Die word gewoon overal aangeboden. Dus kan best dat hij binnenkort bij Feyenoord, Twente of Nac Breda speelt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind Makkelie wel een goede scheids vandaag. Fluit prima.
Sowieso 1 wedstrijd. Domme overtredingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef n00b13 het volgende:
Kan de KNVB schet ook niet schorsen voor de volgende wedstrijd?
Heel leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Collide het volgende:
[..]
Die word gewoon overal aangeboden. Dus kan best dat hij binnenkort bij Feyenoord, Twente of Nac Breda speelt.
Ik kan deze grappen niet op prijs stellenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Hij had Zuiverloon ook nog wel geel kunnen geven voor die overtreding rand 16 op Manu maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan deze grappen niet op prijs stellen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een geweldige kolere neus ja. Opbokken.
Eerlijk is eerlijk, geweldige trainer. Tijd dat hij een transfer maakt... Bij Ajax weg...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij wil per sé Champions League spelen dus Brands lult gewoon uit zijn nek. Al zal hij heus bij meer CL deelnemers aangeboden zijn ja. Maargoed voorlopig zit hij in de ArenA vanmiddag en dat zal niet voor niks zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Voorlopig word hij bij meer clubs aangeboden.
Die gaat ook gewoon komen, en word als een messias behandeld, heerlijk hoe dat scheve gezichten gaat opleveren, met een nog schever salarishuis.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef RvLaak het volgende:
De Boer praat alsof er al contracten zijn getekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |