SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme. Wissels heeft Den Haag niet.
Misschien kan je buitenspel ook nog even uitleggen, zelfs de beste spitsen hebben daar moeite mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die lijnen bij de doelen is het strafschopgebied.
Door wie dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alberg uit de wedstrijd geschopt
Tenks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die lijnen bij de doelen is het strafschopgebied.
Hoe heet deze sport eigenlijk?quote:
Soccerquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heet deze sport eigenlijk?
Calcioquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heet deze sport eigenlijk?
Mag die Higler eigenlijk ook nog fluiten dit seizoenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
En dan Manu geen rood geven hahha. Wat een slechte scheids is het toch ook
Floot gisteren Heracles Heracles - AZ.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag die Higler eigenlijk ook nog fluiten dit seizoen![]()
gisteren toch AZ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag die Higler eigenlijk ook nog fluiten dit seizoen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Floot gisteren Heracles Heracles - AZ.
Dat is echt met afstand de slechtste scheidsrechter in de Eredivisie namelijkquote:
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef RvLaak het volgende:
Hield hij die Feyenoorder nou vast of niet? Kon het niet duidelijk zien.
al een aantal seizoenen eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord heeft gewoon bijna Ajax-achtig geluk, bizar dit
Lucky Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord heeft gewoon bijna Ajax-achtig geluk, bizar dit
jullie hadden al met 10 moeten staanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef satecl het volgende:
Den Haag gewoon als geheel schorsen. Smerige mannetjes.
Had rood moeten zijn,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef theodoor9 het volgende:
Tackel met 2 benen is toch gewoon altijd minimaal geel
kklulquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je uit Dordrecht komt support je FC Dordrecht
Zijn 2 benen zaten tegen de grond aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:15 schreef theodoor9 het volgende:
Tackel met 2 benen is toch gewoon altijd minimaal geel
Bedank de scheids er maar voorquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Ondertussen is het wel een kut-wedstrijd.
Hij is veel beter dan Depay, dat weten we al jaren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vind jij die Boëtius ook zo goed spelen? Duidelijk beter dan Depay.
Twee benen op de enkels of op de knieën, maakt dat veel uit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zijn 2 benen zaten tegen de grond aan.
En het ene been lag voor de ander.
was niet op de enkels of de knieën.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Twee benen op de enkels of op de knieën, maakt dat veel uit?
Hij komt in met twee benen vooruit, dan is het gewoon geel. Simpel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
was niet op de enkels of de knieën.
Gras is groen,quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Mathijsen de laatste wedstrijden zeer zwak.
Fluiten voor overtredingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck doet die scheids allemaal
Niet veel goeds iigquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck doet die scheids allemaal
Niks aan de hand joh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Fluiten voor overtredingen.
Vrienden ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Dafuq doet die Juve vlag bij ADO![]()
Ik ben spontaan voor Feyenoord nu!
In Den Haag hebben ze er verstand van. Juvequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Supporters van ADO en Juve hebben al vijfentwintig jaar een vriendschappelijke band. Bij Juve hangt ook altijd een ADO-vlagquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Wat een dramatische opstelling weer.quote:
okequote:
Jezus. Als dat maar goed gaat.quote:
De WK-gangers krijgen nog steeds rust dus.quote:
3, eerste Schet en Manu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Maar hoeveel correcte kaarten hebben we nou gezien? Volgens mij maar 1, die van Meijers
Klaassen als creatief brein, niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een dramatische opstelling weer.
Die eerste van Schet. Die tweede blijf ik bij dat het dom is van Schet en slim van Kongolo. Ehm.. die van Meijers idd. Manu had rood kunnen zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Maar hoeveel correcte kaarten hebben we nou gezien? Volgens mij maar 1, die van Meijers
Geen Eto'o?quote:
En voor welke club in Italie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Hmm... Die's heel moeilijk. Maar atm zou ik Makkelie zeggen. Zeker aangezien hij meer invloed op het verloop heeft gehad dan Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Wilskracht het volgende:
Wie is slechter Makkelie of Feyenoord?
Ligeonquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klaassen als creatief brein, niks mis mee.
Die zit op de tribunequote:
okequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef Cavaliers het volgende:
Kishna erin is leuk. Ik ben fan van Kishna.
Ik ben fan van Melegquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom speelt Eto'o niet?quote:
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef Cavaliers het volgende:
2e was onterecht, tenzij Makkelie daar een "kansrijke aanval" in zag. Dus 2 correcte kaarten...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die eerste van Schet. Die tweede blijf ik bij dat het dom is van Schet en slim van Kongolo. Ehm.. die van Meijers idd. Manu had rood kunnen zijn.
Het is inderdaad dom om mee te spelen als je weet dat Makkelie fluit maar daar gebeurde niks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die eerste van Schet. Die tweede blijf ik bij dat het dom is van Schet en slim van Kongolo. Ehm.. die van Meijers idd. Manu had rood kunnen zijn.
V/d Hoorn kan er ook niks vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Alleen Ligeon is een zwak punt bij Ajax, de rest kan wel voetballen. Of ze het vandaag gaan doen is een tweede.
Nee, ging duidelijk voor de bal. Geen intentie om de speler te raken imo. Terecht geelquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
In principe was die gele kaart voor die tweebenige sliding ook niet correct. Dat had rood moeten zijn.
Loopt wat teveel maar vond ik vorige week qua inzet wel het enige lichtpuntjequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
V/d Hoorn kan er ook niks van
En Viergever op VM vind ik ook niks
Prima speler, vd Hoorn. Goede verdediger en prima pass. Komt goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
V/d Hoorn kan er ook niks van
En Viergever op VM vind ik ook niks
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
In principe was die gele kaart voor die tweebenige sliding ook niet correct. Dat had rood moeten zijn.
Ja op het veld van FC Emmenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niks mis mee, over 2 jaar staat ie er.
Ik ben oprecht fan van Kishna, hij heeft wel iets.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Omdat je voor PSV bent. Ook ben je vrij cynisch de laatste tijd, stiekemerd.
Ik mag hopen dat er inzet is ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Loopt wat teveel maar vond ik vorige week qua inzet wel het enige lichtpuntje
Heeft af en toe een aardige lange bal, maar laat zich ook te vaak de kaas van het brood eten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima speler, vd Hoorn. Goede verdediger en prima pass. Komt goed.
Misschien moeten ze vaseline gaan verkopen in het stadion.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den haag wordt weer heerlijk genaaid. KNJB MAFFIA
Ajax zoekt uitdaging en probeert ieder jaar met een nog slechter elftal kampioen te worden.quote:
Hoewel ik daar blij mee ben, is het idd ernstig onterecht en vooral heel vreemd gezien de aard van de overtreding. Dit soort idiote overtredingen moeten ook achteraf nog aangepakt kunnen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Het debiele is dat Manu nu niet geschorst kan worden omdat het al beoordeeld is
heeft de rest tenminste nog een kansquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax zoekt uitdaging en probeert ieder jaar met een nog slechter elftal kampioen te worden.
Prima basis weer om de eigen helft te dominerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax zoekt uitdaging en probeert ieder jaar met een nog slechter elftal kampioen te worden.
Ben je er ook nu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vaseline gaan verkopen in het stadion.
Goede keuze natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben oprecht fan van Kishna, hij heeft wel iets.
Het gaat nog lukken ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het leuke is dat het nog lukt ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Yep, kan ook wel met die rommel die er bij de rest speelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je er ook nu?
Gaat toch nergens over dit pfff
Je kunt echter nog niet verwachten dat hij de ploeg op sleeptouw neemt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna is wel een lichtpuntje in deze Ajax basis.
Beetje jammer haha.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit lekker warm en droog op de bank.
Benieuwd wie er dan als vervanger van Blind komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Frank is Maduro niet gepolst en komt dus ook niet.
Gelukkig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Frank is Maduro niet gepolst en komt dus ook niet.
Dat sowieso niet, kan ook net zo gaan als Fischer vorig seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je kunt echter nog niet verwachten dat hij de ploeg op sleeptouw neemt.
Sarcasme?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind Makkelie wel een goede scheids vandaag. Fluit prima.
Die word gewoon overal aangeboden. Dus kan best dat hij binnenkort bij Feyenoord, Twente of Nac Breda speelt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Sowieso 1 wedstrijd. Domme overtredingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef n00b13 het volgende:
Kan de KNVB schet ook niet schorsen voor de volgende wedstrijd?
Heel leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Collide het volgende:
[..]
Die word gewoon overal aangeboden. Dus kan best dat hij binnenkort bij Feyenoord, Twente of Nac Breda speelt.
Ik kan deze grappen niet op prijs stellenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Hij had Zuiverloon ook nog wel geel kunnen geven voor die overtreding rand 16 op Manu maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan deze grappen niet op prijs stellen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een geweldige kolere neus ja. Opbokken.
Eerlijk is eerlijk, geweldige trainer. Tijd dat hij een transfer maakt... Bij Ajax weg...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij wil per sé Champions League spelen dus Brands lult gewoon uit zijn nek. Al zal hij heus bij meer CL deelnemers aangeboden zijn ja. Maargoed voorlopig zit hij in de ArenA vanmiddag en dat zal niet voor niks zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Voorlopig word hij bij meer clubs aangeboden.
Die gaat ook gewoon komen, en word als een messias behandeld, heerlijk hoe dat scheve gezichten gaat opleveren, met een nog schever salarishuis.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef RvLaak het volgende:
De Boer praat alsof er al contracten zijn getekend
Manu werd daar ook echt weer niet aangeraakt ook. Ik zit hier echt serieus hardop te kankeren. Gelukkig heeft Eredivisie live genoeg aandacht voor de mogelijke komst van Eto'oquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had Zuiverloon ook nog wel geel kunnen geven voor die overtreding rand 16 op Manu maar je kan niet alles hebben.
En dat voor een (in topsport termen) bejaarde man...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat ook gewoon komen, en word als een messias behandeld, heerlijk hoe dat scheve gezichten gaat opleveren, met een nog schever salarishuis.
Die de afgelopen seizoenen (!) maar matige statistieken heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat voor een (in topsport termen) bejaarde man...
Dat had Pelle ook... Iedereen Feyenoord uitlachen (fans incluis)...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die de afgelopen seizoenen (!) maar matige statistieken heeft.
Je bent een beetje chagrijnig de laatste dagen LRquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manu werd daar ook echt weer niet aangeraakt ook. Ik zit hier echt serieus hardop te kankeren. Gelukkig heeft Eredivisie live genoeg aandacht voor de mogelijke komst van Eto'o
Wie geeft er wat om godverdomme Eto'o
ik zie het jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat ook gewoon komen, en word als een messias behandeld, heerlijk hoe dat scheve gezichten gaat opleveren.
Maar Pelle is baas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat had Pelle ook... Iedereen Feyenoord uitlachen (fans incluis)...
Jij kent de precieze eisen van Eto'o blijkbaar. Vertel ons meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Hij wil per sé Champions League spelen dus Brands lult gewoon uit zijn nek. Al zal hij heus bij meer CL deelnemers aangeboden zijn ja. Maargoed voorlopig zit hij in de ArenA vanmiddag en dat zal niet voor niks zijn.
En dat baseer je op? Er is zat info te vinden dat hij per sé CL wil spelen. Maar leuke poging van je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kent de precieze eisen van Eto'o blijkbaar. Vertel ons meer.
Bron?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Er is zat info te vinden dat hij per sé CL wil spelen. Maar leuke poging van je.
Als je per se CL wil spelen, waarom kom je dan kijken in Nederland?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Er is zat info te vinden dat hij per sé CL wil spelen. Maar leuke poging van je.
Dus hij wilt liever verliezen in CL dan winnen in de EL?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ajax schijnt CL te spelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je per se CL wil spelen, waarom kom je dan kijken in Nederland?
Met een paar miljoen salaris. Laat 'm maar lekker wegblijven, laat ie z'n zakken maar ergens anders vullen. Heeft sowieso het niveau niet meer om beslissend te zijn voor Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
bedankt ggimmquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet waar je op zinspeelt.
* GGMM pakt tyrion stevig vast
Alsof er ook nog maar 1 Nederlandse club actief is na de winter in Europaquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef Collide het volgende:
[..]
Dus hij wilt liever verliezen in CL dan winnen in de EL?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ook. Hopen dat Eto'o het op kan brengen om 90 minuten te blijven zitten.
Af en toe wat bromance moet kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet waar je op zinspeelt.
* GGMM pakt tyrion stevig vast
Ik had ze graag alle 5 gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie 2 toekomstige barca spelers staan erin, wat is er mis mee?
Feyenoord speelt met 11 man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft het nog moeilijk met 10 man
Dat mag je vinden maar dat is een ander verhaal. Ik had het puur over CL.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een paar miljoen salaris. Laat 'm maar lekker wegblijven, laat ie z'n zakken maar ergens anders vullen. Heeft sowieso het niveau niet meer om beslissend te zijn voor Ajax.
Haha lachequote:
Die Wallace schijnt wel een goede te zijn.twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:17:46Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Wallace, Kashia, VdHeijden, Kruiswijk, Pröpper, Leerdam, Vejinovic, Labyad, Vako, Traore #ajavit reageer retweet
Maar ze eindigen in de top 2 héquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich best een prima team. Missen alleen een echte topper.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Die Wallace schijnt wel een goede te zijn.twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:17:46Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Wallace, Kashia, VdHeijden, Kruiswijk, Pröpper, Leerdam, Vejinovic, Labyad, Vako, Traore #ajavit reageer retweet
Maar wat moeten ze nu weer met Kruiswijk
Die staan in de winter 28 punten voor, om het vervolgens weer weg te choken in de tweede seizoenshelft. Want zo rolt Sliske.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha. Halve finale dit jaar denk ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Alsof er ook nog maar 1 Nederlandse club actief is na de winter in Europa
Dat laatste betwijfel ik maar voor de rest heb je wel gelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een paar miljoen salaris. Laat 'm maar lekker wegblijven, laat ie z'n zakken maar ergens anders vullen. Heeft sowieso het niveau niet meer om beslissend te zijn voor Ajax.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die staan in de winter 28 punten voor, om het vervolgens weer weg te choken in de tweede seizoenshelft. Want zo rolt Sliske.
Vorig seizoen heeft hij ook al 120 posts gewijd aan het lachen dat mensen dachten dat Feyenoord boven PSV zou eindigen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Het is niet alsof de concurrentie nou zo sterk is
Toekomstvisiequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij ook al 120 posts gewijd aan het lachen dat mensen dachten dat Feyenoord boven PSV zou eindigen.
Meen je dit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik vind Boetius wel een goeie wedstrijd spelen.
Bosz op de bank bij Vitessetwitter:AFCAjax twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:31:13Wissels Vitesse: Room, Diks, Achenteh, Bosz, Oliinyk, Djurdjevic, Dauda. #ajavit reageer retweet
Als je na deze afgelopen 6 jaar nog geen realist bent geworden wat betreft psv, dan word je het nooit meer..quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij ook al 120 posts gewijd aan het lachen dat mensen dachten dat Feyenoord boven PSV zou eindigen.
Komt omdat ADO met 10 speelt, dan zijn ze even goed als Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:43 schreef Pedroso het volgende:
Het is naar een bedenkelijk niveau afgezakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |