Als je per se CL wil spelen, waarom kom je dan kijken in Nederland?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Er is zat info te vinden dat hij per sé CL wil spelen. Maar leuke poging van je.
Dus hij wilt liever verliezen in CL dan winnen in de EL?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Er is zat info te vinden dat hij per sé CL wil spelen. Maar leuke poging van je.
Ajax schijnt CL te spelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je per se CL wil spelen, waarom kom je dan kijken in Nederland?
Met een paar miljoen salaris. Laat 'm maar lekker wegblijven, laat ie z'n zakken maar ergens anders vullen. Heeft sowieso het niveau niet meer om beslissend te zijn voor Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
bedankt ggimmquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet waar je op zinspeelt.
* GGMM pakt tyrion stevig vast
Alsof er ook nog maar 1 Nederlandse club actief is na de winter in Europaquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef Collide het volgende:
[..]
Dus hij wilt liever verliezen in CL dan winnen in de EL?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ook. Hopen dat Eto'o het op kan brengen om 90 minuten te blijven zitten.
Af en toe wat bromance moet kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet waar je op zinspeelt.
* GGMM pakt tyrion stevig vast
Ik had ze graag alle 5 gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie 2 toekomstige barca spelers staan erin, wat is er mis mee?
Feyenoord speelt met 11 man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft het nog moeilijk met 10 man
Dat mag je vinden maar dat is een ander verhaal. Ik had het puur over CL.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een paar miljoen salaris. Laat 'm maar lekker wegblijven, laat ie z'n zakken maar ergens anders vullen. Heeft sowieso het niveau niet meer om beslissend te zijn voor Ajax.
Haha lachequote:
Die Wallace schijnt wel een goede te zijn.twitter:MijnVitesse twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:17:46Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Wallace, Kashia, VdHeijden, Kruiswijk, Pröpper, Leerdam, Vejinovic, Labyad, Vako, Traore #ajavit reageer retweet
Maar ze eindigen in de top 2 héquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |