Bedankt voor je medeleven, lulquote:
Dat is pure emotiequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Alle smiley's die jij teveel gebruikt hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga je dit nu bij ieder topic van mij doen, die binaire smiley-code?
Onmogelijk! Autisten hebben niet zoveel geen emoties.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven, lul
[..]
Dat is pure emotie![]()
Bohhh, die smileys verdubbelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je merkt het, ik heb emoties G. Of suggereer je nu dat ik geen autist ben?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Je had ze toch wel gekaratekicked in hun gezichten toch.
[/quote
Kon niet, ik was nog verblind door die achterlijke brandnetels
[quote]Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Onmogelijk! Autisten hebben niet zoveel geen emoties.
Vo, homie.quote:
Ik had ze met liefde in je gezicht gerostquote:
Na het lezen van dit kankertopic had ik ze graag zorgvuldig anaal ingebracht bij TS terwijl zijn gezicht bereden werd door een grootgeschapen olifantquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik had ze met liefde in je gezicht gerost
Nee, vriend. We moeten in vrijheid leven en tolerant naar elkaar zijnquote:
Dat klinkt wel een beetje als erger dan gewoon een grapje makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef roodborst het volgende:
Volgende keer steekt hij hopelijk een kettingzaag in je gezicht.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef HCFeestbeest het volgende:
Had hij het maar met een brandende fakkel gedaan.
Uiteindelijk bestaat alles wat gecodeerd is uit tweetallen. Een computer werkt namelijk louter met 1 en 0. Dus is zijn smileybagger een binaire code. WADDDUP, dis je boy Beverton.quote:
Is dat je echte naam of een grap van je pleegouders?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is wel anti-klacht waardig ja. Zij noemen mij gewoon Floris-Jan
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is wel anti-klacht waardig ja. Zij noemen mij gewoon Floris-Jan
Echte naamquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat je echte naam of een grap van je pleegouders?
Scherp hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef beverton het volgende:
[..]
Uiteindelijk bestaat alles wat gecodeerd is uit tweetallen. Een computer werkt namelijk louter met 1 en 0. Dus is zijn smileybagger een binaire code. WADDDUP, dis je boy Beverton.
Er is niets mis met een kopje brandnetelthee. Werkt ook goed tegen SOA's, maar ik heb geen herpeslip, dus brandnetels in mijn smoelwerk duwen was erg onnodig!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die brandnetels waren je ontbijt TS, snap dat nou...
Kun je ophouden met dat achterlijke bijlmer gedoe? We snappen allemaal wel dat dit een schreeuw om aandacht is, maar je kunt beter gewoon in ABN sprekenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef beverton het volgende:
[..]
Uiteindelijk bestaat alles wat gecodeerd is uit tweetallen. Een computer werkt namelijk louter met 1 en 0. Dus is zijn smileybagger een binaire code. WADDDUP, dis je boy Beverton.
Als je goed leest, is alles in ABN geformuleerd. Mijn tip aan jou: stel je niet zo aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Kun je ophouden met dat achterlijke bijlmer gedoe? We snappen allemaal wel dat dit een schreeuw om aandacht is, maar je kunt beter gewoon in ABN spreken
Dan nemen we je topics tenminste nog een beetje serieus
goede samenvatting!quote:
Heftig en immens interessant verhaal man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terechte klacht. Maar ik eet geen ontbijt ik eet op deze tijdstippen:
Dag verloop:
13:00-13:30 Uitgeslapen opstaan
14:00: middag eten
18:00 Avond eten
23:00 Friet/Pizza of andere snacks
02:00 gaan slapen
Dat klinkt wel héél foutquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef MichaelScott het volgende:
Plas je pleegmoeder in haar kont en dwing je pleegvader toe te kijken.
Ga huilen, pauperjongquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
Beverton,
Sodemieter eens op kerel
Liever heb ik morfine, maar dat is slechts een voorkeur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Moass het volgende:
Daaaaaaar moeeeeeet eeeeeeen ritaliiiin daar moet een ritalin daar moet een ritalin!
quote:
Het zijn er zoveel ik zie altijd een kans maatjequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als jij in mijn topics aanwezig bent
Was wel vrij serieus hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je dramatiseert de dingen. Relax.
meneerwijsneus een ban gehad?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef beverton het volgende:
[..]
De enige manier om te communiceren met de buitenwereld
ze was in een aardige bui.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, de Vrouwelijke Leider heeft mij het enige account teruggegeven waar ik thuis hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |