Het nieuwe Twente.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit Feyenoord is toch wel de grootste kanshebber op de titel. Hele wedstrijd zie je ons niet en dan toch toeslaan. FC Spook. Ik heb m'n stoel vast klaargezet op de Coolsingelt.
deze man weetquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
nog 33 van zulke wedstrijden en je bent kampioen
Je bent 4 keer op rij kampioen geworden, ga weg met je smoesjes om je in te dekkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Ajax als hofleverancier van het Nederlands elftal zo benadeeld wordt eigenlijk.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent 4 keer op rij kampioen geworden
Huh?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
ga weg met je smoesjes om je in te dekken
Ik mis Hateboergod.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Om mijn goede vrienden Johannes en Paxcon te steunen. Die nummer 23 is overigens niet zo best, heb ik begrepen. Van Nieff linksback.
Het klopt wel dat het WK en de competitie vrij kort op elkaar zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent 4 keer op rij kampioen geworden, ga weg met je smoesjes om je in te dekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |