Fluiten voor overtredingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck doet die scheids allemaal
Niet veel goeds iigquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck doet die scheids allemaal
Niks aan de hand joh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Fluiten voor overtredingen.
Vrienden ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Dafuq doet die Juve vlag bij ADO![]()
Ik ben spontaan voor Feyenoord nu!
In Den Haag hebben ze er verstand van. Juvequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Supporters van ADO en Juve hebben al vijfentwintig jaar een vriendschappelijke band. Bij Juve hangt ook altijd een ADO-vlagquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Wat een dramatische opstelling weer.quote:
okequote:
Jezus. Als dat maar goed gaat.quote:
De WK-gangers krijgen nog steeds rust dus.quote:
3, eerste Schet en Manu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Maar hoeveel correcte kaarten hebben we nou gezien? Volgens mij maar 1, die van Meijers
Klaassen als creatief brein, niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een dramatische opstelling weer.
Die eerste van Schet. Die tweede blijf ik bij dat het dom is van Schet en slim van Kongolo. Ehm.. die van Meijers idd. Manu had rood kunnen zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Maar hoeveel correcte kaarten hebben we nou gezien? Volgens mij maar 1, die van Meijers
Geen Eto'o?quote:
En voor welke club in Italie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Aiciu het volgende:
Hmm... Die's heel moeilijk. Maar atm zou ik Makkelie zeggen. Zeker aangezien hij meer invloed op het verloop heeft gehad dan Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Wilskracht het volgende:
Wie is slechter Makkelie of Feyenoord?
Ligeonquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klaassen als creatief brein, niks mis mee.
Die zit op de tribunequote:
okequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef Cavaliers het volgende:
Kishna erin is leuk. Ik ben fan van Kishna.
Ik ben fan van Melegquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef Cavaliers het volgende:
Kishna erin is leuk. Ik ben fan van Kishna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |