Uhu, ik zie jou beginnen andersquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is ook niet mij ding maar Soury vind dat af en toe wel leuk geloof ik, dus als ze ff tekeer wil gaan dan mag dat van mij en doe ik gezellig mee.
Wat een kut wijf en nummer is dat bahquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut wijf en nummer is dat bah
Communicatie is soms lastigquote:
Oh hoiquote:
Kutcookiesquote:
Hoezoquote:
Ik ben paranoidequote:
"om te kotsen" (quote:
Ik had niet echt heel erg teruggelezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
"om te kotsen" () is wat overdreven... Maar ik vind het toch ook wel raar dat "iemand" "sex!" (seks) "slaapverwekkend" (
) vind hoor...
![]()
Vanwaar jouw "ik niet begrijpen" () reply?
Ach, het zijn slechts nog wat na-weeën.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef mootie het volgende:
Nog een slecht schaamlipgrapje en ik ram iemand in elkaar.
Dat is echt een probleem in de Cos, mensen weten niet wanneer het genoeg is. Het begint hilarisch, maar dan is er een aantal mensen wat maar door moet blijven gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ach, het zijn slechts nog wat na-weeën.
Hoop ik.
Ja, ik kan me nog wel wat herinneren waarvan ik na vier cossen dacht "ai, wat heb ik gedaan? ".quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is echt een probleem in de Cos, mensen weten niet wanneer het genoeg is. Het begint hilarisch, maar dan is er een aantal mensen wat maar door moet blijven gaan.
Ja, ook nog even grappig doen heur, lachen, gieren, brullen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik kan me nog wel wat herinneren waarvan ik na vier cossen dacht "ai, wat heb ik gedaan? ".
Geen rem er op.
Vaak ook dat mensen later er in vallen en even mee willen doen.
Maar..aan de andere kant. Die cossen zijn zo weer vol én wat lol trappen met zijn allen is ook wel heel leuk. Er zijn tijden geweest dat er alleen maar gezeken en geklaagd werd. Daar word je echt moe van na een tijdje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ook nog even grappig doen heur, lachen, gieren, brullen.
Maar maar maar, het is nu eigenlijk ook alleen maar gezeur en geklaag. Elke dag dezelfde Cos.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar..aan de andere kant. Die cossen zijn zo weer vol én wat lol trappen met zijn allen is ook wel heel leuk. Er zijn tijden geweest dat er alleen maar gezeken en geklaagd werd. Daar word je echt moe van na een tijdje.
Dus, gewoon wat harder scrollen
hahaquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar maar maar, het is nu eigenlijk ook alleen maar gezeur en geklaag. Elke dag dezelfde Cos.
Extra ogen aanschaffen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef Voxs het volgende:
Dit supermoon-perseids-meteor-shower-star-perigee-comet of Bertha... ?
En wat als je beiden wil?
Ja absoluut en zeker als je nog de neiging krijgt alles te passen en geen keuzes kan maken én je na drie planken vol kleding op de grond heb gestort, je bedenkt dat je helemaal geen zin er meer in hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef mootie het volgende:
En ik ben bijna klaar met de kledingkast herindelen. Wat een vreselijk klotewerk.
Dat geen zin meer was vrijdagavond. Lekkere bergen kleren op de grond, een uitnodiging voor onze Siamees die om de een of andere reden graag plast op rondslingerende kleren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja absoluut en zeker als je nog de neiging krijgt alles te passen en geen keuzes kan maken én je na drie planken vol kleding op de grond heb gestort, je bedenkt dat je helemaal geen zin er meer in hebt.
(sorry voor de lange zin)
Er is ook een Mr. Mootie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat geen zin meer was vrijdagavond. Lekkere bergen kleren op de grond, een uitnodiging voor onze Siamees die om de een of andere reden graag plast op rondslingerende kleren.
En dan word je wakker, en het eerste wat je ziet is rotzooi. Zo demotiverend.
Ohohoh, en dan ben je deels klaar, trek je een lade open, en dan heefteen keurig opgevouwen t-shirt als een bolletje teruggestopt in de lade.
Piesen is wel erg vervelend...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat geen zin meer was vrijdagavond. Lekkere bergen kleren op de grond, een uitnodiging voor onze Siamees die om de een of andere reden graag plast op rondslingerende kleren.
En dan word je wakker, en het eerste wat je ziet is rotzooi. Zo demotiverend.
Ohohoh, en dan ben je deels klaar, trek je een lade open, en dan heefteen keurig opgevouwen t-shirt als een bolletje teruggestopt in de lade.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik was net bezig mijn tiende post te plaatsen.
I said you got to be joking man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Jian het volgende:
De zware problemen rond een kledingkast.... en dan denken ze dat ze het in de Oekraïne moeilijk hebben.
Tja..zo gaan die dingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Jian het volgende:
De zware problemen rond een kledingkast.... en dan denken ze dat ze het in de Oekraïne moeilijk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |