Maar ik ken mijn pappenheimersquote:
"kennen jullie poezeligding daar had ik EERST ruzie mee"quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan kom je er nu mee. wtf man.
Jij bent niet vrij matigquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Vrij matig dat ik alweer zo'n idee had dat er iets mis was met deze clip.
Dankquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:39 schreef hugecooll het volgende:
Soury is gewoon een hater, dus dan mag het
Eerst kan ook 2 weken geleden zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
"kennen jullie poezeligding daar had ik EERST ruzie mee"
In dit geval nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst kan ook 2 weken geleden zijn.
Tijd genoeg om dat linkje te plaatsenquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:39 schreef Fylax het volgende:
Whoops tijd gemist. Nu mag ik pas om 05:48 slapen
Is ook onzin Poezeligding is een ex nolife viva doosquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:40 schreef hugecooll het volgende:
Wel het topic zoeken en vinden, maar niet ff linken
ex nolife viva doos?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook onzin Poezeligding is een ex nolife viva doos
jij zat ook in dat topicquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:40 schreef hugecooll het volgende:
Wel het topic zoeken en vinden, maar niet ff linken
Hahahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:42 schreef Fylax het volgende:
KLB / deadpeaz wil wel wel geld maar niet werken
topic 1
kijk bovenquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga toch niet terugzoeken naar 8 januari als jij het fucking topic voor je neus hebt
KLB / deadpeaz wil wel wel geld maar niet werkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee je post het maar gewoon hieronder
Was een gekke tydquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
KLB / deadpeaz wil wel wel geld maar niet werken
Trolquote:
Scrollrsiquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:50 schreef Fylax het volgende:
wat is het stil. iedereen zit dat topic te kijken?
Ja en heeft lange benenquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor bij mij.quote:
Ik zag het als antwoord geven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor bij mij.
En ze heeft Fylax met zijn pootjes in de lucht.quote:
Dat doe je steeds.quote:
Ik ga er morgen even voor zitten. Die Poezel is me dierbaarquote:
Je lurkt. maakt niet uit hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als mijn naam word gebruikt wel ja.
O Myquote:
Je klok loopt voorquote:
Kap gewoon met reagerenquote:
Waar ben je?quote:
Niks is primaquote:
Oh doeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
06:04 is de tijd dat ik ga slapen niet de tijd wat het nu is
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:01 schreef Fylax het volgende:
Ik ga alvast van FOK! af
Slaaplekker iedereen tot straks
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:01 schreef Fylax het volgende:
Ik ga alvast van FOK! af
Slaaplekker iedereen tot straks
Ik ben nog wakkerquote:
rellen ?quote:
Kutwijfquote:
Vet dom mokkelquote:
Ach weet je het is allemaal raar soms. Internet sucks. Niets is zoals het irl is.quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weet je het is allemaal raar soms. Internet sucks. Niets is zoals het irl is.
Nee niet echt, maar elkaar uitschelden is niet echt mijn ding. Maar als jullie dat willen, doe je ding.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niets beters te verzinnen op dit tijdstip.
Heb jij nog een nuttig onderwerp?
Het is ook niet mij ding maar Soury vind dat af en toe wel leuk geloof ik, dus als ze ff tekeer wil gaan dan mag dat van mij en doe ik gezellig mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar elkaar uitschelden is niet echt mijn ding. Maar als jullie dat willen, doe je ding.
Uhu, ik zie jou beginnen andersquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is ook niet mij ding maar Soury vind dat af en toe wel leuk geloof ik, dus als ze ff tekeer wil gaan dan mag dat van mij en doe ik gezellig mee.
Wat een kut wijf en nummer is dat bahquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut wijf en nummer is dat bah
Communicatie is soms lastigquote:
Oh hoiquote:
Kutcookiesquote:
Hoezoquote:
Ik ben paranoidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |