Dat is dus wel het probleem met dit soort acties. Voor je het weet loop je mee in een demonstratie van extremistische idioten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]meteen voor PVV zijn als je tegen extremistische terreurgroepen gaat protesteren
Het is een reflex bij sommigen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]meteen voor PVV zijn als je tegen extremistische terreurgroepen gaat protesteren
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:38:11Het lijkt meer op een stille tocht tot nu toe. Veel mensen doen niet mee met het roepen van leuzen #propatria reageer retweet
een pvv dochterorganisatiequote:
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:46:54De politie ziet de leider van Identitair Verzet als de organisator van de demo. Die rechts-radicale roep zit er dus achter #propatria reageer retweet
Het is (althans voor mij) duidelijk dat dit geen anti islam/buitenlanders demonstratie is maar tegen het verheerlijken en verspreiden van de gedachtengoed van extremistische terreurgroepen die massamoorden plegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is dus wel het probleem met dit soort acties. Voor je het weet loop je mee in een demonstratie van extremistische idioten.
Nee hoor, dat maken enkelingen hier van. Die benoemen alles wat hun niet bevalt onder de categorie PVV en onderbuik. Doe je toch niets tegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is dus wel het probleem met dit soort acties. Voor je het weet loop je mee in een demonstratie van extremistische idioten.
ik heb het ook alleen maar van hun facebook pagina sorry, als je kijkt wat er mee loopt en wat voor leuzen ze dragen, helpt ook mee uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent erg angstig voor de PVV, is het niet?
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat veel van de gasten die daar lopen dat niet zo zien, en je daarom waarschijnlijk ook weinig moslims zult zien meelopen, die wel degelijk tegen terreur zijn, of het opleggen van een stricte sharia of whatever. De overgrote meerderheid dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is (althans voor mij) duidelijk dat dit geen anti islam/buitenlanders demonstratie is maar tegen het verheerlijken en verspreiden van de gedachtengoed van extremistische terreurgroepen die massamoorden plegen.
Zo lang de demonstratie binnen de perken blijft natuurlijk niet. En dat is ook terecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Joanne35 het volgende:
Benieuwd of de TMG groep daar straks net zo kritisch over gaat schrijven als over die pro-Isis demo
vraag me af hoeveel er overblijft als ze de shariadriehoek inlopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
Het zouden er inmiddels toch al 200 zijn.
twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:13:56RT @fverhoef: "Zijn twee wereldoorlogen niet genoeg?" vraagt man. Het schilderijtje moet D-Day voorstellen #propatria http://t.co/1O9D7aQiNt reageer retweet
Wordt je al warm van binnen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel er overblijft als ze de shariadriehoek inlopen
Hoe groter de groep is, hoe sneller hij groeit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel er overblijft als ze de shariadriehoek inlopen
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat veel van de gasten die daar lopen dat niet zo zien, en je daarom waarschijnlijk ook weinig moslims zult zien meelopen, die wel degelijk tegen terreur zijn, of het opleggen van een stricte sharia of whatever. De overgrote meerderheid dan.
Maar die gaan begrijpelijkerwijs niet tussen een stel kaalgeschoren white-power hooligans lopen.
Kan iemand die man even de basisregels van perspectief uitleggen....?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Martijn5155 twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:13:56RT @fverhoef: "Zijn twee wereldoorlogen niet genoeg?" vraagt man. Het schilderijtje moet D-Day voorstellen #propatria http://t.co/1O9D7aQiNt reageer retweet
Dapper, maar ik ben benieuwd hoe ze ontvangen zullen worden....quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet van 5 allochtone collega's dat ze onderweg tijdens de demonstratie inhaken om mee te lopen MET hun gesluierde partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |