Ik wist het, die dingen zouden eens op het westen af komen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Drugshond het volgende:
Goed, dit gaat hem dus worden
[ afbeelding ]
Nog niet te zien op lightningmaps.org maar het vlekje is er.
En nee dit is geen M$paint.
denk eerder die streep linksquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik al eerder zei vandaag: Altijd weer het oostenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef marcel-o het volgende:
maar als k die vlek met n noodvaart zie bewegen, gaat die dus weer mooi het oosten bezoeken
(Zuid)Oostenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vandaag: Altijd weer het oosten
zuidquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vandaag: Altijd weer het oosten
quote:
quote:
Ik met mijn voorspellende gavenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Altijd weer Limburg
Dit mag later gequote worden
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er binnen deze twee delen nou in Zeeland?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hier in Eindhoven wel goed zit.
Veghel ook een kwartier geleden;quote:
oh wow.. iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef Resistor het volgende:
Het echte werk moet nog komen als ik de EU radar mag geloven. En dan heb ik het niet over het lijntje wat nu van de Noordzee tot in Frankrijk loopt, maar over dat lijntje wat daar nog achter zit, nu nog boven Engeland.
De randstad en noodweer, geloof je het zelf?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh wow.. iddwordt dat niet door de zee verziekt? of juist niet? dat koerst wel keihard naar de randstad hier
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De randstad en noodweer, geloof je het zelf?
Dat is Den Haag, Rutte is daar langs geweest met zijn eindeloze gezeik.quote:
A'Dam Zuid-WTC.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat is Den Haag, Rutte is daar langs geweest met zijn eindeloze gezeik.
Geen noodweer.
Amsterdam heeft de meest verschrikkelijke afwatering op aarde, Amsterdam staat minstens 2 keer per jaar onder waterquote:
Ik denk dat de relatief warme Noordzee er zelfs nog wat energie aan gaat geven. Waarom ik dat denk weet ik niet, is zomaar een gedachte. Maar binnen nu en een aantal uur zullen we het weten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh wow.. iddwordt dat niet door de zee verziekt? of juist niet? dat koerst wel keihard naar de randstad hier
Dat Is Dan Nog twintig Keer Te Weinigquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amsterdam heeft de meest verschrikkelijke afwatering op aarde, Amsterdam staat minstens 2 keer per jaar onder water
Welk ding en welke app?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef marcel-o het volgende:
dat ding wordt echt huge
mobiel geeft ondertussen 1001.6hPa aan![]()
ben benieuwd of ie onder de 1000 gaat komen
Amsterdam...Den Haag...ik wil in allebei die steden niet komenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat Is Dan Nog twintig Keer Te Weinig
Galaxy S4, heeft barometer/humid chip er inquote:
Echt waar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Galaxy S4, heeft barometer/humid chip er in
oh. en btw
[ afbeelding ]
whehequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik kom ook van alles te weten over mijn mobiel
997,5quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehe
https://play.google.com/s(...)roid.galaxys4sensors
ondertussen 1001.8
Weet niet wat je zuidwest vindt, maar hier regent het al een uur of 4 bijna onafgebroken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woehoe, ik heb wel 3 regendruppels gezien vandaag.........
Dit was weer alles voor zuidwest Nederland?
Ik heb alleen in het forepark tijdens de wedstrijd wat regen gezien, misschien een half uurtje bij elkaar. Toen ik terug naar huis reed was het constant droog op wat gemiezer na...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet niet wat je zuidwest vindt, maar hier regent het al een uur of 4 bijna onafgebroken.
Kijk eens wat er boven engeland hangt en hierheen draaitquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:12 schreef quirina het volgende:
Volgens weatherpro grote kans op level 2 onweer.
Ziet er niet naar uit.
DKV hetzelfde verhaal; tot nu toe valt het met het voorspelde noodweer wel mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:45 schreef twisted het volgende:
hier ook ff veel regen, maar geen omweer (heerenveen)
Die hebben moeten zwemmen dus nat waren ze toch al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Het regent enorm en voor mijn huis komen triatlon lopers langs
Goed punt, maar grappig is het welquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die hebben moeten zwemmen dus nat waren ze toch al.
In Twente een zonnig/bewolkte dag die aan de zomer doet denken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een druilerige dag die aan de herfst doet denken. Meer is het niet.
Omweer...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:45 schreef twisted het volgende:
hier ook ff veel regen, maar geen omweer (heerenveen)
Het werd net wel even iets donkerder en de wind is wat aangetrokken. Maar verder nog steeds een lekker zonnetje en een prima temperatuurquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Twente een zonnig/bewolkte dag die aan de zomer doet denken.Geen Bertha dus, maar ook niets te klagen.
Zijn meegevoerd met de wind.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... de route loopt hier helemaal niet... stomme triathlonlopers
Ze zijn waarschijnlijk naar rechts gegaan op een plek waar ze naar links moesten, die route is ook korterquote:
Dat soberso.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omweer...Wordt dat de nieuwe chanant en hont???
Limburg ook, zonnetje, wolkje, niet te warm niet te koud maar code geel voor onze buurt tot nu toe niet neequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
In Twente een zonnig/bewolkte dag die aan de zomer doet denken.Geen Bertha dus, maar ook niets te klagen.
De halve buurt is het met je eens, ruik hier minstens 4 verschilende bbq'squote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in Noord-Limburg is het eigenlijk nog steeds mooi weer. Beetje wind, maar niet noemenswaardig.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk naar rechts gegaan op een plek waar ze naar links moesten, die route is ook korter
Hier ook(maar dan aan de goeie kant vd Maas)quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in Noord-Limburg is het eigenlijk nog steeds mooi weer. Beetje wind, maar niet noemenswaardig.
Ik zit aan dezelfde kant hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hier ook(maar dan aan de goeie kant vd Maas)![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Drassss het volgende:
Mooie pit boven Antwerpen die nu richting Breda/Tilburg/Eindhoven trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |