Vertel, waar zijn ze er beter op geworden? Ik kan me overigens wel voorstellen dat je ze nu als titelkandidaat ziet nu ze Kruijswijk in het elftal hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze niet beter nu. Logisch.
Goede tegenargumenten wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze niet beter nu. Logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV vooral slechter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
Vertel, waar zijn ze er beter op geworden?
Pizza met Milik wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Milik maakt vooralsnog geen denderende indruk op mij.
wel een flitsendequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Milik maakt vooralsnog geen denderende indruk op mij.
Je hebt niet eens baardgroeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat het mij wel staat. Vooral zo'n rood baardje.
Omdat Rekik weg is?quote:
Inderdaad, ik leg uit dat z'n argument niet van toepassing is op de huidige kwaliteit.quote:
Zeker kijk maar naar zijn bankrekening.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Labyad, was echt een goede keuze om naar Portugal te gaan.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede tegenargumenten wel.GGMM 1, Davy 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 posts en nog steeds heb je geen argument.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg uit dat z'n argument niet van toepassing is op de huidige kwaliteit.
Ben blij dat jij het ook kan volgen dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |