SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trabzonsporquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Collide het volgende:
Is Vitesse van Chelsea naar Aston Villa gegaan?
Geen Islamovic in de spits.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Om mijn goede vrienden Johannes en Paxcon te steunen. Die nummer 23 is overigens niet zo best, heb ik begrepen. Van Nieff linksback.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Augsburg zou zonder problemen kampioen worden in Nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was wel wissel bij het grote Ausburg.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit Feyenoord is toch wel de grootste kanshebber op de titel. Hele wedstrijd zie je ons niet en dan toch toeslaan. FC Spook. Ik heb m'n stoel vast klaargezet op de Coolsingelt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
ok leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oefenwedstrijd, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Omdat daar het geld zit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom opeens overal Chinese reclame?
Veldspel van Ajax is ook drama.quote:
ok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kampioen worden
uh ,okéquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kampioen worden
Met De Jong als verdedigende middenvelder?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kampioen worden
Raar dat ze niet het uitshirt aanhebben maar wel de broek die daarbij hoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Cavaliers het volgende:
Die zwarte broekjes van Grunn, de gruwel.
Hoogwerkergodquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Die malloot in de hoogwerker is er dit jaar ook weer bij. Dat jullie het weten.
Dat vind ik echt fantastisch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Normale thuisbroek zal wel wit zijn, maar GAE speelt al met een wit broekje, dus dat mag niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Raar dat ze niet het uitshirt aanhebben maar wel de broek die daarbij hoort.
Kan iemand die walrus in dat gele hesje af en toe nat gooien, hij kan niet zolang op het droge leven namelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Neem nooit je werk mee naar het stadion.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 10-08-2014 om 14:37:38De laatste competitiezege van Ajax tegen Vitesse is alweer 826 dagen geleden. Sindsdien: één gelijkspel, drie nederlagen. #ajavit reageer retweet
Nee, inderdaad. Jij komt toch ook niet met 2 volle tassen boodschappen in de kuip?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem nooit je werk mee naar het stadion.
Je kan een spelt horen vallen . Lijkt net een vriendschappelijke wedstrijd zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze voor de lol dachten dat Ajax ook maar een neuk gaf om het meezingen van 410?
Dat begrijp ik wel, maar waarom hebben ze het thuisshirt überhaupt aan? Het uitshirt is zwart-groen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normale thuisbroek zal wel wit zijn, maar GAE speelt al met een wit broekje, dus dat mag niet.
xdtwitter:iiSTIJNN twitterde op zondag 10-08-2014 om 14:38:08Foto van #Etoo / #EtooComeToAjax !! / #arena / @setoo9 http://t.co/fQHFSMeard reageer retweet
Doe ik ook altijd, verkrachting is gewoon niet mijn stijlquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Gramulanion komt pas als er gescoord wordt. Je verwacht het niet.
Dan komt die dus nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Gramulanion komt pas als er gescoord wordt. Je verwacht het niet.
Kut Stijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
xdtwitter:iiSTIJNN twitterde op zondag 10-08-2014 om 14:38:08Foto van #Etoo / #EtooComeToAjax !! / #arena / @setoo9 http://t.co/fQHFSMeard reageer retweet
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, verkrachting is gewoon niet mijn stijlIk geef deze grap een 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haven .. 2 tassen boodschappen.. ik snap hem niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Jij komt toch ook niet met 2 volle tassen boodschappen in de kuip?
Worden gewoon weer kampioen, helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef satecl het volgende:
Ajax komt weer goed weg. Wat een matig elftal hebben die zeg. Degradatievoetbal.
Zo ontzettend slecht dat ik er nog om moet lachen ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, verkrachting is gewoon niet mijn stijlMan, man, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast heeft toch niets te melden. Schopt open deuren in:quote:
Nee jou'n posts zijn leuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast heeft toch niets te melden. Schopt open deuren in:
-Oei
-Bijna mis
-Doelpunt
-Ajax ontsnapt
Alsof wij die wedstrijd zelf niet kijken.
Maar gelukkig voeg jij wel ontzettend veel toe in dit topic. Als we jou toch niet hadden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Oei
-Bijna mis
-Doelpunt
-Ajax ontsnapt
Ok man, okquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Oei
-Bijna mis
-Doelpunt
-Ajax ontsnapt
Je vergeetquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Oei
-Bijna mis
-Doelpunt
-Ajax ontsnapt
Zijn calimero plaatje staat nog wel in de OPquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Oei
-Bijna mis
-Doelpunt
-Ajax ontsnapt
Nee, jouw lul verhaal dat je zogenaamd als 11-jarige bij de Cavaliers bent geweest en nooit meer fan af bent. Je bent gewoon fan omdat LeBron er toen al speelde.quote:
Klopt, daarom was ik daarna ook voor Miami.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, jouw lul verhaal dat je zogenaamd als 11-jarige bij de Cavaliers bent geweest en nooit meer fan af bent. Je bent gewoon fan omdat LeBron er toen al speelde.
Ken je VI klassiekers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf is jou'n .. dat heb je net zelf verzonnen volgens mij
Jij bent echt een dorpsgek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, jouw lul verhaal dat je zogenaamd als 11-jarige bij de Cavaliers bent geweest en nooit meer fan af bent. Je bent gewoon fan omdat LeBron er toen al speelde.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, daarom was ik daarna ook voor Miami.
Oh, wacht..
Ik hoor het wel vaker hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf is jou'n .. dat heb je net zelf verzonnen volgens mij
ach die pech kun je hebben tegen feyenoord, die hebben nog wel eens de scheids omgekocht hequote:
Die ging niet over mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat raar weer dat je de andere zin niet quote.
Is het veld zo slecht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt een speld horen vallen in de Arena.
Moet jij niet naar die demonstratie in de Schilderswijk toe danquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn tv weer aanzetten. Mijn frustratie is weggezakt.
Einde bericht
knkbquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach die pech kun je hebben tegen feyenoord, die hebben nog wel eens de scheids omgekocht he
Nee, toen kon je het tijdelijk niet hebben dat LeBron stiekem wegging. En hem maar bent gaan haten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, daarom was ik daarna ook voor Miami.
Oh, wacht..
Je kletst uit je nek. What else is new?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, toen kon je het tijdelijk niet hebben dat LeBron stiekem wegging. En hem maar bent gaan haten.
Eet je croissantje maar op die wordt koud.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek. What else is new?
Groningenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil Van Looi ontslagen zien als Groningensupporter?
Log uit, want dit begint een beetje chanant te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eet je croissantje maar op die wordt koud.
Even centraal jongens. De wedstrijd is nog bezigquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Log uit, want dit begint een beetje chanant te worden.
Pak je kloonaccount er maar bij dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Log uit, want dit begint een beetje chanant te worden.
Ik volg dit bevel pas op als er een vocaroo van wordt gepost.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even centraal jongens. De wedstrijd is nog bezig
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdCquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik volg dit bevel pas op als er een vocaroo van wordt gepost.
Kishna geilers zijn wel in een keer stil zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:53 schreef Karelnoord het volgende:
Kishna grootste eigen talent uit de Ajax Jeugd op leiding,
Mwa, daar doe je Bazoer te kort mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:53 schreef Karelnoord het volgende:
Kishna grootste eigen talent uit de Ajax Jeugd op leiding,
En Meleg.quote:
Riedewald?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
na je geweldige debuut compleet inkakken
bij wie heb ik dit eerder gezien
Goed dat je daar blijdschap uit weet te halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat de beste speler in de ajax jeugd uit de PSV jeugd komt
*wordtquote:
Doe niet zo overspannen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al die jochies die zich hiermee bezig houden moeten ze eruit tyfen.
Boetius en Vilhena.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Karelnoord het volgende:
Ajax beste jeugdopleiding van Europa![]()
![]()
.
Het seizoen is weer begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Mani, maar al die opgetutte prima donna's van tegenwoordig. Daar heb ik helemaal niets mee!quote:
Locadiaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
had eigenlijk verwacht, elke ajaciedquote:
Wat kijkt die jongen toch intelligent uit zijn ogen.quote:
is idd swag, doen dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Is dit in? Morgen even naar de kapper.
ajax mist blindquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat speelt Ajax weer slecht trouwens...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat speelt GRONINGEN weer slecht trouwens...
Labyadquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Labyad, was echt een goede keuze om naar Portugal te gaan.
Dat sowieso, speelt in een beter team dan PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tja, voor zijn carriere wellicht niet maar wel financiel onafhankelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso, speelt in een beter team dan PSV.
Zo, nou en of. Spelen niet eens Europees. Wereldelftal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso, speelt in een beter team dan PSV.
Jij bent het ook Labyzat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Ik kijk geen voetbal meer vandaag.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, nou en of. Spelen niet eens Europees. Wereldelftal.
Okee manquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Ik kijk geen voetbal meer vandaag.
niggerkappertje uit vladikavkazquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Is dit in? Morgen even naar de kapper.
Vertel, waar zijn ze er beter op geworden? Ik kan me overigens wel voorstellen dat je ze nu als titelkandidaat ziet nu ze Kruijswijk in het elftal hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze niet beter nu. Logisch.
Goede tegenargumenten wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze niet beter nu. Logisch.
PSV vooral slechter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
Vertel, waar zijn ze er beter op geworden?
Pizza met Milik wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Milik maakt vooralsnog geen denderende indruk op mij.
wel een flitsendequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Milik maakt vooralsnog geen denderende indruk op mij.
Je hebt niet eens baardgroeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat het mij wel staat. Vooral zo'n rood baardje.
Omdat Rekik weg is?quote:
Inderdaad, ik leg uit dat z'n argument niet van toepassing is op de huidige kwaliteit.quote:
Zeker kijk maar naar zijn bankrekening.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede tegenargumenten wel.GGMM 1, Davy 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 posts en nog steeds heb je geen argument.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg uit dat z'n argument niet van toepassing is op de huidige kwaliteit.
Ben blij dat jij het ook kan volgen dit keer.
Ho ho ho.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Groby het volgende:
lindgrenkrijg stikstoflasers in je ogen ofzo
Stel we winnen weer 4 wedstrijden op rij met gemiddelde 3+ goals.. dan is het alweer feest met de illusiesquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
PSV is beter dan vorig jaar. Worden tweede.
Mwa, zag daarvoor ook alleen maar onzin uit je komen, maar er is in ieder geval een beetje zelfreflectie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 posts en nog steeds heb je geen argument.
Met Park is na Depay gewoon de beste speler weg hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het verlies van Zanka en van Ooijen valt inderdaad niet op te vangen.
ajax domineertquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Eerste half uur gemist, is het wat?
Achter elke zinquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, zag daarvoor ook alleen maar onzin uit je komen, maar er is in ieder geval een beetje zelfreflectie.
Ajax krijgt voetballes, dus ja: het is wat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Eerste half uur gemist, is het wat?
Uh, oke.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achter elke zinmaakt het nog niet waar trouwens.
Die mis je wel een beetje ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Park is na Depay gewoon de beste speler weg hoor.
Ja, mooi niet. We hebben Schaars en Hiljemark nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Park is na Depay gewoon de beste speler weg hoor.
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax krijgt voetballes, dus ja: het is wat.
LeChoke?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax krijgt voetballes, dus ja: het is wat.
Pietje leest ondertussen de Griezelbusquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef marcodej het volgende:
Een Eredivisiewedstrijd is een mooie reden om een boek te lezen.
Jij kan alles hebben. Maar ik zou het je toch afraden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat het mij wel staat. Vooral zo'n rood baardje.
Ik heb geen Pirlo baardgroei helaas, maar van Royston en Kishna kan ik nog wel winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet eens baardgroei
Of ben ik de enige die dat niet heeft?
Haha okequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik mag geen dingen over LeBron zeggen, anders word die dorpsidioot van een Zipportal boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |