Ken je VI klassiekers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf is jou'n .. dat heb je net zelf verzonnen volgens mij
Jij bent echt een dorpsgek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, jouw lul verhaal dat je zogenaamd als 11-jarige bij de Cavaliers bent geweest en nooit meer fan af bent. Je bent gewoon fan omdat LeBron er toen al speelde.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, daarom was ik daarna ook voor Miami.
Oh, wacht..
Ik hoor het wel vaker hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf is jou'n .. dat heb je net zelf verzonnen volgens mij
ach die pech kun je hebben tegen feyenoord, die hebben nog wel eens de scheids omgekocht hequote:
Die ging niet over mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat raar weer dat je de andere zin niet quote.
Is het veld zo slecht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt een speld horen vallen in de Arena.
Moet jij niet naar die demonstratie in de Schilderswijk toe danquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn tv weer aanzetten. Mijn frustratie is weggezakt.
Einde bericht
knkbquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach die pech kun je hebben tegen feyenoord, die hebben nog wel eens de scheids omgekocht he
Nee, toen kon je het tijdelijk niet hebben dat LeBron stiekem wegging. En hem maar bent gaan haten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, daarom was ik daarna ook voor Miami.
Oh, wacht..
Je kletst uit je nek. What else is new?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, toen kon je het tijdelijk niet hebben dat LeBron stiekem wegging. En hem maar bent gaan haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |