Boetius en Vilhena.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
na je geweldige debuut compleet inkakken
bij wie heb ik dit eerder gezien
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Karelnoord het volgende:
Ajax beste jeugdopleiding van Europa![]()
![]()
.
Het seizoen is weer begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Mani, maar al die opgetutte prima donna's van tegenwoordig. Daar heb ik helemaal niets mee!quote:
Locadiaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
na je geweldige debuut compleet inkakken
bij wie heb ik dit eerder gezien
had eigenlijk verwacht, elke ajaciedquote:
Wat kijkt die jongen toch intelligent uit zijn ogen.quote:
is idd swag, doen dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Is dit in? Morgen even naar de kapper.
ajax mist blindquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat speelt Ajax weer slecht trouwens...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat speelt GRONINGEN weer slecht trouwens...
Labyadquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Labyad, was echt een goede keuze om naar Portugal te gaan.
Dat sowieso, speelt in een beter team dan PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tja, voor zijn carriere wellicht niet maar wel financiel onafhankelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso, speelt in een beter team dan PSV.
Zo, nou en of. Spelen niet eens Europees. Wereldelftal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso, speelt in een beter team dan PSV.
Jij bent het ook Labyzat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Ik kijk geen voetbal meer vandaag.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, nou en of. Spelen niet eens Europees. Wereldelftal.
Okee manquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Ik kijk geen voetbal meer vandaag.
niggerkappertje uit vladikavkazquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Is dit in? Morgen even naar de kapper.
Vertel, waar zijn ze er beter op geworden? Ik kan me overigens wel voorstellen dat je ze nu als titelkandidaat ziet nu ze Kruijswijk in het elftal hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze niet beter nu. Logisch.
Goede tegenargumenten wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze niet beter nu. Logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV vooral slechter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
Vertel, waar zijn ze er beter op geworden?
Pizza met Milik wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Milik maakt vooralsnog geen denderende indruk op mij.
wel een flitsendequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Milik maakt vooralsnog geen denderende indruk op mij.
Je hebt niet eens baardgroeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat het mij wel staat. Vooral zo'n rood baardje.
Omdat Rekik weg is?quote:
Inderdaad, ik leg uit dat z'n argument niet van toepassing is op de huidige kwaliteit.quote:
Zeker kijk maar naar zijn bankrekening.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede tegenargumenten wel.GGMM 1, Davy 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 posts en nog steeds heb je geen argument.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg uit dat z'n argument niet van toepassing is op de huidige kwaliteit.
Ben blij dat jij het ook kan volgen dit keer.
Ho ho ho.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Groby het volgende:
lindgrenkrijg stikstoflasers in je ogen ofzo
Stel we winnen weer 4 wedstrijden op rij met gemiddelde 3+ goals.. dan is het alweer feest met de illusiesquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
PSV is beter dan vorig jaar. Worden tweede.
Mwa, zag daarvoor ook alleen maar onzin uit je komen, maar er is in ieder geval een beetje zelfreflectie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 posts en nog steeds heb je geen argument.
Met Park is na Depay gewoon de beste speler weg hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het verlies van Zanka en van Ooijen valt inderdaad niet op te vangen.
ajax domineertquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Eerste half uur gemist, is het wat?
Achter elke zinquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, zag daarvoor ook alleen maar onzin uit je komen, maar er is in ieder geval een beetje zelfreflectie.
Ajax krijgt voetballes, dus ja: het is wat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Eerste half uur gemist, is het wat?
Uh, oke.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achter elke zinmaakt het nog niet waar trouwens.
Die mis je wel een beetje ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Park is na Depay gewoon de beste speler weg hoor.
Ja, mooi niet. We hebben Schaars en Hiljemark nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Park is na Depay gewoon de beste speler weg hoor.
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax krijgt voetballes, dus ja: het is wat.
LeChoke?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax krijgt voetballes, dus ja: het is wat.
Pietje leest ondertussen de Griezelbusquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef marcodej het volgende:
Een Eredivisiewedstrijd is een mooie reden om een boek te lezen.
Jij kan alles hebben. Maar ik zou het je toch afraden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat het mij wel staat. Vooral zo'n rood baardje.
Ik heb geen Pirlo baardgroei helaas, maar van Royston en Kishna kan ik nog wel winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet eens baardgroei
Of ben ik de enige die dat niet heeft?
Haha okequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik mag geen dingen over LeBron zeggen, anders word die dorpsidioot van een Zipportal boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |