zullen worden....quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.
Dat is echt supertof van ze.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.
wie nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent erg angstig voor de PVV, is het niet?
Ik kan snappen dat je er voor wilt zorgen dat je gezin veilig is in zo'n situatie. Maar het valt nog wel mee in Nederland, het is niet dat er groepen mensen rondtrekken om willekeurig moslims te mishandelen. Van beide kanten zijn het kleine groepen die ontspoort zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, maar als ik als vader loop met mijn zoontje, en er komen 5 agressieve idioten op me af die ons in elkaar willen meppen, of erger, dan zullen ze een stuk sneller van gedachten veranderen wanneer ik een pistool trek, dan wanneer ik begin te huilen of weg te rennen.
De 'shariadriehoek'. Zover is het al gekomen hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
True, mee eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo lang de demonstratie binnen de perken blijft natuurlijk niet. En dat is ook terecht.
Laten we eerst even afwachten hoe het verloopt voordat we gaan oordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
True, mee eens.
Maar deze demonstratie is natuurlijk net zo min anti-ISIS als dat de vorige pro-Palestina was.
Gesluierde partners = provocerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet? Leg eens uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
True, mee eens.
Maar deze demonstratie is natuurlijk net zo min anti-ISIS als dat de vorige pro-Palestina was.
twitter:Mora_Apprez twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:25:50Inmiddels worden er ook vrouwen gearresteerd in de #schilderswijk #demonstratie #isis #is http://t.co/HvvU7HmR6T reageer retweet
De pro-Palestina demonstratie was anti-onderdrukking, anti-bezetting, en anti-genocide, idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
True, mee eens.
Want?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:58 schreef Slayage het volgende:
als ze de hoefkade inlopen wordt het spannend
en anti-joden. Die vergeet je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De pro-Palestina demonstratie was anti-onderdrukking, anti-bezetting, en anti-genocide, idd.
Nederland is een vrij land, maar oh wee als je van je vrijheid gebruik maat om gesluierd over straat te willen... want dan is het 'provocatie'... (!)quote:
allochtonie begint daarquote:
Google maar even op Identitair Verzet (afsplitsing van Voorpost).quote:
Genocide, ga toch weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
De pro-Palestina demonstratie was anti-onderdrukking, anti-bezetting, en anti-genocide, idd.
oh boy! als ze straks langs tanger lopen gaat het los!!!quote:
Het zou toch mooi zijn als de Nederlandse moslimbevolking dat eens zou laten blijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ISIS mag ook platgebombardeerd worden van mij.
De support onder moslims voor ISIS is in Nederland minimaal te noemen, dus doe niet alsof we volgende week hier een allemaal moslim moeten worden ofzo.
Zelfs onder moslims is slechts een klein gedeelte 'radicaal' te noemen, laat staan onder de autochtone bevolking, of de niet-islamitische allochtoonse bevolking.
Die bangmakerij over 'islamisering' is compleet idioot te noemen, en daarmee heeft het dus maar 1 doel: haatzaaien.
Hele enge ontwikkeling .quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Genocide, ga toch weg.
Weet je wat genocide is? Wat in Irak gebeurt tegen Yazidi en Christenen. En guess what, we hebben in Nederland, inclusief Fok, genoeg fans van ISIS.
Nee, zo willen de zionisten het graag benoemen, zodat ze niet inhoudelijk hoeven te reageren op hun eigen misdaden.quote:
Dat zou je niet zeggen als je de 'pro gaza' demo's een beetje hebt gevolgd de laatste tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
De support onder moslims voor ISIS is in Nederland minimaal te noemen, dus doe niet alsof we volgende week hier een allemaal moslim moeten worden ofzo.
Gezichts bedekkend mag niet, voor zover ik begreep liepen er voorin ook twee met gezichtsbedekking en hebben deze afgedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nederland is een vrij land, maar oh wee als je van je vrijheid gebruik maat om gesluierd over straat te willen... want dan is het 'provocatie'... (!)
twitter:ANanninga twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:57:32Maiwand wil met me op n selfie. Super gezellig. #propatria reageer retweet
Grappig, In Irak worden een paar honderd mensen vermoord en men spreekt van genocide, maar als Israel er bijna 2000 afslacht, dan mag je dat niet zo noemen...(!)quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Genocide, ga toch weg.
Weet je wat genocide is? Wat in Irak gebeurt tegen Yazidi en Christenen. En guess what, we hebben in Nederland, inclusief Fok, genoeg fans van ISIS.
Oh je hebt de kreten 'alle joden moeten dood' gemist?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, zo willen de zionisten het graag benoemen, zodat ze niet inhoudelijk hoeven te reageren op hun eigen misdaden.
Als Israel zich normaal zou gedragen t.o.v. de Palestijnen, had je echt geen pro-Palestijnen demonstraties gehad, en ook geen anti-joden demonstraties.
Ik heb een verschrikkelijke schijthekel aan Israel en Zionisten, maar geen problemen met joden.
Right. Het was eerder een pro genocide, antisemitisch, anti alles wat niet moslim is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zitten 40.000 mensen vast in een gebergte en ISIS heeft verkondigd ze met wortel en haar uit te willen roeien. Het is nog geen genocide, maar waarschijnlijk gaat die er wel komen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grappig, In Irak worden een paar honderd mensen vermoord en men spreekt van genocide, maar als Israel er bijna 2000 afslacht, dan mag je dat niet zo noemen...(!)
In Rotterdam liep ik er toevallig nog even tussendoor omdat ik daar uit eten ging, en we dat plein over moesten. Gewoon relaxte sfeer. Over die andere demonstraties kan ik weinig zeggen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je de 'pro gaza' demo's een beetje hebt gevolgd de laatste tijd
Hoe kun je die missen? Daar gaat alle media-aandacht naar uit, naar die paar idioten die het niet begrijpen en zulke dingen gaan roepen, ipv die tienduizenden die er ook zijn, maar daar absoluut niet hetzelfde over denken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je hebt de kreten 'alle joden moeten dood' gemist?
twitter:ANanninga twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:04:17Politie omringt koffiehuis, demonstranten schreeuwen WIJ ZIJN NEDERLAND. Organistie maant tot doorlopen. #propatria reageer retweet
Eh, je hebt het een beetje mis waar het gaat om de verhoudingen. Daarnaast was het doel van Israël het verzwakken van de aanvalsmogelijkheden van Hamas en daarbij vielen heel veel burgerslachtoffers, terwijl het doel van ISIS simpelweg het afslachten van mensen is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grappig, In Irak worden een paar honderd mensen vermoord en men spreekt van genocide, maar als Israel er bijna 2000 afslacht, dan mag je dat niet zo noemen...(!)
Een paar honderd? Are you kidding me. Meer dan 2,000 in een dag. En dat is nog zonder de Christenen mee te nemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, zal het afslachten van mensen het doel van ISIS zijn? Ambiteus groepje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh, je hebt het een beetje mis waar het gaat om de verhoudingen. Daarnaast was het doel van Israël het verzwakken van de aanvalsmogelijkheden van Hamas en daarbij vielen heel veel burgerslachtoffers, terwijl het doel van ISIS simpelweg het afslachten van mensen is.
mocro koffiehuisquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:ANanninga twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:04:17Politie omringt koffiehuis, demonstranten schreeuwen WIJ ZIJN NEDERLAND. Organistie maant tot doorlopen. #propatria reageer retweet
"wie niet springt is een jood". En de hele schilderswijk schudde op zijn grondvesten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Rotterdam liep ik er toevallig nog even tussendoor omdat ik daar uit eten ging, en we dat plein over moesten. Gewoon relaxte sfeer. Over die andere demonstraties kan ik weinig zeggen...
[..]
Hoe kun je die missen? Daar gaat alle media-aandacht naar uit, naar die paar idioten die het niet begrijpen en zulke dingen gaan roepen, ipv die tienduizenden die er ook zijn, maar daar absoluut niet hetzelfde over denken.
Die werkt nu bij de EO.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Erasmo het volgende:
Zo jammer dat Pownews er niet is met die relMarokkaan
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:05:03RT @alexanderbakker: Politie beschermt bezoekers koffiehuis http://t.co/KEItrjiuWt reageer retweet
Ja, dat is het. Inclusief levend begraven, onhoofden, vrouwen als slaven verkopen en alle sporen van de Yazidi en Christenen van de aardboden verwijderen door alle religieuze gebouwen op te blazen. ISIS is behoorlijk grondig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, zal het afslachten van mensen het doel van ISIS zijn? Ambiteus groepje.
Ging in dit geval alleen om de Yazidi's die vermoord werden, dus dat waren er een paar honderd, en de Amerikanen namen (toen wel) het woord genocide in de mond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)-toll-5500-2014-isis
Dat is het. Je volgt het nieuws toch wel verdorie? Of loop je nu gewoon wat te lallen en naar Israel te wijzen op een plaats waar dat er niet toe doet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
JA RELLENquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:05:03RT @alexanderbakker: Politie beschermt bezoekers koffiehuis http://t.co/KEItrjiuWt reageer retweet
danny is geen marokkaan en werkt daar bovendien niet meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Erasmo het volgende:
Zo jammer dat Pownews er niet is met die relMarokkaan
Wat een debielen....quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:05:03RT @alexanderbakker: Politie beschermt bezoekers koffiehuis http://t.co/KEItrjiuWt reageer retweet
Kleine groep. Ik spot haast meer politie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
Weerloze gevangenen worden geëxecuteerd, hoe durf je dat überhaupt op deze manier goed te praten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:04:21'Anti-Isis' demo The Hague Dutch flags, orange arm bands, flag of Flanders (black/yellow) + 'prinsenvlag' http://t.co/htopIljkvR #propatria reageer retweet
Ja. Iedereen die niet bij ze wil horen slachten ze af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je verwart (compleet verwerpelijke) handelswijze, met doel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Inclusief levend begraven, onhoofden, vrouwen als slaven verkopen en alle sporen van de Yazidi en Christenen van de aardboden verwijderen door alle religieuze gebouwen op te blazen. ISIS is behoorlijk grondig.
Wat heeft de sfeer te maken met het oproepen tot het doden van joden, ISIS vlaggen en andere haatdragende uitingen te maken? Heb je de foto's gemist? Met je oogkleppen op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Rotterdam liep ik er toevallig nog even tussendoor omdat ik daar uit eten ging, en we dat plein over moesten. Gewoon relaxte sfeer. Over die andere demonstraties kan ik weinig zeggen...
Je bent ongelofelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is nog erger, iedereen waarvan zij vinden dat ze niet bij hen horen, slachten ze af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Iedereen die niet bij ze wil horen slachten ze af.
Gast, nu niet komen met taaltechnische grapjes. Je begrijpt best wat hij bedoelt. Een normaal weldenkend en niet geestelijk gestoord mens kan een organisatie zoals ISIS niet goedkeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je verwart (compleet verwerpelijke) handelswijze, met doel.
ik ben anti isis en anti pro patriaquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een tegendemo? Dus een pro-Isis-demo?
Het laat maar weer all te duidelijk zien dat moslimbroeders voor andere medenederlanders gaan. Fucking racisten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft de sfeer te maken met het oproepen tot het doden van joden, ISIS vlaggen en andere haatdragende uitingen te maken? Heb je de foto's gemist? Met je oogkleppen op.
Tief toch op met dat vergoelijken van dat extreme moslimtuig. Juist die jankhouding van 'gematigde' moslims die zogezegd tegen ISIS zijn, maar continue 'Ja maar' roepen als ze gevraagd wordt er zich er echt eens tegen uit te spreken zal er voor zorgen dat er een écht gevaarlijke machtswerking in Europa op gang komt. Laten we tenslotte niet vergeten dat genocide hier is uitgevonden en wanneer dit gedweep met terroristische organisaties door moslimpubertjes niet snel vanuit de eigen gemeenschap keihard afgestraft wordt staat Srebrenica 2 zo voor de deur.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
Je verwart (compleet verwerpelijke) handelswijze, met doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |