Nee, vriend. We moeten in vrijheid leven en tolerant naar elkaar zijnquote:
Dat klinkt wel een beetje als erger dan gewoon een grapje makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef roodborst het volgende:
Volgende keer steekt hij hopelijk een kettingzaag in je gezicht.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef HCFeestbeest het volgende:
Had hij het maar met een brandende fakkel gedaan.
Uiteindelijk bestaat alles wat gecodeerd is uit tweetallen. Een computer werkt namelijk louter met 1 en 0. Dus is zijn smileybagger een binaire code. WADDDUP, dis je boy Beverton.quote:
Is dat je echte naam of een grap van je pleegouders?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is wel anti-klacht waardig ja. Zij noemen mij gewoon Floris-Jan
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is wel anti-klacht waardig ja. Zij noemen mij gewoon Floris-Jan
Echte naamquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat je echte naam of een grap van je pleegouders?
Scherp hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef beverton het volgende:
[..]
Uiteindelijk bestaat alles wat gecodeerd is uit tweetallen. Een computer werkt namelijk louter met 1 en 0. Dus is zijn smileybagger een binaire code. WADDDUP, dis je boy Beverton.
Er is niets mis met een kopje brandnetelthee. Werkt ook goed tegen SOA's, maar ik heb geen herpeslip, dus brandnetels in mijn smoelwerk duwen was erg onnodig!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die brandnetels waren je ontbijt TS, snap dat nou...
Kun je ophouden met dat achterlijke bijlmer gedoe? We snappen allemaal wel dat dit een schreeuw om aandacht is, maar je kunt beter gewoon in ABN sprekenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef beverton het volgende:
[..]
Uiteindelijk bestaat alles wat gecodeerd is uit tweetallen. Een computer werkt namelijk louter met 1 en 0. Dus is zijn smileybagger een binaire code. WADDDUP, dis je boy Beverton.
Als je goed leest, is alles in ABN geformuleerd. Mijn tip aan jou: stel je niet zo aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Kun je ophouden met dat achterlijke bijlmer gedoe? We snappen allemaal wel dat dit een schreeuw om aandacht is, maar je kunt beter gewoon in ABN spreken
Dan nemen we je topics tenminste nog een beetje serieus
goede samenvatting!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |