twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:15:19Deze agenten gaan straks de stoet begeleiden. Begint over 15 minuten en gaat dwars door Schilderswijk #propatria http://t.co/EWBE8gWi5Y reageer retweet
Tienduizenden? Ja joh!?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Aha. Al die tienduizenden jongeren hier die stiekem naar syrie en irak willen om te vechten.. dan zijn geen kansloze droeftoeters?
Maar als je al de instelling hebt van 'oeh, demonstratie, ik voel me bedreigd', en vervolgens er met een wapen naartoe gaan, dan is dat olie op het vuur en doe je het jezelf aan als je klapjes krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je bedreigd voelen over de toekomst van het land, of je direct en persoonlijk bedreigd voelen voor je leven, en dat van je familie.
Meer politie dan deelnemers, zo te zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:15:19Deze agenten gaan straks de stoet begeleiden. Begint over 15 minuten en gaat dwars door Schilderswijk #propatria http://t.co/EWBE8gWi5Y reageer retweet
Staat er niet, he? Ik geef aan dat het in sommige gevallen logisch is om het te overwegen, gezien het directe gevaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. En de een mag wel wapens en de ander niet?
Mensen die ISIS steunen, steunen voorbedachte willekeurige moord op elke persoon die niet soennitisch moslim is. Het gaat er dus niet om dat het er weinig zijn in Nederland, elke persoon is er één te veel en mag van mij verkassen naar het kalifaat of naar een cel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ISIS mag ook platgebombardeerd worden van mij.
De support onder moslims voor ISIS is in Nederland minimaal te noemen, dus doe niet alsof we volgende week hier een allemaal moslim moeten worden ofzo.
Zelfs onder moslims is slechts een klein gedeelte 'radicaal' te noemen, laat staan onder de autochtone bevolking, of de niet-islamitische allochtoonse bevolking.
Die bangmakerij over 'islamisering' is compleet idioot te noemen, en daarmee heeft het dus maar 1 doel: haatzaaien.
Not sure if seriousquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Israelische Nederlanders en sympathisanten reizen toch ook af om lekker Palestijnse kindertjes af te kunnen slachten...?
nou ja, vind het wel leuk als 2 kampen die ik niet mag (isis aanhangers, extreemrechts, etc) elkaar de hersenen inslaan. Hoop alleen wel dat er verder geen schade aangericht wordt, of dat er onschuldigen bij betrokken worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Kanjer het volgende:
Wat een verzameling wanhopige ramptoeristen hier zeg!
En maar hopen dat het allemaal fout gaat, kunnen ze weer lekker vingerwijzen.
Terwijl de tweets 'het word oorlog' van moslimzijde komen, er mega opgehitst word: bruinhemden, Wilders-jugend, extreem-rechts....
Paniekzaaiers.
20 agenten! Lol. Zoveel demonstranten zijn er niet eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:15:19Deze agenten gaan straks de stoet begeleiden. Begint over 15 minuten en gaat dwars door Schilderswijk #propatria http://t.co/EWBE8gWi5Y reageer retweet
Wat er logisch is aan het aanschaffen van wapens ter zelfverdediging moet iedereen zelf maar bepalen, maar ik zie niet in wat dat bijdraagt aan iets anders dan escalatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Staat er niet, he? Ik geef aan dat het in sommige gevallen logisch is om het te overwegen, gezien het directe gevaar.
Je moet nergens heen gaan met een wapen op zak. Het gaat erom dat als jij gewoon in je eigen buurt bent, en dit soort ruziezoekende groepen komt jouw buurt in om de confrontatie te zoeken, en jij loopt daar met je vrouw en kinderen, dan lijkt me dat niet zo'n rustig gevoel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als je al de instelling hebt van 'oeh, demonstratie, ik voel me bedreigd', en vervolgens er met een wapen naartoe gaan, dan is dat olie op het vuur en doe je het jezelf aan als je klapjes krijgt.
Er zitten al meer Nederlandse moslims in Syrie dan dat er in die hele anti-ISIS betoging meelopen. De meeste komen helaas op een bepaald moment terug naar Nederland om dan vol met oorlogstrauma's en vervuld van haat tegen de Nederlandse samenleving weer hier vrolijk verder te leven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je bedreigd voelen over de toekomst van het land, of je direct en persoonlijk bedreigd voelen voor je leven, en dat van je familie.
Ik weet niet wat jij gerookt hebt, maar helemaal zuiver was het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Staat er niet, he? Ik geef aan dat het in sommige gevallen logisch is om het te overwegen, gezien het directe gevaar.
Nee gemist eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt de hobby-Israel-vechters niet gezien bij Knevel & Ter Brink?
Ach, hele schattige lieve zachtaardige blonde meisjes, dus hartstikke onschuldig natuurlijk...quote:
Je moet niet met vrouw en kinderen gaan kijken, natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Bensel het volgende:
nou ja, vind het wel leuk als 2 kampen die ik niet mag (isis aanhangers, extreemrechts, etc) elkaar de hersenen inslaan. Hoop alleen wel dat er verder geen schade aangericht wordt, of dat er onschuldigen bij betrokken worden.
Hmmm, nou dan moet ik dat eens terugkijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, hele schattige lieve zachtaardige blonde meisjes, dus hartstikke onschuldig natuurlijk...
Je hebt het dus over een paar honderd rel-pubers en idioten. Hoogstens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zitten al meer Nederlandse moslims in Syrie dan dat er in die hele anti-ISIS betoging meelopen. De meeste komen helaas op een bepaald moment terug naar Nederland om dan vol met oorlogstrauma's en vervuld van haat tegen de Nederlandse samenleving weer hier vrolijk verder te leven.
Maar jij voelt je zo persoonlijk bedreigt door rechts radicaal Nederland dat je je bewapend hebt?
Want jij moet, toevallig, precies op dat moment de straat op?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet nergens heen gaan met een wapen op zak. Het gaat erom dat als jij gewoon in je eigen buurt bent, en dit soort ruziezoekende groepen komt jouw buurt in om de confrontatie te zoeken, en jij loopt daar met je vrouw en kinderen, dan lijkt me dat niet zo'n rustig gevoel.
Nee, wie zijn volgens jou dan trouwens de rel pubers en wie de idioten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt het dus over een paar honderd rel-pubers en idioten. Hoogstens.
Nope, maar dan is het vandaag toevallig rotweer, maar als normaal gesproken je kinderen gewoon lekker aan het voetballen zijn op het pleintje ofzo, dan maak je je als ouder waarschijnlijk toch zorgen wanneer zo'n groep idioten de confrontatie komt zoeken in jouw wijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Want jij moet, toevallig, precies op dat moment de straat op?
Zal allemaal wel loslopen, op een paar booslims na misschien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou ja, vind het wel leuk als 2 kampen die ik niet mag (isis aanhangers, extreemrechts, etc) elkaar de hersenen inslaan. Hoop alleen wel dat er verder geen schade aangericht wordt, of dat er onschuldigen bij betrokken worden.
Die moslimterroristen zoeken een confrontatie. Althans voor zover ik lees op twitter etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope, maar dan is het vandaag toevallig rotweer, maar als normaal gesproken je kinderen gewoon lekker aan het voetballen zijn op het pleintje ofzo, dan maak je je als ouder waarschijnlijk toch zorgen wanneer zo'n groep idioten de confrontatie komt zoeken in jouw wijk.
Fout, het is niet hun wijk. Het hele idee dat je een wijk kunt bombarderen tot Islamitische Staat en een dress-code kunt invoeren etc. en je eigen regels kunt opleggen is te idioot voor woorden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope, maar dan is het vandaag toevallig rotweer, maar als normaal gesproken je kinderen gewoon lekker aan het voetballen zijn op het pleintje ofzo, dan maak je je als ouder waarschijnlijk toch zorgen wanneer zo'n groep idioten de confrontatie komt zoeken in jouw wijk.
Geweld met geweld bestrijden zorgt altijd voor goed resultaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Probleem is denk ik meer dat ze iedere moslim zien als 'gevaar' en potentieel gevaar, dus de kans is dat ze onschuldige mensen gaan lastig vallen, of erger.
Idioten.
Als ik als moslim in Den Haag nog geen wapen op zak droeg, dan zou ik dat na vandaag in ieder geval zeker overwegen.
Dan haal je ze even voor een kwartiertje binnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kortom: als er al sprake is van een protestmars, dan is die zo klein dat hij eigenlijk niet waarneembaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
K ben net langs cs gereden. Zag geen demonstranten. Wel twee ME busjes en wat agenten
Die idioten die bij dat pro-ISIS gebeuren behoren, hier in NL.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, wie zijn volgens jou dan trouwens de rel pubers en wie de idioten?
Nja het was nog voor de verzameltijd :pquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kortom: als er al sprake is van een protestmars, dan is die zo klein dat hij eigenlijk niet waarneembaar is.
... dan moet je die moslimterroristen ook keihard aanpakken en maandenlang vastzetten....quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die moslimterroristen zoeken een confrontatie. Althans voor zover ik lees op twitter etc.
Zeg dat maar tegen de Amerikanen die ISIS aanhangers meerdere keren gebombardeerd hebben. Leek mij toch wel vrij effectief en het enige juiste antwoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Geweld met geweld bestrijden zorgt altijd voor goed resultaat.
15:30 gingen ze lopen toch? Iemand een update over de opkomst?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het was nog voor de verzameltijd :p
Voor wie was dat geen probleem?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan haal je ze even voor een kwartiertje binnen.
Verleden week moesten de booslims ook zo nodig demonstreren pal naast een kinderfeestje in de schilderswijk, dat was ineens geen probleem?
De een spreekt over tientallen. De ander over een kleine honderd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
15:30 gingen ze lopen toch? Iemand een update over de opkomst?
Ben ik absoluut voorstander van. Sterker nog, flikker die ISIS sympathisanten maar gewoon het land uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan moet je die moslimterroristen ook keihard aanpakken en maandenlang vastzetten....
Appels en peren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Amerikanen die ISIS aanhangers meerdere keren gebombardeerd hebben. Leek mij toch wel vrij effectief en het enige juiste antwoord.
twitter:ANanninga twitterde op zondag 10-08-2014 om 15:37:25Het is van start. #propatria http://t.co/dTvhahnnnn reageer retweet
Als ik er woon is het mijn wijk. Wat niet betekent dat ik anderen regels en wetten kan opleggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Fout, het is niet hun wijk. Het hele idee dat je een wijk kunt bombarderen tot Islamitische Staat en een dress-code kunt invoeren etc. en je eigen regels kunt opleggen is te idioot voor woorden.
Nee, maar als ik als vader loop met mijn zoontje, en er komen 5 agressieve idioten op me af die ons in elkaar willen meppen, of erger, dan zullen ze een stuk sneller van gedachten veranderen wanneer ik een pistool trek, dan wanneer ik begin te huilen of weg te rennen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Geweld met geweld bestrijden zorgt altijd voor goed resultaat.
heb je ze net gemistquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
K ben net langs cs gereden. Zag geen demonstranten. Wel twee ME busjes en wat agenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |