Dat is echt supertof van ze.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.
wie nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent erg angstig voor de PVV, is het niet?
Ik kan snappen dat je er voor wilt zorgen dat je gezin veilig is in zo'n situatie. Maar het valt nog wel mee in Nederland, het is niet dat er groepen mensen rondtrekken om willekeurig moslims te mishandelen. Van beide kanten zijn het kleine groepen die ontspoort zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, maar als ik als vader loop met mijn zoontje, en er komen 5 agressieve idioten op me af die ons in elkaar willen meppen, of erger, dan zullen ze een stuk sneller van gedachten veranderen wanneer ik een pistool trek, dan wanneer ik begin te huilen of weg te rennen.
De 'shariadriehoek'. Zover is het al gekomen hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel er overblijft als ze de shariadriehoek inlopen
True, mee eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo lang de demonstratie binnen de perken blijft natuurlijk niet. En dat is ook terecht.
Laten we eerst even afwachten hoe het verloopt voordat we gaan oordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
True, mee eens.
Maar deze demonstratie is natuurlijk net zo min anti-ISIS als dat de vorige pro-Palestina was.
Gesluierde partners = provocerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.
Niet? Leg eens uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
True, mee eens.
Maar deze demonstratie is natuurlijk net zo min anti-ISIS als dat de vorige pro-Palestina was.
twitter:Mora_Apprez twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:25:50Inmiddels worden er ook vrouwen gearresteerd in de #schilderswijk #demonstratie #isis #is http://t.co/HvvU7HmR6T reageer retweet
De pro-Palestina demonstratie was anti-onderdrukking, anti-bezetting, en anti-genocide, idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
True, mee eens.
Want?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:58 schreef Slayage het volgende:
als ze de hoefkade inlopen wordt het spannend
en anti-joden. Die vergeet je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De pro-Palestina demonstratie was anti-onderdrukking, anti-bezetting, en anti-genocide, idd.
Nederland is een vrij land, maar oh wee als je van je vrijheid gebruik maat om gesluierd over straat te willen... want dan is het 'provocatie'... (!)quote:
allochtonie begint daarquote:
Google maar even op Identitair Verzet (afsplitsing van Voorpost).quote:
Genocide, ga toch weg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
De pro-Palestina demonstratie was anti-onderdrukking, anti-bezetting, en anti-genocide, idd.
oh boy! als ze straks langs tanger lopen gaat het los!!!quote:
Het zou toch mooi zijn als de Nederlandse moslimbevolking dat eens zou laten blijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ISIS mag ook platgebombardeerd worden van mij.
De support onder moslims voor ISIS is in Nederland minimaal te noemen, dus doe niet alsof we volgende week hier een allemaal moslim moeten worden ofzo.
Zelfs onder moslims is slechts een klein gedeelte 'radicaal' te noemen, laat staan onder de autochtone bevolking, of de niet-islamitische allochtoonse bevolking.
Die bangmakerij over 'islamisering' is compleet idioot te noemen, en daarmee heeft het dus maar 1 doel: haatzaaien.
Hele enge ontwikkeling .quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Genocide, ga toch weg.
Weet je wat genocide is? Wat in Irak gebeurt tegen Yazidi en Christenen. En guess what, we hebben in Nederland, inclusief Fok, genoeg fans van ISIS.
Nee, zo willen de zionisten het graag benoemen, zodat ze niet inhoudelijk hoeven te reageren op hun eigen misdaden.quote:
Dat zou je niet zeggen als je de 'pro gaza' demo's een beetje hebt gevolgd de laatste tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
De support onder moslims voor ISIS is in Nederland minimaal te noemen, dus doe niet alsof we volgende week hier een allemaal moslim moeten worden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |