heeft de rest tenminste nog een kansquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax zoekt uitdaging en probeert ieder jaar met een nog slechter elftal kampioen te worden.
Prima basis weer om de eigen helft te dominerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax zoekt uitdaging en probeert ieder jaar met een nog slechter elftal kampioen te worden.
Ben je er ook nu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vaseline gaan verkopen in het stadion.
Goede keuze natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben oprecht fan van Kishna, hij heeft wel iets.
Het gaat nog lukken ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het leuke is dat het nog lukt ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Yep, kan ook wel met die rommel die er bij de rest speelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je er ook nu?
Gaat toch nergens over dit pfff
Je kunt echter nog niet verwachten dat hij de ploeg op sleeptouw neemt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna is wel een lichtpuntje in deze Ajax basis.
Beetje jammer haha.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit lekker warm en droog op de bank.
Benieuwd wie er dan als vervanger van Blind komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Frank is Maduro niet gepolst en komt dus ook niet.
Gelukkig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Frank is Maduro niet gepolst en komt dus ook niet.
Dat sowieso niet, kan ook net zo gaan als Fischer vorig seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je kunt echter nog niet verwachten dat hij de ploeg op sleeptouw neemt.
Sarcasme?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind Makkelie wel een goede scheids vandaag. Fluit prima.
Die word gewoon overal aangeboden. Dus kan best dat hij binnenkort bij Feyenoord, Twente of Nac Breda speelt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Sowieso 1 wedstrijd. Domme overtredingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef n00b13 het volgende:
Kan de KNVB schet ook niet schorsen voor de volgende wedstrijd?
Heel leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Collide het volgende:
[..]
Die word gewoon overal aangeboden. Dus kan best dat hij binnenkort bij Feyenoord, Twente of Nac Breda speelt.
Ik kan deze grappen niet op prijs stellenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |